دسته‌ها
اخبار

لیست 10 تا از بهترین وکیل در اصفهان ️️ آپدیت 1401

در این شرایط جست و جو در بلاگ وکیل اصفهان و یافتن پاسخ، بهترین گزینه‌ی پیشنهادی برای شما می‌باشد. به علاوه مهدی علیجانی، بهترین وکیل مردمی و بین‌المللی در اصفهان، با توجه به این موضوع خاص امکان درج سوالات در قسمت نظرات را برای شما فراهم کرده است. از امور مربوط به خانواده می‌توان به بحث نفقه، مهریه و تمکین اشاره کرد.

  • ایشان،علاوه بروکالت دادگستری،کارشناس رسمی دادگستری،دررشته تعیین نفقه زوجه بوده که تسلط ایشان دردعاوی خانواده(مهریه،نفقه،طلاق،حضانت،جهیزیه) رامحرزمیسازد.
  • دعاوی کیفری دعاوی کیفری یکی از پیچیده ترین دعاوی است که نیاز مبرم به وکیل کیفری متخصص دارد.
  • در انتخاب وکیل اصفهان و مشاور حقوقی باید دقت بالایی داشته باشید چرا که انتخاب وکیل حقوقی در روند پرونده بسیار تاثیرگذار است و با انتخاب وکیل خبره از بوجود آمدن مشکلات حقوقی جلوگیری خواهد شد.
  • به این ترتیب ضمن احقاق حق خود به حقوق دیگران نیز احترام خواهیم گذاشت.
  • وکیل کیفری اصفهان می‌تواند با تنظیم شکایت و تعیین جرم ارتکابی، اقدامات قضایی با حضور در کلانتری و دادسرا و عدم مواجهه شاکی با متهم، کلیه اقدامات از جمله مراحل مقدماتی بدوی تجدید نظر را انجام دهند.
  • در صورتی که یکی از طرفین حقوق دیگری را نادیده بگیرد یا در انجام وظایفش کوتاهی کند، شخصی که منافعش در خطر افتاده می‌تواند از قانون و مجریان آن کمک بگیرد.

دارای پروانه وکالت به شماره 1457 از کانون وکلای دادگستری که در سال 1387 صادر شده است. آقای شبیه گردان دارای مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌باشد که با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. دارای پروانه وکالت به شماره از کانون وکلای قوه قضایی که در سال 1391صادر شده است.

تنها کافی است یکی از روش‌های پیشنهادی ما را امتحان کنید و از مشورت کارشناسانه‌ی مهدی علیجانی، بهره‌مند شوید. وکیل اصفهان هموار آماده راهنمایی شما و برعهده گرفتن دشواری‌هایتان می‌باشد. ما به عنوان یک موسسه حقوقی، از میان وکلای پایه یک دادگستری این کلان شهر، مهدی علیجانی را به عنوان بهترین وکیل اصفهان به شما معرفی می‌کنیم. سوالی که در اینجا پیش می‌آید این است که بهترین وکیل اصفهان چه ویژگی‌هایی دارد؟ در جواب این سؤال باید پاسخ داد که بهترین وکیل اصفهان باید از ارائه مشاوره حقوقی دقیق و کامل نسبت به پرونده، به موکل خود کوتاهی نکند. براساس اینکه ممکن است موکل در رابطه با خصوصی‌ترین مسائل زندگی خود با وکیل صحبت داشته باشد، بنابراین داشتن صداقت و امانتداری باید از دیگر صفات مهم یک وکیل خوب باشد. تسلط کامل داشتن به قوانین و همچنین داشتن تجربه کافی در مورد پرونده های موکوله به وکیل از دیگر ویژگی ‌های یک وکیل خوب در اصفهان است.

وکیل‌ اصفهان

در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.

بهترین وکیل اصفهان را با لیست 10تایی بشناسید!!

چون زمانی که در مقابل دادن اسناد و مدارک به وکیل که ممکن است ادله‌ی اثبات ادعای شما در برابر طرف مقابل باشد، رسید دریافت می کنید، این توانایی را دارید تا درصورتی که مفقود شد از وکیل بابت آن خسارت دریافت کنید. به عبارت دیگر با اخذ رسید درمقابل دادن اسناد و مدارک، امکان استرداد آن ها راحت‌تر می شود. وظیفه دارد مدارکی را که برای حل پرونده لازم است تهیه کند، از جمله اظهارنامه‌ها، قرارداد یا موافقت نامه‌ها و … . اگر مهریه زوجه از نوع مال کلی باشد این دین بر ذمه‌ی زوج قرار می گیرد و به محض اینکه زوجه آن را طلب کند باید پرداخت کند. اما همواره شاهد این هستیم که در زمینه اختلافات بسیاری وجود دارد در نتیجه مراجعه به وکیل مهریه اصفهان می تواند بسیار موثر باشد. • موکل باید تمامی هزینه‌هایی را که وکیل برای او کرده است از جمله کرایه، عوارض و مالیات و … به وی پرداخت کند.

