دسته‌ها
اخبار

لیست بهترین وکلای وکیل تهران تهران صفحه 1-وکیل آگاه

به عنوان مثال باید بیان کرد که تمامی فعالیت های مرتبط با مواد مخدر جرم استفاده می شود در حقیقت هر گونه خرید و فروش و حمل و جابه جایی و تغییر در انواع مواد مخدر و تبدیل آن ها به ماده مخدر دیگری و همچنین مصرف مکرر یا تفریحی یا تفننی مواد مخدر جرم می باشد در مقابل مجازاتی در پی دارد. وقتی که بحث انتخاب یک وکیل خوب و خبره مطرح باشد، باید به نکاتی توجه داشته باشید که گرچه در ابتدا ساده و بدیهی به نظر می آیند اما بسیار حائز اهمیت می باشند. برای یافتن یک وکیل متخصص می توانید از چند روش استفاده کنید که یکی از آنها جستجو‌ در اینترنت می باشد. در زمان جستجوی وکیل باید به این نکته توجه کنید که وکیل حتما باید امانت‌دار و رازدار موکل باشد و به حسن اخلاق و حسن شهرت وکیل هم توجه داشته باشید. وکیل باید از پذیرفتن هرگونه سند و وجه نقد به غیر از حق الوکاله ثبت شده در قرارداد پرهیز کند.

  • موسسه حقوقی تهران وکیل با دارا بودن بیش از 1200 وکیل پایه یک دادگستری در سراسر کشور آماده ارائه خدمات حقوقی به صورت کاملا تخصصی در تمامی زمینه های حقوقی کیفری خانواده دیوان عدالت اداری و…
  • در شهر تهران وکلای بسیاری مشغول فعالیت هستند که در زمینه‌ های مختلف وکالت میکنند.
  • یکی از مشخصه‌های مهم بهترین وکیل در تهران، دانش حقوقی و تسلط او به مسائل ثبتی مربوط به موضوع پرونده است.
  • تحصیلات عالی در رشته حقوق و یا در رشته‌های مرتبط به آن را حداقل تا مقطع کارشناسی داشته است.

همه فارغ‌التحصیلان رشته حقوق علاقه‌مند هستند تا عنوان وکیل دادگستری را کسب کرده و در این رشته شغلی فعالیت داشته باشند. متاسفانه انواع کلاهبرداری نظیر جعل سند، فروش غیر قانونی ملک، فروش ملک به چند نفر می‌شود. که برخی از آن‌ دعاوی شامل الزام به تحویل ملک، خلع ید، تصرف عدوانی، فک رهن و … می‌شود. دعاوی ملکی از پیچیدگی بسیار برخوردار می‌باشد، دعاوی ملکی در شهر تهران نیز به دلیل افزایش ساختمان سازی بسیار زیاد شده است که حل و رسیدگی آن نیازمند داشتن اطلاعات زیاد می‌باشد. در حال حاضر، پرونده‌های ملکی، همواره به دلیل پیچیدگی خرید و فروش املاک و مسایل حقوقی وابسته به آنها، افراد زیادی را درگیر خود کرده و مشکلات فراوانی برای آنها به وجود آورده است. میتوانید سری به سایت کانون وکلای تهران بزنید؛ در انجا میتوانید از طریق سال صدور پروانه ی وکالت تا حدودی به سابقه ی کاری وکیل مد نظر پی ببرید که همانطور گفته شد سابقه ی کاری می تواند تاثیر مثبتی در حل پرونده ی شما بگذارد.

گروه وکلای یعقوبی با بیش از 10 سال سابقه وکالت و با داشتن وکلای با تجربه ومتخصص در زمینه وکالت در دعاوی کیفری، ملکی و خانواده آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشند. با توجه به گستردگی موضوعات مختلف حقوقی و کیفری و ثبتی، وکیل پایه یک دادگستری با اخذ و انجام امور خاص به تدریج در زمینه خاص تبحر پیدا نموده و در صورت رجوع موکل به دفتر وکیل در زمینه همان تخصص وکیل امکان پیروزی در زمینه مشکلات پیش آمده بسیار افزایش خواهد یافت. وکیل پایه یک دادگستری شخصی است که با کسب مجوزهای قانونی برای امر وکالت شایستگی می یابد همچنین وکیل پایه یک ، وکیلی است که به مدرک پایه یک در کانون وکلای دادگستری نائل گردیده و سوگند یاد کرده امین موکل خود باشد و جز برای حق و عدالت و حقیقت نکوشد.

