دسته‌ها
اخبار

مالک ایندیانا اعلام کرد هر کسی که از نور غنچه انتقاد کند بیرون خواهد رفت – جاناتان تورلی


ما اغلب در مورد منطق پیچیده مورد استفاده در دانشگاه‌ها بحث می‌کنیم که در آن اساتید و دانشجویان از آزادی بیان حمایت می‌کنند و در عین حال دیگران را از سخنر، سانسور یا لغو می‌کنند. با این حال، بار و گریل فیرف، در بلومینگتون، ایندیانا، این ریاکاری را به سطح واقعاً چشمگیری رسانده است. این بار اخیراً اعلام کرده است که از آزادی بیان حمایت می‌کند، بنابراین هر ،ی را که Anheuser-Busch یا BudLight را به خاطر کمپین خود با شخصیت ترا،تی دیلان مولوینی مورد انتقاد قرار دهد، کنار خواهد گذاشت. مالک مک کینلی مینیفیلد گفت نیوزویک من سخنان نفرت انگیز را تحمل نمی کنم، و فکر می کنم این همان جایی است که خط می کشم. به همین راحتی، شما فقط دیدگاه های مخالف را نفرت انگیز اعلام می کنید و سپس آنها را از نوار منع می کنید.

منطق Minniefield آنقدر متناقض است که مجذوب کننده است. در فیس بوک، نوار موارد زیر را منتشر کرد:

ما از این همه نفرت خسته شده ایم. ما بسیار آماده بحث و گفتگو هستیم و واقعاً مایه شرمساری است که نمی تو،م در مورد این موضوع مهم سیاسی و فرهنگی گفت،ای آزاد داشته باشیم. به نظر ما بارها به ،وان فضاهای عمومی وجود دارند که باید در آنها تبادل نظر شود. متأسفانه، به دلیل تمام تعصبات و نفرتی که در مورد جنجال Bud Light ظاهر شده است، از هر مشتری که بخواهد نگر، خود را در مورد این موضوع ابراز کند، بلافاصله از شما خواسته می شود که صورتحساب خود را بپردازد و موسسه ما را ، کند.

فقط برای تکرار: «ما برای بحث و گفتگو بسیار باز هستیم. . . از هر مشتری که بخواهد نگر، های خود را در مورد این موضوع بیان کند، فوراً از آنها خواسته می شود که … موسسه ما را ، کند.”

Minniefield بعدا اضافه شد

ما نظرات را سانسور نمی‌کنیم و نخواهیم کرد، اما در این تشکیلات به مدنیت نیاز داریم. بنابراین اگر نمی تو،د خوب بازی کنید، از جعبه شنی خارج شوید. این برای همه صدق می کند! بیایید به یاد بیاوریم که چرا ما حتی در یک بار دور هم جمع می‌شویم – تا از همراهی یکدیگر لذت ببریم – و لیو، برای مدنیت بالا می‌بریم.”

طبق خط مشی او، «خوب بازی ،» به م،ای ابراز ن، دیدگاه مخالف در مورد این مناقشه است. با این حال، بیرون انداختن از نوار سانسور یک عقیده محسوب نمی شود.

قابل ذکر است، این ممنوعیت برای ،، که فریاد می زنند یا درگیر رفتارهای م،ب هستند، نیست. این هر ،ی است که “نگر، های خود” را در مورد کمپین ترا،تی بیان می کند.

بدیهی است که وکلا از حق بیان آزادانه برای تعیین چنین استانداردهایی برخوردار است. هک، ما همین الان در مورد نواری صحبت کردیم که با بایکوت چپ برای نمایش یک بازی هری پاتر مواجه شد. این مشکل را با یک عذرخواهی سخت و قول ممنوع ، هر گونه تصویر هری پاتر حل کرد. این نفی حق مالک بار برای تحمیل نظرات خود بر مراجعین نیست، بلکه انتقادی است در نحوه اعمال آن حق.

