دسته‌ها
اخبار

لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】 وکیل از ما-وکیل آگاه

ین موارد از مهم ترین دعاوی و رشته های وکالت در موضوعات مختلف هستند که شما با توجه به مورد تقاضای خود باید بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران را در آن زمینه انتخاب کنید. وکیل تسخیری وکیلی است که برای وکالت دعاوی کیفری، از سوی دادگاه تعیین می‌گردد. در دادگاه‎های کیفری و دادسراها، ضرورت حضور وکیل برای متهم در برخی از جرایم، الزامی و در واقع یک نوع اجبار قانونی است.

  • وکلا برای انجام وکالت باید پروانه وکالت داشته باشند و در این رشته تحصیل کرده باشند.
  • ایشان دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی و کارشناسی حقوق خصوصی از دانشگاه تهران، همچنین از دانشگاه مونتسکیو فرانسه دکترای حقوق خصوصی را دریافت کرده است.
  • شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه و شرایط استفاده کاربر از مشاوره تلفنی دادراه را مطالعه کردم و می پذیرم.
  • درست است که امروزه افراد زیادی وارد حرفه‌ی وکالت شده‌اند اما پیدا کردن وکیلی که دارای اطلاعات بالا نسبت به راه و چاه پرونده‌ی کیفری، مالی، خانوادگی و..
  • حدود 600 پرونده در زمینه های دعاوی کیفری، حقوقی، خانوادگی و ثبتی توسط ایشان حل شده.

حیطه تخصصی وکلای پایه یک دادگستری موضوعات قضایی و حقوقی حیطه و حوزه‌های مختلفی دارد و هر کدام از این موضوعات دارای پیچیدگی‌های خاص خود است که لازم است وکلا برای تسلط یافتن به این موضوعات، تجربه‌های متفاوتی در هر حوزه کسب نمایند. نیاز است که هر کسی نمی تواند از پس پرونده های حقوقی برآید بنابراین بلافاصله پس از اینکه درگیر پرونده های قضایی شدید باید به وکیل مراجعه نموده و وکالت پرونده خود را به دست او بسپارید. البته که با وجود اینکه تعداد وکلای کشور بسیار زیاد است قطعاً پیدا کردن وکیل خوب چالش و شرایط مهمی را به وجود می ‌آورد بنابراین باید به قدری در این باره اطلاعات داشته باشید تا بتوانید بهترین وکیل را در تهران به سادگی بیابید و به او اعتماد کنید.

طلاق توافقی

بهترین وکیل پایه یک دادگستری، شخصی است که علاوه بر داشتن دانش حقوقی و هوش و ذکاوت حرفه‌ای، وجدان کاری و شرافت نیز داشته باشد. داشتن تجربه، سابقه درخشان، خوشنامی و اعتبار از پارامترهای مهمی است که یک وکیل پایه یک دادگستری را جزو برترین وکلای کشور قرار خواهد داد. وکیل پایه یک دادگستری به دلیل دانش حقوقی بالا و پشت سر گذاشتن آزمون‌ها و مراحل متعدد، مطمئنا تخصصی تر و حرفه‌ای‌تر از سایر وکلا به تکالیف و وظایف محول شده در چارچوب قرارداد وکالت عمل خواهند کرد. چه خدمات مشاوره‌ای و چه عقد قرارداد وکالت، فرقی در اصل قضیه نداشته و وکیل پایه یک دادگستری در هر موضوعی به درستی به وظایف خود عمل خواهد کرد. مهمترین وظیفه و تکلیف اصلی وکلای پایه یک دادگستری این است که بهترین راه را برای موکلین خود در انجام امورات محول شده در نظر بگیرند.

وکیل نوین در 35 استان دارای شعبه هست تو به راحتی میتونی توی شهر خودت به وکیل وکالت بدی ولی کارت در همون شهری که پرونده داری با نظارت وکیل نوین انجام میشه . وکیل نوین فقط شهرتهران فعالیت داره یا نه شهرای دیگه هم هست ؟ مثلا من پرونده داشته باشم شهر دیگه چکار کنم. بعد از بیان ویژگی های یک وکیل خوب در تهران، خیلی ها از من سوال کردند که تعدادی وکیل در تهران معرفی کنم.

وکیل دادگستری چه کسی است؟

انجام بیش از ۳۰۰ پرونده حقوقی و کیفری در مراجع قضایی و اداری و … با این همه، یک وکیل به تنهایی می تواند با بهره گیری از هوش بالا، توان فنی و تخصصی، تعهد، جدیت و شجاعت بر تمامی مشکلات فائق آید و شخصیت واقعی یک وکیل دادگستری را به نمایش بگذارد. وکیل فی‌الواقع نماینده‌ی قانونی شخص اعم از حقیقی یا حقوقی می‌باشد، که به موجب عقد وکالت مامور به انجام کار‌های حقوقی آن‌هاست. یه سوال از شما وکلای محترم تهران بزرگ داشتم، پدر من از یک نفر شکایت کرده ولی موقتا نمیخواهد دادگاه به شکایت رسیدگی کند، الان باید چکار کنیم؟ نه اینکه کلا بخواهد شکایت اش را پس بگیرد فقط در حال حاضر نمیخواهد دادگاه به این پرونده رسیدگی کنه.

