دسته‌ها
اخبار

لیست وکلای تهران وکیل تهران وکیل پایه یک دادگستری دادراه-وکیل آگاه

مراجعه حضوری به وکیل تهران در بسیاری از دفاتر مستلزم پرداخت هزینه حق المشاوره می باشد. یکی از ویژگی های مهم وکیل ملکی متخصص این است که قبل از حضور در جلسه و دفاع از موکل خود با مطالعه پرونده، اطلاعاتی کامل از موضوع پرونده و دلایل و مدارکی را به دست آورد. همچنین وکیل خوب کسی است که در مقابل موکل احساس مسئولیت کند و پاسخگوی موکل خود باشد در حالی که وکالت خود یک نعهد به وسیله است و وکیل نیز در رسیدن به نتیجه به صورت قانونی مسئولیتی ندارد. وکیل پایه یک دادگستری در انواع حوزه های حقوقی می تواند فعالیت کند اما معمولا هر وکیل در یک یا چند حوزه تخصص دارد که وکیل پایه یک دادگستری در تمامی این حوزه ها می تواند راهنمای موکل باشد.

پرسش و تحقیق از وکلای دیگر نیز به نظر راه درست و مطمئنی است. بسیاری از وکلا صرفا در یک زمینه بخصوص مشغول به فعالیت هستند و به وکلای موفقی نیز در حوزه کاری خود مبدل شده‌اند و شهرت خوبی نیز پیدا کرده‌اند. ساسا از جرائم و مجازات‌ها به وجود می‌آیند و بدین معناست که در آن افراد به واسطه رفتار فرد یا افراد دیگری، جان، مال و آبروی آن‌ها مورد تعرض قرار بگیرد. این پرونده‌ها عموما به دلیل فقر فرهنگی، مشکلات مالی و اقتصادی و یا مشکلات روحی به وقوع می‌پیوندند.

دکتر کارن روحانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران و عضو اصلی و نائب رئیس هیئت مدیره وکلای دادگستری مرکز و استادیار حقوق بین‌الملل می‌باشد. مواضع و عملکرد دکتر روحانی، علیرغم وابستگی تشکلی، ایشان را فردی متعادل و اهل گفتمان نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد عضویت ایشان در هیئت مدیره و حتی هیئت رئیسه کانون مرکز می‌تواند به توازن و تعادل هر چه بیشتر آن کمک کند. محمد مومن زاده وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری مرکز متخصص در پرونده های کیفری،ملکی،قراردادها،ارث وخانواده،مواد مخدرو… برگزاری آزمون وکالت سالانه در کانون های وکلای دادگستری ایران انجام می شود که در این آزمون تعداد بانوان بیشتری به عنوان قبولی آزمون از آقایان موفق به دریافت پروانه وکالت می‌شوند.

  • از دیگر ویژگی های خانم محمدآبادی تدریس جزا و کیفری دانشگاه علم و فرهنگ تهران و ارائه مقاله های بسیاری در زمینه حقوق مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری می باشد.
  • بنابراین، وکیل باید تمام مواد قانونی و رویه محاکم و پیگیری پرونده های حقوقی و کیفری آشنا باشد.
  • به دلیل حفظ حقوق افراد و برقراری عدالت همه افرادی که در عسر و حرج هستند و توان برخورداری از وکیل را ندارند برایشان وکیل معاضدتی درنظر گرفته می‌شود تا دادرسی عادلانه باشد.
  • پیشنهاد میشود قبل از انجام هرگونه معامله ی ملکی با وکیل مشورت کنید تا سرمایه تان را از دست ندهید اما اگر به مشکل خورده اید و به دنبال وکیل هستید ، وکیل ملکی خوب در تهران بسیار است که میتواند به شما کمک کند.
  • سلام.شما میتونید در صورتی که از وکیل خود راضی نباشید وکیل را طی یک لایحه عزل نمایید.چون وکالت از عقود جایز هست و هرکدام از طرفین میتوانند در صورت تمایل عقد وکالت را برهم بزنند.وکیل حق استعفا در پرونده را دارد و موکل هم حق عزل وکیل خود را دارد.

برای مشکلات ملکی لطفا به من وکیلی را معرفی کنید که متخصص در زمینه خانه و زمین باشد. جهت مشاوره حقوقی با وکیل پایتخت و رزرو مشاوره حضوری به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید. که در قسمت تماس با ما می توانید اطلاعات ارتباط با موسسه صلح صدرا را مشاهده نمایید. که فردی با رضایت و اجازه مالک، چیزی را به تصرف خود درآورده است. البته بارزترین و فراگیرترین مصداق دعوای تخلیه، عقد اجاره است.

