دسته‌ها
اخبار

لیست وکلای مشهد وکیل مشهد وکیل پایه یک دادگستری دادراه-وکیل آگاه

در این نوع وکالت شما شخصی مطمئن و باسابقه را برای انجام و پیگیری تمام امور، وکیل خود قرار می‌دهید و دیگر نیازی نیست شما اقدام مهمی انجام دهید. این نوع وکالت معمولا شامل امور مالی و اداری موکل مانند خرید، فروش یا پرداخت هزینه خانواده می‌شود. بابت تهیه این لیست از اسامی وکلای برتر مشهد به عنوان یک شهروند مشهدی از شما ممنونم. فقط احساس میکنم اسم برخی از وکیل های خوب مشهد را جا انداختید، شهر ما وکیل های خوب زیادی دارد. مهم‌ترین تفاوت وکیل پایه‌یک دادگستری و وکیل پایه دو در نحوه پذیرش آن‌ها در آزمون وکالت می‌باشد. برای رسیدگی به اموری مانند چک و سفته‌ی برگشتی می‌توان به کمک یک وکیل پایه‌ یک دادگستری سریع‌تر به‌منظور رسید.

  • در صورت تایید اعسار زوج از طرف دادگاه، با حضور زوج و زوجه و شاهدان دادگاه اقدام به تقسیط مهریه می‌کند و در صورتی که زوج توانایی پرداخت میزان اعلامی ‌از سوی دادگاه را نداشته باشد بازداشت می‌شود.
  • در این نوع وکالت شما شخصی مطمئن و باسابقه را برای انجام و پیگیری تمام امور، وکیل خود قرار می‌دهید و دیگر نیازی نیست شما اقدام مهمی انجام دهید.
  • این وکیل در زمینه دعاوی مالی شخصی فعالیت می‌کند و باید در حوزه‌ی قانون مدنی، قانون تجارت و آیین دادرسی مدنی تخصص داشته باشد تا بتواند پرونده‌های مختلفی که در زمینه‌ی مالی به وجود می‌آیند را برطرف کند.
  • وکیل‌هایی که تخصص کیفری دارند می‌توانند در زمینه‌ی خانواده نیز فعالیت کنند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد اما بهتر است وکیلی را انتخاب کنید که مهارت اصلی او در حیطه مسئله‌ی شما باشد.
  • از طریق شماره های فوق اقدام به دریافت مشاوره رایگان نمایید و در صورت نیاز اقدام به اخذ وکیل کنید.

در صورتی که وکیل خوب، شخصی است که به طور کامل به حرف شما گوش دهد و مشکل شما را بررسی کند. این شخص باید به طور کامل با تمامی ابعاد مسئله‌ی شما آشنایی پیدا کند و نیازهای شما را بداند تا بتواند کار را جوری پیش ببرد که به نفع شما باشد. تقریبا در تمامی پرونده ها وکیل به جای موکل در دادگاه حاضر می شود، مگر در مواقعی که قاضی درخواست می دهد که فرد شخصا در دادگاه حضور داشته باشد. با تغییر و اصلاحات بعضی از مواد قانون صدور چک، چک صیادی در قانون مطرح شد. امروزه در بین مردم به علت پیچیدگی های این نوع از چک ها، موضوع وکیل چک صیادی زیاد احساس می شود. ترفند ندادن مهریه موضوعی است که ممکن است برخی به دنبال کسب اطلاع و آگاهی در مورد آن باشند.

مشهد یکی از شهرهای بزرگ است که جمعیت زیادی در آن زندگی می کنند بنابراین طبیعی است که مردم در زمینه های مختلفی به وکیل نیاز داشته باشند. به همین سبب در این مقاله سعی کرده ایم وکیل خوب در مشهد این شهر را معرفی کنیم تا آشنایی کاملی با آن ها داشته باشید. معمولا قبول دعاوی حقوقی توسط وکلا نیاز به یک مرحله مشاوره و سپس در صورت لزوم مطالعه پرونده دارد. لذا پس از تماس با اپراتور حقوقی با وکیل مربوطه جلسه مشاوره حقوقی تنظیم می گردد. سپس قرارداد خصوصی تنظیم و پرونده شما در کارتابل اجرایی مجموعه قرار میگیرد. شهرستان مشهد با بیش از سه میلیون جمعیت و به عنوان دومین شهر پهناور ایران دارای وکلای متخصص در تمام حوزه های حقوقی می باشد.