اگر با مشکلی در زمینه های مختلف حقوقی مواجه هستید، می‌توانید با تیم حقوقی و متخصص صلح صدرا تماس گرفته و از مشاوره وکلای با تجربه بهره‌مند شوید. بسیاری از مردم در هنگام مواجهه با مسائل و مشکلات حقوقی به دنبال بهترین وکیل در تهران هستند. تا بتوانند مسیر پرونده خود را به یک وکیل خوب در تهران بسپارند.

می‌توانیم برای انتخاب وکیل از خانواده و دوستان و کسانی در اطرافیانمان که کارهای حقوقی انجام داده‌اند استفاده کنیم. اگر در خانواده و دوستان شما شخصی هست که دانشجوی حقوق بوده و یا تحصیلات حقوقی دارد می‌تواند به شما در انتخاب وکیل و پیدا کردن شماره وکیل در تهران کمک کند. چنانچه درگیر مشکلات کلاهبرداری و یا سرقت شدید می توانید برای اثبات بی گناهی و احقاق حق با وکیل سرقت در تهران و یا وکیل کلاهبرداری در تهران تماس حاصل فرمایید. خانم دکتر نسرین طافی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری و عضو مرکز وکلای قوه ی قضائیه هستند. ایشان دارای مدرک دکترای حقوق خصوصی می باشند و سوابق شان تدریس در دانشگاه شوشتر، دزفول و شوش بوده است.

با انتخاب وکیل مطلع و با سابقه ی کاری خوب و موفق شما با خیال راحت تری پرونده را پیش میبرید زیرا احتمال برد پرونده و کسب رای دادگاه برای شما بیشتر میشود. وکیل باسابقه در تهران که تجربه پرونده های زیادی دارد و موفق به اخذ رای قاضی و دادگاه شده است میتواند به عنوان بهترین وکیل در نظر گرفته شود زیرا علاوه بر داشتن اطلاعات ، تجربه ی کافی و موفقی را دارد که میتواند در حل پرونده ی شما موثر باشد. ممکن است هنگام بررسی یک قرارداد متوجه وجود بندی شویم که از مفاد آن آگاه نیستیم و یا موقع بررسی و تحلیل پرونده‌ی قضایی خود به اصطلاحات حقوقی زیادی بر بخوریم که معنای آنها را نمی‌دانیم. این جور وقت‌ها بهتر است شماره وکیل در تهران را داشته باشیم تا با برقراری تماس با او در مورد قراردادی که قصد امضای آن را داریم سوالاتی بپرسیم و ابهامات خود را برطرف کنیم.

وکیلمعاضدتی نیز در صورتی که در دادگاه برای دفاع از حق موکل در دعاوی حقوقی وجودوکیلالزامی باشد و موکل به دلایلی امکان اخذوکیلرا نداشته باشد، دادگاه عسرو حرج موکل را مشخص می‌نماید و به تشخیص معاضدت از کانون وکلاوکیلی را برای دفاع از حقوق او در نظر می‌گیرد. نتیجه قطعی هر پرونده ای توسط قضات محترم دادگستری تصمیم گیری می شود و اینکه انتظار داشته باشیم وکیل تضمین نتیجه ای را دهد که تماما در آن دخیل نیست، کار درستی نمی باشد. وکیل دادگستری تمام تلاش خود را می کند تا با اراِیه مدارک درست و قانونی و همچنین نوشتن لایحه حقوقی تخصصی و صحبت های محکمه پسند در جلسه دادگاه، قاضی پرونده را قانع و ایشان را در رسیدن به حقایق کمک کند. همیشه برام جای سوال بود که بهترین وکیل تهران کیست؟ به نظرم این جمع از ده وکیل برتر تهران، درست ترین جمع از وکلاست. دارای سابقه فعالیت به عنوان نماینده و کارشناس حقوقی در شرکت ها و سازمان ها، سوابق وکالت در پرونده های حقوقی و کیفری. همانطور که می‌دانید بهترین موسسه حقوقی، موسسه‌ای است که در صورت بررسی پرونده حقوقی موکل و ارزیابی آن پس از مطالعه دقیق متوجه شود امکان انجام وکالت وجود ندارد و یا درصد پایینی احتمال موفقیت پرونده هست از برعهده گرفتن پرونده حقوقی صرف نظر نمود و باعث ضرر مالی و زمانی موکل نمی‌شود.