وکیل خانواده

به دلیل به وجود آمدن بیماری کرونا و مشکلاتی که این بیماری برای رفت و آمد در شهرهای بزرگ نظیر تهران به وجود آورده است. این یک نمونه از مشکلاتی است که شما با یک وکیل حرفه ای و کاربلد کار نمی کنید و این مشکلات هم ایجاد می شود. 2 – ارائه گزارش پرونده به موکل در مراحل مختلف دادرسی به صورت منظم. وکلای وکیل نوین در بازده های مشخص جلسه گذاشته و پرونده های صورت گرفته را به شور میگذارند این عمل میزان خطا را به حد اقل کاهش میدهد.

جناب آقای سروش سلامیان

سامانه حقوقی بنیاد وکلا، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و تخصصی‌ترین سایت‌های حقوقی کشور، این امکان را برای متقاضیان و مخاطبان خود فراهم آورده است تا به صورت کاملا تخصصی، مشاوره‌های حقوقی مربوط به کلیه دعاوی را به صورت وکیل آنلاین یا حضوری دریافت نمایند. سامانه مشاوره حقوقی بنیاد وکلا، این افتخار را دارد که با استفاده از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان و مشاوران مجرب و خبره و تحصیل کرده، پاسخگوی تمام ابهامات، سوالات، نگرانی‌ها و دغدغه‌های هموطنان، پیرامون کلیه دعاوی حقوقی و کیفری آن‌ها باشد. خانم مشفق از وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند که در سال 1382 موفق به کسب رتبه 7 در آزمون ورودی کانون وکلا شدند. ایشان از سال 1385 به عنوان وکیل پایه یک دادگستری مشغول به کار هستند همچنین مسلط به زبان انگلیسی در مکاتبه و محاوره می باشند. حدود 600 پرونده در زمینه های دعاوی کیفری، حقوقی، خانوادگی و ثبتی توسط ایشان حل شده.

در این شرایط و تحت قوانینی کانون وکلا از میان وکلای دادگستری هر حوزه، یک نفر را به عنوان وکیل، برای او انتخاب خواهد کرد. وکیل پایه یک دادگستری در صورت قبول وکالت شخص، موظف خواهد بود در کلیه جلسات دادرسی شرکت نموده و در مواقع لزوم پیگیری‌های لازم را در خصوص پرونده موکل انجام دهد. ذکر این مهم در متن قراردادهای وکالت بسیار مهم و حائز اهمیت است. از مزایای رجوع به وکیل پایه یک دادگستری، دقت او در تنظیم قرارداد وکالت و ذکر تمامی نکات لازم و مهم و در نهایت تشریح آن برای موکل است. قراردادی که میان وکیل و موکل منعقد می‌گردد باید گویای رابطه خاص طرفین قرارداد و نوع وکالت اعطا شده باشد. در واقع منظور این است که در این رابطه، وکیل و موکل باید به صورت کامل و دقیق نوع وکالت را عیین نمایند که آیا وکالت اعطا شده، به صورت مطلق به وکیل داده شده یا به طور مقید.

دکتر حامد نجفی از وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند که در زمینه وکالت بیشتر از 12 سال سابقه دارند، ایشان استاد دانشگاه علامه طباطبایی می باشند و یکی از پژوهشگران برتر و پژوهشگر بین المللی مجله JCR دانشکده حقوق دانشگاه جورج واشنگتن هستند. سلام، من در مجله برترین وکیل سعی در معرفی وکلای متخصص ایرانی و توضیح مسائل حقوقی دارم. خوشحال می شوم در خصوص مطالب سایت نظرات تان را برای ما کامنت کنید. سایت وکیل از ما، بهترین و بزرگترین سایت مجله حقوقی در ایران است.

وکیل مجرب یا وکیل تضمینی دارای چه مشخصاتی است؟؟ ما زمانی به وکیل نیاز پیدا می‌کنیم که همواره به مشکلی قانونی برخورد کنیم. اخذ وکیل در کلیه‌ی کارهای قانونی و دادگاهی الزامی است لیکن انتخاب وکیل با موکل است، پس بهتر است این مقاله را دنبال نمایید تا بدانید و آگاه باشید که یک وکیل حرفه‌ای چه مشخصات یا ویژگی هایی دارد و با اخذ چه وکیلی می‌توانید با خیالی آسوده مراحل قانونی و دادگاهی خود را طی کنید و به او بسپارید. درست است که امروزه افراد زیادی وارد حرفه‌ی وکالت شده‌اند اما پیدا کردن وکیلی که دارای اطلاعات بالا نسبت به راه و چاه پرونده‌ی کیفری، مالی، خانوادگی و.. باشد و بتواند با استفاده از قوانین موجود به خوبی مشکل را حل نماید کار سختی است. یکی از اصلی‌ترین مشخصه‌ی وکیل پروانه وکالت اوست و جز تعهدات اصلی وی در قبال موکل می‌باشد.