چت آنلاین با وکلا

سلام، وقت شما بخیر، حضانت برای دختر تا 9 سال معنی دارد و پس از آن، خود دختر تصمیم می‌گیرد که با پدر زندگی کند یا مادر. اگر فرزند شما دارای معلولیت ذهنی بوده و اصطلاحاً محجور محسوب می‌شود، تحت نظر دادستان برای وی قیم مشخص می‌گردد. شما می‌توانید به اداره امور سرپرستی صغار و محجورین شهر مشهد درخواست بدید تا به‌عنوان قیم فرزندتون تعیین بشید. ضمناً هرچند بهتر است برای امور حقوقی وکیل بگیرید، اما موضوع پیچیدگی زیادی ندارد و می‌توانید شخصاً اقدام کنید.

وکیل مزاحمت ملکی در مشهد

وکلای متخصص شامل وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل امور حسبی، وکیل ارث، وکیل امور مالی، وکیل امور ثبتی، وکیل خانواده و … می‌باشد. مهناز دلاویز، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، کارشناس حقوق، دانشجوی ارشد حقوق خصوصی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره 2890، قبول وکالت در تمام دعاوی خانوادگی، حقوقی، کیفری و از نظر ایشان یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد. موسسه حقوقی عدالت گستر مشهد با حضور گروهی از بهترین وکلای مشهد و چندین سال سابقه موفقیت آمیز در امور وکالت و پشتیبانی حقوقی، تاکنون با ارائه خدمات حقوقی به تمامی عزیزانی که به دنبال وکیل در مشهد میباشند تواننسته است جزو بهترین موسسات حقوقی در شرق کشور نام گیرد. علی ابراهیمی ‌مهر نیز به عنوان بهترین وکیل مشهد شناخته شده که از سال 1393، کار وکالت خود را شروع کرده است. این وکیل پایه یک دادگستری، فارغ ‌التحصیل رشته حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه آزاد شهر مشهد بوده و با وکالت تخصصی در دعاوی کیفری، حقوقی، ملکی، ثبتی، خانوادگی، شرکتی و وکالت ایرانیان خارج از کشور، تا کنون پرونده‌های موفق زیادی داشته است.

آقای حسینی برج از وکلای پایه یک شهر مشهد هستند و با تیم حرفه ای که دارند آماده قبول وکالت پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده و … می باشند و تمام سعی خود را می کنند تا آن را به نفع موکل حل نمایند. سایر فعالیت های ایشان بر روی پرونده های طلاق، طلاق توافقی، اجرت المثل ایام زوجیت، مهریه، نفقه، نفقه اقارب، حضانت فرزندان، تمکین، اعسار از پرداخت مهریه، تقسیط مهریه، جرایم رایانه ای، ثبتی، قراردادها و … است. اولین قدم در هر پرونده حقوقی یا کیفری انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد است. انتخاب بهترین وکیل از مهمترین اقداماتی است که برای حل مشکلات حقوقی باید در نظر بگیرید. معیار انتخاب یک وکیل حرفه‌ای، شخصی است که تخصص او در دعوی مورد نظر شما باشد که به وی،وکیل متخصصیاوکیل VIPمی‌گویند. این لیست شامل وکیل پایه یک دادگستری در مشهد و قاضی باز نشسته در مشهد و وکیل پایه یک و دو قوه قضائیه در مشهد می باشد که می توانید با زدن گزینه اطلاعات بیشتر مشخصات شخصی وکیل مورد نظر , رزومه , اطلاعات تماس و تخصص های هر وکیل در مشهد را مشاهده و در ارتباط باشید .

تا از بهترین وکیل مشهد【سال1401】⚖️

این نوع ارتباط معمولا برای پرونده‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد که در اکثر موارد با چند عدد تماس تلفنی با وکیل، مشکل شما به طور کامل برطرف خواهد شد؛ بنابراین نیازی نیست که برای یک مسئله و پرونده‌ی کوچک، به ملاقات حضوری وکیل بپردازید و هزینه‌ی زیادی را پرداخت کنید. مشهد تعداد پرشماری وکیل حاذق و متخصص دارد.ما در مشهد وکیل با توجه به نوع پرونده تان شما را به بهترین و متخصص ترین وکلای شهر مشهد متصل می کنیم. می باشد که شما می‌توانید برای مشاوره حقوقی شماره وکیل خانواده در مشهد و شماره وکیل طلاق مشهد و شماره تلفن قاضی بازنشسته مشهد با همین شماره تماس بگیرد.