دسته‌ها
اخبار

مجری MSNBC اتهامات احتمالی هانتر بایدن را در مصاحبه ای نادر با رئیس جمهور مطرح کرد – جاناتان تورلی


دیشب، رئیس جمهور جو بایدن کاری را انجام داد که نسبتاً نادر است. او ظاهراً برای پاسخ به سؤالات با یک خبرنگار واقعی به گفتگو نشست. در حالی که پیش از این وعده یک “کنفرانس مطبوعاتی بزرگ” را داده بود برای اینکه رسانه ها در کل از او سوال بپرسند، بایدن در عوض یک مصاحبه کم خطر با استف، روهل از MSNBC انجام داد. رول در این مصاحبه به طور خلاصه به اتهامات جنایی احتمالی در انتظار هانتر بایدن اشاره کرد. با وجود گزارش یک افشاگر رول با ادعای رسوایی رشوه خواری با رئیس جمهور، به رئیس جمهور (و بینندگان) اطمینان داد که اتهامات هنوز ناشناخته شامل “هیچ ارتباطی با شما” نخواهد بود. علاوه بر این، مصاحبه برای مواردی که به آن پرداخته نشده است بسیار جالب است. این یک نمونه واضح از چیزی بود که قبلاً آن را «هنر انفجار رسوایی» نامیدم.

در طول مصاحبه، روهل پرسید: «آقا، یک چیز شخصی وجود دارد که شما را تحت تأثیر قرار می دهد. پسر شما – در حالی که آنجاست [are] هیچ ارتباطی با شما ندارد – می تواند توسط و، دادگستری شما متهم شود. چه تأثیری بر ریاست جمهوری شما خواهد داشت؟»

بایدن پاسخ داد: «اول از همه، پسرم هیچ اشتباهی نکرده است. من به او اعتماد دارم. من به او ایمان دارم. و این بر ریاست من تأثیر می گذارد و باعث می شود به او احساس غرور کنم.”

به چارچوب توجه کنید: این یک موضوع “شخصی” است نه “جنایی” برای رئیس جمهور که فقط پسرش را درگیر می کند. ما هنوز نمی د،م که این اتهامات چه می تواند باشد، اگرچه نشت مداوم وجود دارد که نشان می دهد دادستان دلاور ایالات متحده بر اتهامات مالیاتی و اسلحه تمرکز کرده است.

با این حال، اتهامات فزاینده ای در مورد دخالت رئیس جمهور در نفوذ پسرش و اتهامات اخیر درباره رفتار مجرمانه بالقوه رئیس جمهور وجود دارد. به نظر می رسد ارزش کمی پرس و جو یا کنجکاوی داشته باشد.

این چارچوب تنها به این دلیل امکان پذیر است که و، دادگستری و رسانه ها به طور خستگی ناپذیری تلاش کرده اند تا از روابط بین معاملات خارجی هانتر بایدن و رئیس جمهور جلوگیری کنند. در حالی که دستفروشی نفوذ ممکن است به خودی خود جرم نباشد، اغلب شامل جنایاتی برای سرپوش گذاشتن بر طرح ها از تخلفات مالیاتی گرفته تا اظهارات نادرست و نقل و انتقالات مالی غیرقانونی است.

سال گذشته، من در مورد تغییری در رسانه ها نوشتم که مجبور شدند با تأخیر اصالت لپ تاپ هانتر بایدن را تایید کنند:

با توجه به ادامه کار تعداد کمی از رسانه‌ها مانند نیویورک پست، دیگر نمی‌توان ماجرا را دفن کرد یا به ادعای نادرست مبنی بر «گذاشتن اطلاعات روسی» ادامه داد. اکنون به نظر می رسد این امید یک «ت،یب کنترل شده» است که در آن هانتر به دلایل محدودی بدون وارد ، آسیب جانبی به تشکیلات سیاسی و رسانه ای متهم می شود. انفجار رسوایی به همان اندازه که یک علم است هنر است و می تواند درخشان ترین دستاورد در این رسوایی جاری باشد.»

این تلاش با کمک دادستان کل مریک گارلند که به طور غیرقابل توضیحی از انتصاب یک مشاور ویژه امتناع کرده است، با وجود شواهد زیاد مبنی بر نفوذ خانواده بایدن با جو بایدن به ،وان هدف این تلاش ها، بسیار پیشرفت کرده است.

گارلند عملاً خطر گزارشی در مورد نفوذ گسترده، از جمله اشاره‌های مکرر به رئیس جمهور بایدن به ،وان «مرد بزرگ» در ایمیل‌هایی که می‌توانستند از آن سود ببرند، مسدود کرده است. کاهش 10 درصدی در یک معامله با یک شرکت انرژی چینی و همچنین مزایای دیگر. ایمیل ها نیز به هانتر بایدن پرداخت بخشی از مخارج پدرش و مالیات شاهد، آمده اند که مستقیماً رئیس جمهور را به این معاملات مرتبط می کنند.

