دسته‌ها
اخبار

متهم به قتل یک امدادگر – جنایت


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

خانواده امدادگر کشته شده، استیون توگر 29 ساله، خواستار قو،ن سختگیرانه تر برای هدف قرار دادن افرادی شده اند که به کارکنان خدمات اورژانس حمله می کنند.

گفته می شود که توگر در ساعت 5:30 صبح روز جمعه 14 آوریل 2023 در حالی که در حال استراحت بود و در پشت آمبولانس خود در خارج از کمپبل تاون مک دونالد نشسته بود، با چاقو کشته شد.

او در محل حادثه تحت مداوا قرار گرفت و به بیمارستان لیورپول منتقل شد و در آنجا جان باخت.

گزارش شده است که وی 50 ضربه چاقو خورده است.

جردن فینیانگانوفو 21 ساله به دلیل این حادثه به قتل متهم شده است و همچنان در بازداشت به سر می برد.

گفته می شود که Fineanganofo ماشین خود را در کنار آمبولانس، قبل از باز ، درهای عقب خودروی اورژانس و حمله به آن، کشید.

استیون فقط 12 ماه بود که بهیار بود و 5 هفته قبل از مرگش با همسرش ازدواج کرده بود.

مرگ او بسیاری از جامعه، از جمله ،، که با آمبولانس NSW درگیر هستند، شوکه کرده است.

کمپین جمع آوری کمک های مالی برای خانواده او تاکنون بیش از 450000 دلار جمع آوری کرده است.

پدر استیون، جف توگر، از طریق خطاب به رسانه ها از مردم خواسته است و از آنچه او امیدوار است به ،وان “قانون استیون” نامیده شود، حمایت کرده است.

او اساساً به دنبال ارائه قو،ن قوی‌تر است که ممکن است شامل مجازات‌های اجباری زندان برای حملات بهیاران باشد.

“من به شما نیاز دارم که از من حمایت کنید تا از قو،ن قوی تر حمایت کنید تا از این افرادی که با این شور و اشتیاق و فداکاری به جامعه خدمت می کنند محافظت کنید.” او اعلام کرد.

“قو،نی مانند حبس ابد اجباری برای کشتن هر ،ی در حین انجام وظیفه. مجازات حبس اجباری برای تجاوز به این افراد. شاید سه سال. صرف نظر از شرایط یا وضعیت روحی.”

Tougher امیدوار است که در صورت تصویب، این قو،ن می تواند شامل امدادگران، معلمان، پرستاران، آتش نشانان و کارکنان دفاعی شود.

او بیان کرد: “ما باید قو،ن را تغییر دهیم تا از آنها محافظت کنیم
[w،] خودشان را به کار می گیرند تا جامعه را به مک، بهتر تبدیل کنند…
تیاین قو،ن باید منع، کننده نگر، جامعه برای جلوگیری از این چیزها در آینده باشد و به این کارگران اعتماد به نفس بدهد تا سر کار بروند و بدانند که از آنها محافظت می شود.”

به همین ترتیب، شرایطی که در آن قرب، یک جرم یک مقام ،تی است، در حال حاضر به ،وان یک «عامل تشدیدکننده» در نظر گرفته می‌شود. بخش 21 الف از جرایم (رویه صدور حکم) قانون 1999 (NSW).

بخش 21 الف (2) (الف) مقرر می دارد که یک عامل تشدید کننده شامل مواردی است که “قرب، یک افسر پلیس، کارمند خدمات اورژانس، افسر اصلاح و تربیت، افسر قضایی، افسر اجرای قانون شورا، کارمند بهداشت، معلم، کارمند جامعه یا سایر مقامات ،تی بوده است. ، انجام وظایف عمومی یا اجتماعی و جرم به دلیل شغل یا کار داوطلبانه قرب، رخ داده است.

عامل تشدید کننده اساساً شرایط مربوط به جرم است که شدت آن یا تقصیر مجرم را افزایش می دهد که ممکن است منجر به تعیین مجازات شدیدتر توسط دادگاه شود.

قابل ذکر است، در نیو ساوت و،، حبس ابد اجباری برای ،، اعمال می شود که قتل یک افسر پلیس، همانطور که توسط بخش 19B از قانون جنایات 1900 (NSW).

این در سال 2011 و به دنبال لایحه اصلاح جرایم (قتل افسران پلیس) ارائه شد.

دادگاه م،م به صدور حکم حبس مادام العمر است در صورتی که قتل در زم، که افسر پلیس در حال انجام وظیفه خود بوده یا در نتیجه یا در تلافی اقدامات انجام شده توسط آن یا هر افسر پلیس دیگری در اجرای مأموریت خود انجام شده باشد. وظیفه

باید فراتر از شک معقول ثابت شود که شخص می‌دانست یا باید به طور منطقی می‌دانست که فرد کشته شده افسر پلیس است و قصد کشتن افسر پلیس را داشته یا درگیر فعالیت‌های مجرمانه بوده است که خطر آسیب جدی به افسران پلیس را در پی دارد.

بر اساس این بند، محکوم به حبس ابد باید مجازات خود را تا مدت حیات طبیعی خود بگذراند.

با این حال، در مواردی که فرد در زمان ارتکاب قتل کمتر از 18 سال سن داشته یا در آن زمان دارای اختلال شناختی قابل توجهی بوده است، اعمال نخواهد شد.

اعمال مجازات اجباری اساساً اختیار قضایی را از بین می برد، زیرا دادگاه قادر به کاهش مجازات احتمالی بر اساس شرایط تخفیف احتمالی نیست.

در زمان معرفی این قانون، انتقادهای قابل توجهی از جمله از سوی مدیر سابق دادستان عمومی، نیک، کاودری کی سی دریافت شد که دریافت که مجازات اجباری نمی تواند مجرمان را بازدارد.

او همچنین خاطرنشان کرد که این روند رسیدگی را طول، می کند زیرا اعتراف به گناه بعید است، و قضات نمی توانند شرایط بالقوه تخفیف را در نظر بگیرند که معمولاً باعث کاهش مجازات می شود.

مایکل آلن جاکوبز، 49 ساله در آن زمان، اولین فردی بود که در سال 2013 بر اساس این بخش به حبس ابد محکوم شد.

جیکوبز، پ،ان ارشد ری،ون، پدر 6 فرزند 40 ساله را در جریان آنچه که قرار بود یک تست تنفسی در غرب تامورث باشد، به ضرب گلوله کشت.

ری،ون متوجه شده بود که جیکوبز یک راننده رد صلاحیت شده است و قبل از اینکه آن را بکشد، وسیله نقلیه خود را دنبال کرد.

جیکوبز یک بار به سینه ری،ون شلیک کرد و گلوله مستقیماً از مچ دست چپ ری،ون عبور کرد و قلب و ریه او را سوراخ کرد.

در حالی که افسر به تیراندازی پاسخ داد و جیکوبز به شدت مجروح شد، او در نهایت پس از ضربه به پا، شکم و شانه بهبود یافت.

در حین صدور حکم، جاست باتن خاطرنشان کرد که این پرونده با تمام معیارهای مقرر در بخش 19B قانون مطابقت دارد و جیکوبز قصد کشتن افسر را داشت.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1310224