وکیل شهرداری

کشاورز در دو دوره ریاست اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران را بر عهده داشت. دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمی‌دهد. موسسه حقوقی صلح صدرا دارایوکیل خوب در تهران می‌باشد که شما عزیزان با خیال راحت می‌توانید پرونده‌های حقوقی خود را بدون هیچ مشکلی به آن‌ها بسپارید. خوشبختانه امروزه با راه اندازی موسسات حقوقی رسیدگی به پرونده موکل بسیار حرفه‌ای و تخصصی انجام می‌شود و نیز بررسی پرونده‌ها بجای یک وکیل توسط چندین وکیل خبره و متخصص صورت می‌گیرد.

هیات حل اختلاف مالیاتی تجدید نظر

در یک یا چند موضوع خاص تبحر و تخصص داشته و خدمات خود را در این مباحث به کاربران ارائه دهد. داشتن درک درستی از قوانین و آشنایی تجربی با روند پرونده‌های حقوقی در دادگاه‌ها لازمه هر مشاور حقوقی است. وکالت امری بسیار تخصصی است و باید حتما توسط بهترین وکیل در تهران و یا کارشناس حقوقی باتجربه انجام شود. گروه وکلای صلح صدرا آماده پذیرش کلیه دعاوی موکلین عزیز می‌باشد.

وکیل در سمنان

مطابق با قانون مجازات اسلامی هیچ گونه عملی جرم نیست مگر این که قانون گذار آن عمل را تحت عنوان جرم شناخته باشد و برای آن مجازات در نظر گرفته باشد. در مواردی اشخاص با نهاد ها و یا حتی سازمانی مشکل ملکی پیدا می کنند. یکی از مهم ترین و رایج ترین دعاوی در محاکم قضایی دعاوی مرتبط به املاک و مستغلات مانند مسکونی، تجاری و با اداری است. مواد مخدر به موادی گفته می شود که دارای یک سری ترکیبات شیمیایی هستند که سیستم عصبی بدن انسان مصرف کننده را تحت تاثیر قرار می ‌دهد و فرد به این مواد وابستگی پیدا می‌ کند. مواد مخدر دارای دو دسته مواد مخدر صنعتی و مواد مخدر طبیعی می باشند. مجازات مربوط به مواد مخدر صنعتی به دلیل عوارض بالای مصرف آن، بیشتر می باشد.

به عنوان نمونه، یکی از موکلانم به نام سارا که قصد جدا شدن از همسرش رو داشت. بعد از این که روند قانونی نحوه جدا شدن را بهش گفتم.، یک اضطراب خاصی درصورت موکلم مشاهده کردم. بعد از این که موضوع را ازش پرسیدم به من گفت دوستم 3 ماه پیش از همسرش جدا شدش ولی وقتی به دفتر خانه برای ثبت طلاق رفتند به دلیل عدم وجود شهود دفترخانه طلاق ثبت نکرد که همین امر منجر به یک مشکلاتی بعدا برای دوستم شدش.

تحقیق و تفحص کنید زیرا باید از توانایی علمی، شهرت، تجربه، حسن اخلاق و حق الوکاله و سایر خصوصیات بهترین وکیل تهران مطمئن شوید تا بتوانید که پرونده ای که گاه سرنوشت زندگی شما را رغم خواهد زد، به دستان با کفایت وی بسپارید. وکلا و مشاوران حقوقی علاوه بر اخذ مدرک کارشناسی یا بالاتر مراحل بسیار سخت کانون وکلا را برای دریافت پروانه گذرانده است. در آزمون مربوط به وکالت برگزار شده توسط کانون وکلای دادگستری و یا مرکز مشاوران قوه قضاییه شرکت کرده است. بسیاری ممکن است با پرونده قضایی به مشکل نخورده باشند و تنها برای اطلاع از روند آتی خود با وکیل مشورت کنند. برای مثال افرادی که قصد تاسیس یک شرکت را دارند یا مایل اند یک نمایندگی در خارج از کشور احداث کنند، در این مورد با وکیل پایه یک دادگستری مشورت می‌کنند.