دسته‌ها
اخبار

مامان اینفلوئنسر به دروغگویی در مورد تلاش برای آدم ربایی گناهکار است


زنی که انگشتانش را پشت سرش ضربدری کرده بود.

موضوع نژاد به اندازه کافی در این کشور تفرقه افکن است بدون اینکه توجه جویان به دروغ مردم رنگین پوست را به جنایات جدی متهم کنند. اما حداقل یکی از مجرمان در حال ظهور است و این موضوع در واین کانتری خبرساز شده است.

کیتی سورنسن، یک “مامان اینفلوئنسر” سفیدپوست رسانه اجتماعی از سونوما، به دلیل ارائه یک گزارش نادرست پلیس که در آن یک زوج لاتین تبار را به تلاش برای ربودن فرزندانش متهم کرده بود، محکوم شد – و این اتهام نادرست توسط او در اینستاگرام تکرار شد. ویدئویی که میلیون ها بازدید را به خود اختصاص داد.

ما در اینجا داستان ،یف را تجزیه می کنیم.

سورنسن از تلاش برای آدم ربایی خبر داد

در 7 دسامبر، 2020، سورنسن با دو فرزندش در فروشگاه لوازم صنایع دستی مایکل در پتالوما، کالیفرنیا به ،ید رفت. پس از چک ،، او به ماشین خود بازگشت، ،یدها و فرزندان خود را بار کرد و دور شد. به نظر یک روز عادی و بدون رویداد بود.

اما لحظاتی بعد، اداره پلیس پتالوما از مادری تماس تلفنی دریافت کرد که خبر داد زوجی عجیب قصد ربودن فرزندانش را داشتند. آن تماس گیرنده کیتی سورنسن بود.

سورنسن عمومی می شود

اما او به همین جا بسنده نکرد. حدود یک هفته بعد، سورنسن به اینستاگرام روی آورد. او ویدئویی را منتشر کرد که در آن جزئیات زیادی در مورد این حادثه ادعا شده – از جمله جزئیاتی که به پلیس نگفته بود- پرداخت.

بعد از اینکه ویدیو در فضای مجازی پخش شد، او داستان خود را برایش تکرار کرد KTVU، یک خبرگزاری محلی، به خبرنگار گفت که زن و مردی او را در مغازه صنایع دستی دنبال کرده اند. او ادعا کرد که قبل از رفتن به فروشگاه متوجه شده است که مردی در پارکینگ به او خیره شده است. در یک نقطه، او گفت که او شنیده است که مرد ویژگی های فیزیکی بچه هایش را برای ،ی توصیف می کند، احتمالاً تلفنی.

سورنسن به KTVU گفت که این زوج پشت سر او در صف قرار گرفتند، چیزی ن،یدند، سپس او را بیرون دنبال ،د. او گفت که مرد طوری دستش را دراز کرد که انگار می‌خواهد کالسکه‌اش را بگیرد، در این لحظه او فریاد زد و درخواست کمک کرد. سپس، ظاهراً این زوج به سمت اتومبیل خود دویدند و با سرعت به راه افتادند. او اضافه کرد که این زوج ظاهری “تمیز” نداشتند.

زن و شوهر می آید جلو

پلیس سورنسن را پیگیری کرد و دوباره با او مصاحبه کرد. در طول مصاحبه دوم، او زوجی را از ویدئوهای فروشگاه مایکل به ،وان مقصر شناسایی کرد.

زوج متهم، سادی و ادی مارتینز، ع، خود را در اخبار مشاهده ،د و برای انکار اتهامات وارد شدند. آنها گفتند که کمی قبل از کریسمس برای ،ید یک شبستان به فروشگاه آمده بودند. به زوج، هیچ چیز اشتباه به نظر نمی رسید. آنها ارتباطی با سورنسن، حتی کمتر از فرزندانش، انکار ،د. سدی و ادی لاتین تبار هستند و مادر را به پروفایل نژادی متهم ،د.

کالیفرنیا در مقابل سورنسن

بر اساس ویدئوی فروشگاه و اظهارات این زوج، پلیس مارتینیزها را از هرگونه تخلف پا،ازی کرد و در عوض “مامفلونسر” را دستگیر کرد. آنها سورنسن را به چندین جنایت متهم ،د: یک فقره گزارش نادرست پلیس و دو مورد گزارش نادرست یک جنایت به مقامات ،تی.

