دسته‌ها
اخبار

مشاوره حقوقی در شیراز با وکیل شیراز-وکیل آگاه

یک وکیل موفق باید تحصیلات آکادمیک در زمینه های مختلف وکالتی داشته باشد به دلیل اینکه قوانین و مقررات در حقوق دارای پیچیدگی هایی می باشد که با مطالعه و تجربه می شود آنها را آموخت. همچنین داشتن تجربه ی کافی در رسیدگی و بررسی به امور پرونده ها و آشنایی با دادسرا و دادگاه ها و همچنین دانستن قوانین مربوط به قانون مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری، می تواند به پیشبرد پرونده کمک بسیار زیادی کند. همچنین مسائل حقوقی به دلیل سختی و خشونت کار، نیاز به بهترین وکیل در شیراز را دارد که بتواند فشار کاری را تحمل کند و ظرفیت روحی و روانی خود را بالا ببرد تا بتواند در این شغل دوام بیاورد. اگرچه هنگامی که شخصی پروانه وکالت را دریافت می کند می تواند در تمام زمینه ها مانند حقوق خانواده، کیفری، تجاری، ملکی و … به قبول و انجام وکالت بپردازد، اما این نکته را در انتخاب وکیل در شیراز​​​نباید از نظر دور داشت که وکلایی که در یک زمینه خاص دارای تخصص بوده و تنها در آن زمینه به انجام وکالت مشغول هستند، وکلای قابل اعتمادتری برای پذیرش پرونده حقوقی شما در آن زمینه خاص می باشند.

محمدهادی جعفر پور(عضو علی‌البدل هیأت مدیره کانون وکلای فارس) نیز وکیل دیگری است که خبر بازداشت وی ساعاتی پیش اطلاع داده شد. به گزارش وکلاپرس بر اساس برخی اطلاعات واصله، طی امروز و دیروز هشت وکیل دادگستری در شهر شیراز بازداشت شده‌اند. وکلاپرس- از روز گذشته خبر بازداشت تعدادی از وکلای دادگستری در شهر شیراز در حال مخابره است. بدین ترتیب شما می توانید با مراجعه به گروه وکلای آریا دادیار، به فهرستی از وکلا دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این سعی در رفع دعاوی حقوقی بدون مشورت با وکیل در شیراز، ممکن است هزینه و زمان بسیار زیادی را از شما بگیرد. در مواردی که اشخاص برای دفاع از حق خود و پیشبرد پرونده نیاز به یک فرد حقوقی داشته باشند اما پول و شرایط کافی برای پیدا کرد وکیل نداشته باشند با تشخیص از طرف دادگاه یا تشخیص کمسیون معاضدت کانون وکلا وکیلی به صورت رایگان برای دفاع از حقوق فرد در نظر گرفته می شود. اگر که دعوایی کیفری وجود داشته باشد و حتی ضرورتی برای وجود وکیل نباشد، در دادرسی و محاکمات، می توان از وکیل تسخیری استفاده کرد که خود دادگاه برای پیشبرد پرونده آن را به متهم خواهد داد. مجله وکیلچی بهترین و بزرگ ترین مجله حقوقی در ایران میباشد که به معرفی بهترین وکیل های ایران و تهران میپردازد. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که وکلای متخصص در زمینه های مختلف توسط هیچ نهاد یا ارگانی تعیین و مشخص نمی شوند. بنا براین اگر وکیلی خود را متخصص در زمینه خاصی معرفی نمود حتما از رزومه کاری، مقالاتی که منتشر نموده و پیروزه های مشخصی که داشته مطلع شوید.

  • با توجه به اینکه جستجوی وکیل قوه قضاییه، فرآیندی وقت گیر بوده ، در این بخش از مقاله همانند بخش قبل، لیست وکلا قوه قضاییه شیراز​​​​را به همراه اطلاعات تماس آنها ضمن یک جدول، جهت راحتی شما ذکر کرده ایم تا بتوانید وکیل قوه قضاییه مورد نظر خود را از طریق این بانک اطلاعات بهترین وکیل های شیراز​​​انتخاب نمایید.
  • تفاوت وکیل پایه یک با وکیل پایه دو درواقع در نوع قبولی آنها در آزمون وکالت است.
  • خانم راستی از وکلای با سابقه شیراز هستند، ایشان بیشتر از 11 سال سابقه وکالت دارند و عضو کانون وکلای استان فارس می باشند.
  • خیر وکلا شماره قرارداد محصوص وکالت خود را دارند و نیازی به مراجعه به دفاتر رسمی جهت وکالت در پرونده های دادگستری را ندارند.
  • لازم به ذکر است مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده بر عهده مسافر بوده و در صورت صحیح نبودن اطلاعات، رزرو از طرف اقامت 24 معتبر نمی باشد.