از سوابق شاهنگیان می‌توان به وکیل دفتر حمایت ایثارگران، جانبازان و ضابطین بسیج، عضو سابق شورای حل اختلاف، کارآموز قضایی از طرف دانشگاه به مدت یکسال و… اشاره کرد. با وکیل شاهنگیان شما می‌توانید درست‌ترین راهکار قانونی را برای پرونده‌های حقوقی خود یافته و بدون اتلاف وقت به نتیجه مطلوب خود برسید. حمیدرضا مجیری وکیل خوب در اصفهان، دارای مدرک کارشناسی ارشد، با ۱۵ سال سابقه کار وکالت، که از سال ۱۳۸۶ شروع به فعالیت نموده و برای پیشبرد پرونده های حقوقی،کیفری،خانوادگی و ثبتی خود در شهر اصفهان و هر کجای کشور هستید. امید تاجمیر ریاحی وکیل پایه یک دادگستری اصفهان فارغ التحصیل رشته حقوق خصوصی از دانشگاه اصفهان دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری ایشان با وکالت تخصصی در زمینه دعاوی حقوقی و دعاوی ملکی دارای پرونده های موفقی می باشد. او کارشناس دادگاه محسوب می شود و در حل مشکلات حقوقی و کیفری دارای ارزش و اعتبار قضایی است.

این صفات همگی نشان‌دهنده تسلط کامل و جامع وی بر موضوعات و دعاوی‌هایی است که شما با یکی از آن‌ها مواجه هستید. وکیل خوب در وهله ی اول باید جسارت داشته باشد که من این مهم را در برخورد با ایشان دیدم. از مزایای داشتن یک وکیل می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه ها اشاره نمود . در بسیاری از موقعیت های خاص که موجب خسارت های جبران ناپذیری خواهد شد تنها با مشاوره از وکیلی خبره و آگاه می توان کنترل شرایط را در دست گرفت .

دعاوی حقوقی ( ازجمله امور حسبی تحریر و تقسیم ترکه، مطالبه سهم الارث، مطالبه ثمن و اسناد تجاری ، ابطال قرارداد و وجه التزام سنگین و همچنین امور مرتبط قراردادها مانند الزام به انجام تعهدات قراردادی). کد اصفهان یا پیش شماره تلفن اصفهان ۰۳۱ میباشد جهت تماس با وکیل ها و شماره تلفن ثابت آنها می‌توانید کد ۰۳۱ را بگیرید. در لیست بالا میتوانید شماره تلفن ثابت وکیل های اصفهان را مشاهده نمایید. هر روزه در شهر اصفهان پرونده های حقوقی زیادی وجود دارد که نیاز به وکیل های خوب و موسسات حقوقی جهت انجام آنها دارند هر روز وکیل ها و موسسات حقوقی زیادی در اصفهان مشغول به انجام و ارائه خدمات حقوقی در شهر اصفهان می باشند. به دلیل پیچدگی و گستردگی قوانین و همچنین تغییرات احتمالی در آنها کمک گرفتن از یک وکیل خوب در اصفهان بسیار لازم به نظر می رسد.

بسیاری از اوقات برای اثبات حد و حدود طرفین در این رابطه و همین طور تعیین وظایف و حقوق هر کدام، قراردادی میان آن‌ها نوشته می‌شود که تمام موارد لازم در آن ذکر شده است. آن قراردادها مانند یک سند نگهداری می‌شوند و اگر هر کدام از طرفین به یکی از موارد ذکر شده در آن عمل نکند، طرف مقابل می‌تواند آن سند را به مراجع قانونی مربوطه ارجاع دهد و حقوقش را مطالبه کند. از دیگر عناوین حرفه‌ای ایشان، مدیر آموزشی و همکاری حرفه‌ای با سازمان‌هایی همچون نیروی انتظامی، بهزیستی، وزارت بهداشت و بنیاد شهدا می‌باشد.