با این حال، هیچ یک از این موارد از راه دور به خبرنگاران علاقه مند نیست و MSNBC تنها نیست. رسانه ها به تلاش خود ادامه می دهند تا حتی از اشاره به اتهامات علیه بایدن ها خودداری کنند. NPR مجبور شد داست، را تصحیح کند که سعی می کرد کل داستان لپ تاپ را به ،وان اطلاعات نادرست رد کند، حتی پس از اینکه رسانه ها صحت لپ تاپ را تایید ،د.

به همین دلیل است که تمرکز محدود و، دادگستری برای افشای این رسوایی بسیار مهم است.

در واقع، در افشای اطلاعات مختلف از و، دادگستری در مورد تحقیقات هانتر بایدن، یک اتهام محتمل به وضوح حذف شده است: نقض فارا برای اینکه یک عامل خارجی ثبت نشده است. همانطور که هفته گذشته اشاره کردم، اگر بتوان اتهامات جنایی را به اتهامات مالیاتی و اسلحه محدود کرد و از تلاش های دستفروشی نفوذ هانتر جلوگیری کرد، ممکن است یک اتهام جنایی بهترین گزینه برای بایدن ها باشد.

مصاحبه MSNBC چرخش در حال توسعه را نشان می دهد. اگر هانتر متهم شود، به ،وان یک موضوع بسته و محدود تلقی خواهد شد که هیچ ارتباطی با جو بایدن ندارد. در واقع، با ادعای حداقل دو افشاگر، تیم بایدن احتمالاً خواهان یک راه حل سریع برای اعلام بسته شدن پرونده است. هنگامی که آنها مقداری اتهام “سرمایه” را دریافت ،د، آنها و رسانه ها می توانند موضوع را به ،وان اخبار بررسی شده و قدیمی اعلام کنند.

این استراتژی مطمئناً پس از تسلط GOP بر مجلس و کمیته هایی که این معاملات و معاملات را بررسی می کنند دشوارتر است. با این حال، از بین بردن تهدید تحقیقات جنایی در مورد نفوذ نفوذ، آسیب وارده به انتخابات 2024 را کنترل می کند.

بسیاری از دموکرات‌ها و خبرنگاران تاکید کرده‌اند که دستفروشی به ،وان بخشی از این چرخش جرم نیست. با این حال، فاسد است و باید مورد توجه رسانه ها قرار گیرد. مطمئناً در دوران ،ت ترامپ بود که همه توافقات اعضای خانواده ترامپ به طور کامل و نفس گیر پوشش داده می شد. من از چنین بررسی دقیق ترامپ ها حمایت کردم، اما از عدم علاقه آشکار خانواده بایدن به چنین معاملاتی در حال حاضر تعجب می کنم.

در پایان، این همه در مورد یک نقطه صحبت است. این هفته، شواهد جدید نشان داد مایک مورل، مدیر موقت سابق سیا، نامه 51 مقام اطلاعاتی سابق را در لپ‌تاپ هانتر بایدن فروخت تا به بایدن «نقطه صحبت» در مبارزات انتخاباتی بدهد. شبکه ام اس ان بی سی به تازگی چنین نقطه صحبت جدیدی را در آماده شدن برای اتهامات احتمالی هانتر بایدن آزمایش کرد.

البته MSNBC نمی تواند اعتبار این تلاش را بپذیرد. این یک تلاش همه جانبه روی عرشه است. رئیس‌جمهور همچنان توسط پیله‌ای از رسانه‌ها محافظت می‌شود که علاقه چند، به میلیون‌ها دلاری که ممکن است برای دست‌فروشی خام به خانواده بایدن داده شده باشد، نخواهد بود.

در حالی که MSNBC و سایر رسانه ها بلافاصله از همان ابتدا به ماجرای افشاگر در تماس تلفنی اوکراین پرداختند، افشاگر بایدن ،ری از توجه را به خود جلب کرد.

به همین دلیل تعجب آور نیست که روهل همچنین به بایدن در مورد ادعاهای دروغین خود مبنی بر عدم اطلاع از چیزی در مورد منافع تجاری پسرش علیرغم تصاویر و نوار ضبط شده که به وضوح این انکارها را رد می کند، فشار نیاورد.

رول همچنین ادعای پوچ بایدن را نادیده گرفت که هانتر «هیچ اشتباهی نکرده است». بدیهی است که او تعداد زیادی «کارهای اشتباه» از تخلفات مالیاتی گرفته تا تخلفات اسلحه، نقض فحشا و یک رسوایی بزرگ فساد انجام داده است. با این حال، یک بار دیگر، بایدن بدون چالش پیش رفت. حتی کوچکترین واکنشی برای این سوال وجود نداشت که آیا بایدن به طور جدی این اقدامات را به هیچ وجه اشتباه نمی‌دانست.

این امر باعث ش،ت استراتژی انفجار برای از بین بردن این رسوایی بدون آسیب جانبی به بایدن ها و رسانه ها می شود.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/05/06/no-ties-to-you-msnbc-،st-spins-possible-،ter-biden-charges-in-rare-interview-with-president/