دسته‌ها
اخبار

لیست وکلای تهران وکیل تهران وکیل پایه یک دادگستری دادراه-وکیل آگاه

برای اینکه بدانیم وکیل کلاهبرداری در چه زمینه ای تخصص دارد باید ابتدا در رابطه با جرم کلاهبرداری اطلاعاتی داشته باشیم. کلاهبرداری تعریف مشخصی در قانون دارد و برای آن مجازات هایی در نظر گرفته می شود. هرگاه فردی یا افرادی بخواهند به کمک وسایل متقلبانه موجب فریب دادن مردم شوند و مال دیگری را ببرند، مرتکب جرم کلاهبرداری شده اند. لازم است بدانید که وفق با ماده 2 قانون مجازات اسلامی کشور ایران جرائم کیفری به این روش تعریف شده اند. هر نوع رفتار و عملی اعم از فعل یا ترک فعل که در قانون برای آن جرم مجازات کیفری تعیین شده.

  • به طور مثال در وکالت فروش، نماینده حقوقی از طرف موکل اجازه می‌یابد که مال مشخص شده در وکالتنامه را بفروشد و در صورت وجود اختیار ثمن معامله یا همان مبلغ مال فروخته شده را دریافت نماید و یا در وکالت طلاق، زن از طرف شوهر خود وکیل می‌گردد تا خود را مطلقه نماید.
  • مهمترین وظیفه و تکلیف اصلی وکلای پایه یک دادگستری این است که بهترین راه را برای موکلین خود در انجام امورات محول شده در نظر بگیرند.
  • بهترین وکیل در زمینه پرونده های کیفری شخصی است که در دعاوی مختلفی نظیر کلاهبرداری، جعل، سرقت، مواد مخدر، رابطه نامشروع، خیانت در امانت، ضرب و جرح، توهین و تهدید، دیه و … پرونده‌های زیادی را به نتیجه رسانده باشد.
  • وکیل پایه یک دادگستری موظف است در متن وکالت نامه خود، کلیه موضوعات را به صورت صریح و کاملا واضح بازگو کند و موکل خود را از آن آگاه سازد.

بیشتر پرونده‌های معروف او در دفاع از اشخاص مشهور سیاسی است و یا مربوط به اتفاقات سیاسی و اجتماعی و مطبوعات می‌شود. این وکیل پرونده‌های خود را خیلی کمتر رسانه‌ای می‌کند و همیشه احتیاط را رعایت می‌کند. متاسفانه وکیل غلامعلی ریاحی پس از تحمل دوره‌ای بیماری سرطان، بعد از یک هفته ماندن در کما، روز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ درگذشت. 👈👈این دفتر از طریق مترو توحید ، مترو مدافعان سلامت (باقرخان) و ایستگاه اتوبوس بی آر تی چهارراه نواب قابل دسترسی است . داشتن یک وکیل خوب و مورد اعتماد همانند یافتن یک پزشک حاذق است.

بانک قوانین ایران

البته که ما امروز تصمیم گرفتیم تا در خدمت شما باشیم و در مورد یافتن وکیل در تهران اطلاعات بیش تری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم بنابراین پیشنهاد می کنیم که تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را در این باره بیابید. در برخی از مواقع یکی از نزدیکان وکیلی را معرفی می کند در این صورت می توانید با خیال راحت کارهای حقوقی و کیفری را به وکیل بسپارید اما اگر فردی را نمی شناسید ما در این مقاله بهترین وکلای تهران را معرفی خواهیم کرد. در ادامه مقاله بهترین وکیل تهران همراه ما باشید تا 10 تا از وکلای مجرب را معرفی کنیم. ایشان در دعاوی حقوقی، ملکی، قراردادی و شرکت های تجاری تخصص کافی دارند و بهترین نتیجه را برای پرونده موکل خود به دست می آورند. آقای امین گلریز وکیل پایه یک دادگستری و فارغ التحصیل رتبه یک دکتری و رتبه دو کارآموز قضایی هستند. ایشان نویسنده کاملترین شرح قانون مجازات اسلامی هم می باشند که در همایش های متعدد ملی و بین المللی حضور داشته اند.

دلایل اهمیت پیدا کردن بهترین وکیل تهران

برای استفاده از تمام امکانات سایت لطفاً جاوا اسکریپت را فعال کنید. اگر محکوم علی حکم سلب عضو و یا یک سوم دیه ی کامل را داشته باشد باز هم دادگاه برای او وکیل استخدام میکند. در همه ی مشاغل مسلما افرادی که خبره و ماهر باشند ارزش بیشتری دارند و وکلا هم از این قاعده مستثنی نیستند.

شماره بهترین وکیل در غرب تهران

ویژگی بعدی که مهم است، توضیحاتی است که وکیل در جلسه مشاوره به مراجعه کننده می گوید. یعنی به دلیل دریافت حق الوکاله مراجعه کنندگان را وارد دعاوی حاشیه ای نکند. یک وکیل موظف است تا تمامی جوانب را توضیح دهد و افراد را کاملا آگاه کند و بعد از ارائه توضیحات اگر فرد قبول کرد، وکالت پرونده را برعهده بگیرد. وکیل پایه دو اجازه شرکت در محاکم حقوقی پرونده های مالی کمتر از 250 میلیون و همچنین خواسته های غیر مالی به جز اصل نکاح، طلاق، اثبات نسب و نفی نسب را دارد.