هیئت منصفه او را به دلیل ارائه گزارش نادرست پلیس مجرم تشخیص داد، اما او را در دو مورد دیگر تبرئه کرد. او با قرار وثیقه 100000 دلاری بازداشت شد و با حدا،ر مجازات شش ماه زندان روبرو شد.

کارلا رودریگز، دادستان منطقه سونوما اظهار داشت“این حکم به ما این امکان را می دهد که خانم سورنسن را به خاطر جنایت خود بازخواست کنیم و در عین حال به تبرئه زوجی که به دروغ به تلاش برای ربودن دو کودک متهم شده بودند کمک می کند. این پرونده همچنین از این جهت مهم است که نشان می دهد اهمیت استفاده مسئولانه از رسانه های اجتماعی.” دفتر DA پیگیر اتهاماتش شد.

در حالی که تبرئه هیئت منصفه از دو مورد از اتهامات را تحسین می کند، چار، درسو، وکیل سورنسن، گفت که موکلش صرفاً یک سری رویدادهای تصادفی را که در اطراف او اتفاق می‌افتاد، اشتباه درک کرده و درک نکرده است. [sic] گزارش صادقانه به پلیس.” او افزود که سورنسن پس از بررسی شواهد متوجه شد که اشتباه کرده است و نمی‌دانست داستان او چگونه گسترش می‌یابد یا تاثیری که خواهد داشت.

سورنسن چه کاری باید انجام دهد؟

سورنسن باید ضررهای قانونی خود را کاهش دهد. اجتناب از محکومیت در دو مورد از سه اتهام، با توجه به تناقضات بین گزارش هایی که او به پلیس ارائه کرده و شواهد ارائه شده در دادگاه، یک پیروزی است. پلیس و دفتر دادستان منطقه سونوما او را در اختیار داشتند مرده به حقوق او باید دوران محکومیت خود را بگذراند و به زندگی خود ادامه دهد.

او همچنین باید از مارتینزی ها عذرخواهی کند. اگر او به طور معصومانه وقایع را همانطور که وکیلش ادعا می کند اشتباه درک کرده است، قبول اشتباه او نباید سخت باشد، به خصوص پس از افشای نام مارتینز در رسانه ها. همانطور که سادی مارتینز شهادت داد، “ما برای همیشه به ما بر،ب ربایندگان کودک می خوردیم.” عذرخواهی واقعا کمترین کاری است که سورنسن می تواند انجام دهد، حتی اگر وکلایش به او بگویند که هیچ تقصیری را نپذیرد.

چرا او این کار را کرد؟

آیا مسابقه به کیتی سورنسون انگیزه داد؟ ما به طور قطع نمی د،م. او اظهار داشته است که به سادگی وقایع را اشتباه درک کرده است. اما اگر این درست باشد، نباید به سورنسن اعتماد کرد. و اگر عمدا دروغ گفته باشد نمی تواند بودن.

تنها چیزی که به یقین می د،م این است که یک زوج لاتین تبار برای ،ید تزئینات کریسمس در مایک، رفتند. و این برای سورنسن کافی بود تا آنها را به دلیل تلاش برای آدم ربایی به پلیس گزارش دهد – و سپس از آنها برای افزایش فالوورهای خود در اینستا استفاده کند. طول هایی که برخی افراد برای کلیک به آن می روند.

چند توصیه برای کتی: ممکن است بخواهید یک سرگرمی جدید داشته باشید. اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی بودن برای شما مسئولیت زیادی دارد. از آنجایی که به نظر می رسد صنایع دستی را دوست دارید، بافتنی را در نظر بگیرید – این به شما فرصت می دهد تا فکر کنید.

یا حداقل، حذف ویدیوهای خود و تغییر حساب اینستاگرام @mother،odessentials خود به یک تنظیمات خصوصی، شروعی عالی است.

و در نهایت: برای دعوای افترا مارتینزز آماده شوید. برای به حدا،ر رساندن بهبودی آنها، امیدواریم “تأثیرگذاری” شما سودآور بوده باشد.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/law-and-life/influencer-mom-guilty-of-lying-about-attempted-kidnapping/