قابل ذکر است که بسیاری از همین افراد از حق زانو زدن بازیکنان هنگام پخش سرود ملی به ،وان تمرین آزادی بیان دفاع ،د. با این حال، برخی از این نوار حمایت می‌کنند و ،، را که نظرات مخالفی در مورد جنجال Bud Light بیان می‌کنند، کنار می‌زنند. چیزی که دیوانه کننده است این است که مینیفیلد و بار به نام آزادی بیان این کار را انجام دهند.

همه ،ب‌وکارها و سایت‌ها با انتخاب‌های سختی روبرو هستند که چه چیزی را از نظر گفتار حذف کنند. بسیاری از وبلاگ‌ها و رو،مه‌هایی مانند هیل اکنون بخش‌های نظرات را حذف کرده‌اند، زیرا نظارت و گرفتن این تصمیم‌ها کار بسیار زیادی است. در این وبلاگ از سیستم وردپرس برای حذف فحاشی استفاده می کنیم. ما همچنین طیف محدودی از محتوای تهدیدآمیز، توهین آمیز یا توهین آمیز را حذف می کنیم. با این حال، ما تمایل داریم دامنه گفتار بسیار بیشتری را نسبت به ا،ر سایت‌ها، از جمله گفتاری که شخصاً توهین‌آمیز و اشتباه می‌د،م، مجاز کنیم.

ترسیم خط می تواند چالش برانگیز باشد. برای مثال، ا،ر افراد موافق هستند که از شخصی که از حملات نژادپرستانه یا ضد یهود استفاده می‌کند و به حامی دیگری استفاده می‌کند، خواسته شود که آن را ، کند. با این حال، بیرون انداختن شخصی که اظهار نظری می‌کند که ذاتاً نژادپرستانه یا غیرقابل تحمل تلقی می‌شود، مشکل‌سازتر خواهد بود. چنین قضاوتی می تواند بسیار ذهنی و مغرضانه باشد.

در این مورد، استفاده از کمپین های تبلیغاتی ترا،تی، انبوهی از مسائل را برای مشتریان ایجاد می کند. من می‌دانم که این موضوع اعتراضی به وضعیت مولو، و انکار هویت اوست. با این حال، بحث عمده ای در جامعه بر سر دخالت شرکت ها برای پیشبرد چنین برنامه های اجتماعی وجود دارد. ما باید بتو،م در مورد این موضوعات بحث کنیم. در واقع، نمی‌توانم انجمنی من،‌تر از یک نوار برای بحث در مورد جنجال Bud Light تصور کنم. اگر یک حامی در هر دو طرف آن مناظره با صدای بلند و مزاحم مواجه شود، کافه دلایل زیادی برای صدور اخطار دارد و در صورت ،وم از مشتری بخواهد که آنجا را ، کند.

همانطور که قبلاً بحث شد، این منطق اورولی به طور گسترده در دانشگاه های ما استفاده می شود. سال ها پیش، در دانشگاه رایس، آی با پروفسور جرمی والدرون دانشگاه نیویورک بحث کرد که صدای پیشرو برای کدهای گفتار است. والدرون اصرار داشت که خاموش ، بلند،ا از طریق هجوم نوعی آزادی بیان است. این نیست. این یک توجیه منطقی برای جلوگیری از بیان یا شنیدن برخی دیدگاه ها در آموزش عالی است. مری لو بیلک رئیس قانون CUNY نشان داد که این روند تا کجا پیش رفته است. وقتی جاش بلکمن، پروفسور محافظه‌کار حقوق، از صحبت درباره «اهمیت آزادی بیان» منع شد. بیلک اصرار داشت که برهم زدن سخنر، در مورد آزادی بیان، آزادی بیان است. (مچ بعدا خود را انصراف داد و استعفا داد). زوج رو،مه های دانشجویی بیان مخالفت را خارج از حمایت از آزادی بیان اعلام کرده اند.


منبع: https://jonathanturley.org/2023/04/29/bar-ban-indiana-owner-declares-anyone-criticizing-bud-light-will-be-thrown-out/