دسته‌ها
اخبار

لیست 10 تا از بهترین وکیل مشهد ️【آپدیت1401】-وکیل آگاه

آقای حسینی برج از وکلای پایه یک شهر مشهد هستند و با تیم حرفه ای که دارند آماده قبول وکالت پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده و … می باشند و تمام سعی خود را می کنند تا آن را به نفع موکل حل نمایند. سایر فعالیت های ایشان بر روی پرونده های طلاق، طلاق توافقی، اجرت المثل ایام زوجیت، مهریه، نفقه، نفقه اقارب، حضانت فرزندان، تمکین، اعسار از پرداخت مهریه، تقسیط مهریه، جرایم رایانه ای، ثبتی، قراردادها و … است. اولین قدم در هر پرونده حقوقی یا کیفری انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد است. انتخاب بهترین وکیل از مهمترین اقداماتی است که برای حل مشکلات حقوقی باید در نظر بگیرید. معیار انتخاب یک وکیل حرفه‌ای، شخصی است که تخصص او در دعوی مورد نظر شما باشد که به وی،وکیل متخصصیاوکیل VIPمی‌گویند. این لیست شامل وکیل پایه یک دادگستری در مشهد و قاضی باز نشسته در مشهد و وکیل پایه یک و دو قوه قضائیه در مشهد می باشد که می توانید با زدن گزینه اطلاعات بیشتر مشخصات شخصی وکیل مورد نظر , رزومه , اطلاعات تماس و تخصص های هر وکیل در مشهد را مشاهده و در ارتباط باشید .

  • دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمی‌دهد.
  • همچنین یک وکیل برای این که درصد موفقیت در پرونده ها داشته باشد نیاز است به قوانین روز آشنا باشد.
  • ممنونم از تمام افرادی که تا انتهای مقاله بهترین وکیل مشهد همراه ما بودند.
  • قبل از مراجعه یک بار به طور کامل مشکل حقوقی خود را بررسی کرده و چالش های لازم را بیابید تا در صورت لزوم بر روی آن ها متمرکز شوید.

در صورتی که وکیل خوب، شخصی است که به طور کامل به حرف شما گوش دهد و مشکل شما را بررسی کند. این شخص باید به طور کامل با تمامی ابعاد مسئله‌ی شما آشنایی پیدا کند و نیازهای شما را بداند تا بتواند کار را جوری پیش ببرد که به نفع شما باشد. تقریبا در تمامی پرونده ها وکیل به جای موکل در دادگاه حاضر می شود، مگر در مواقعی که قاضی درخواست می دهد که فرد شخصا در دادگاه حضور داشته باشد. با تغییر و اصلاحات بعضی از مواد قانون صدور چک، چک صیادی در قانون مطرح شد. امروزه در بین مردم به علت پیچیدگی های این نوع از چک ها، موضوع وکیل چک صیادی زیاد احساس می شود. ترفند ندادن مهریه موضوعی است که ممکن است برخی به دنبال کسب اطلاع و آگاهی در مورد آن باشند.

اقدامات لازم قبل از جلسه مشاوره با وکیل

سلام، وقت شما بخیر، حضانت برای دختر تا 9 سال معنی دارد و پس از آن، خود دختر تصمیم می‌گیرد که با پدر زندگی کند یا مادر. اگر فرزند شما دارای معلولیت ذهنی بوده و اصطلاحاً محجور محسوب می‌شود، تحت نظر دادستان برای وی قیم مشخص می‌گردد. شما می‌توانید به اداره امور سرپرستی صغار و محجورین شهر مشهد درخواست بدید تا به‌عنوان قیم فرزندتون تعیین بشید. ضمناً هرچند بهتر است برای امور حقوقی وکیل بگیرید، اما موضوع پیچیدگی زیادی ندارد و می‌توانید شخصاً اقدام کنید.

تفاوت بین جرم کلاهبرداری و خیانت در امانت در چیست؟

وکلای متخصص شامل وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل امور حسبی، وکیل ارث، وکیل امور مالی، وکیل امور ثبتی، وکیل خانواده و … می‌باشد. مهناز دلاویز، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، کارشناس حقوق، دانشجوی ارشد حقوق خصوصی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره 2890، قبول وکالت در تمام دعاوی خانوادگی، حقوقی، کیفری و از نظر ایشان یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد. موسسه حقوقی عدالت گستر مشهد با حضور گروهی از بهترین وکلای مشهد و چندین سال سابقه موفقیت آمیز در امور وکالت و پشتیبانی حقوقی، تاکنون با ارائه خدمات حقوقی به تمامی عزیزانی که به دنبال وکیل در مشهد میباشند تواننسته است جزو بهترین موسسات حقوقی در شرق کشور نام گیرد. علی ابراهیمی ‌مهر نیز به عنوان بهترین وکیل مشهد شناخته شده که از سال 1393، کار وکالت خود را شروع کرده است. این وکیل پایه یک دادگستری، فارغ ‌التحصیل رشته حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه آزاد شهر مشهد بوده و با وکالت تخصصی در دعاوی کیفری، حقوقی، ملکی، ثبتی، خانوادگی، شرکتی و وکالت ایرانیان خارج از کشور، تا کنون پرونده‌های موفق زیادی داشته است.

چه بسا بیان همین مشکلات بتواند قاضی را مجاب کرده تا رای خود را به نفع زوجه صادر کند. قبل از هر چیزی باید بدانید که دعاوی حقوقی با تقدیم دادخواست به دادگاه شروع خواهند شد. بر این اساس خواسته حقوقی شما باید به صورت آشکار در برگه چاپی دادخواست نوشته شود که می بایست جهت ارجاع به شعب به دفتر شعبه اول دادگستری مراجعه شود. اگر که پرونده مورد صلاحیت شوراهای حل اختلاف قرار بگیرد به شوراها ارجاع والا به محاکم حقوقی ارجاع داده می شود تا به دادخواست حقوقی مورد نظر، رسیدگی بشود. به محض ثبت پرونده مدیر دفتر دادگاه پرونده را به جهت تعیین وقت رسیدگی به نظر دادگاه می فرستد.