در جدول زیر لیست کاملی از بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس آورده شده است. از آنجا که جستجو و انتخابوکیل، فرآیندی زمان بر و در عین حال حساس می باشد، در این مقاله، سعی نموده ایم تابانک اطلاعات بهترین وکیل های شهرستان شیراز​​​​شامل تلفن و آدرسآنها را برای متقاضیان آن گردآوری نماییم. بنابراین در این مقاله، ابتدا، به معرفیلیست وکلای کانون وکلا شیراز​​​پرداخته، سپسلیست وکلا قوه قضاییه شیراز​​​​را ارائه نموده و در پایان، مهم ترین نکات مربوط بهمشاوره انتخاب وکیل در شهرستان شیراز​​​​را توضیح می دهیم.

استان فارس در سال ۱۳۱۶ هجری شمسی به عنوان مرکز استان فارس انتخاب شد. شما عزیزان ساکن شهرستان های استان فارس از جمله مرودشت، جهرم، فسا، آباده، صدرا، کازرون، اقلید، لار، نورآباد، داراب، فیروزآباد، لامرد، خنج، زرقان، نی ریز، خرامه، صفاشهر، سروستان، کوار و … «دادسان» یک موسسه حقوقی نیست بلکه یک سامانه اینترنتی است که به کمک فناوری های نوین و با رعایت کلیه ضوابط و شئونات وکالت، ارتباط بین متقاضیان خدمات حقوقی با وکلای متخصص در آن حوزه را برقرار می کند تا متقاضیان به راحتی با مقایسه رزومه و پیشنهادات ارسالی وکلا، وکیل مناسب خود را انتخاب کنند. علاوه بر آن »دادسان« با ارایه سرویس هایی چون پرداخت امن، هماهنگی جلسه، پیام رسان حقوقی و… به وکلا و متقاضیان در داشتن ارتباطی آسان‌تر و سریع‌تر یاری می رساند.

وکیل اداره کار در شیراز

مشکلات حقوقی در زمینه های مختلف مانند ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی و غیره در همه شهرها اتفاق می افتد و تنها دغدغه ای وجود دارد، پیدا کردن یک وکیل خوب و متخصص در این زمینه می باشد. در شهر شیراز هم پرونده های مختلف حقوقی در دادگاه وجود دارد و وکیل های متخصص زیادی هم در این شهر مشغول به فعالیت می باشند. سایت وکیل از ما با فراهم اوردن گزیده ای از بهترین وکیل در شیراز، این امکان را برای کاربران فراهم آورده تا راحت تر بتوانند وکیل موردنظر خود را انتخاب کنند.

بازار وکیل شیراز کجاست؟

حسن مهرآسا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی حقوق خصوصی از دانشگاه حقوق و علوم سیاسی تهران است. دارای شماره پروانه 2650 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. دعاوی خانواده و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم، اعمال منافی عفت و اخلاق شامل جرایم ضد عفت و اخلاق عمومی، شرب خمر، زنا، لواط، تجاوز، روابط نامشروع، دعاوی ملکی و ثبتی از جمله دعاوی است که به وی واگذار شده است. مهدی سمیعی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی، دارای 18 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد که در این مدت وکالت خویش توانسته با مهارت در وکالت و فن بیان شیوا و رسا، رازداری در مورد مسائل خصوصی پرونده موکل خویش خود را در بین وکلای خوب شیراز قرار دهد. وی موفق به کسب رتبه اول دانشکده حقوق در ورودی سال 1375 شیراز گردیده است. وکیل مهدی سمیعی در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری و خانوادگی، قبول وکالت می‌نماید.

وکیل مهریه در شیراز

متاسفانه هنگام نهایی کردن رزرو با هتل، خطایی رخ داده است، لطفا با پشتیبان خود درارتباط باشید. مهلت پرداخت مبلغ رزرو به اتمام رسیده است و تایید رزرو نیازمند استعلام مجدد از هتل می باشد، لطفا به پشتیبان رزرو خود اطلاع دهید. شما قبلا ثبت نام کرده اید، در صورت فراموشی رمز عبور میتوانید رمز عبور خود را بازیابی کنید. ۲-مسئولیت نداشتن مدارک کامل هویت و زوجیت(در اکثر هتل ها تنها عقد نامه دائمی مورد پذیرش واقع می شود) که قانونا موجب عدم پذیرش میهمان درهتل می شود به عهده میهمان بوده و عموما هتل ها در این موارد یک شب کنسلی را دریافت می کنند.