دسته‌ها
اخبار

معترضان به دلیل براندازی رئیس جمهور فرانسه – جاناتان تورلی – تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت


پنج سال پیش، ستونی نوشتم که در آن از اعضای دموکرات و جمهوری‌خواه کنگره انتقاد کردم که به رسانه‌ها پیوستند و از سخنر، امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه که خواستار سانسور به سبک اروپایی شد، سرایت ،د. آزادی بیان برای دهه ها در فرانسه در حال سقوط آزاد بوده است و مکرون صدای اصلی این جنبش است. این هفته، فرانسوی‌ها با قول دادن به محاکمه سه شهروندی که با کنار زدن او در یک مراسم به رئیس‌جمهور اعتراض ،د، خشم دیگری به میراث ماکرون اضافه ،د. استفاده از “انگشتاکنون می تواند آنها را درزندان

این سه نفر بر اساس قانون جنایی توهین آمیز فرانسه تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت که اجازه دستگیری افرادی را می دهد که در سخن، شرکت می کنند که «بر شأن شخصی یا احترامی که به یک مقام ،تی می شود تأثیر می گذارد». این یک انکار نفس گیر از سخنر، سیاسی است و پیگرد گزینشی را دعوت می کند.

اگر مجرم شناخته شوند، ممکن است با جریمه 15000 یورویی و احتمالاً تا یک سال زندان روبرو شوند. با توجه به کانال اطلاعات

ماکرون رکورد زده است در نظرسنجی پایین، اما ،ت او اکنون از طریق تهدید به حبس احترام به او را اعمال خواهد کرد.

فرانسه پیشرو در عقب نشینی از آزادی بیان در غرب بوده است و قو،نی که روز به روز در حال گسترش است، آزادی بیان را محدود می کند. این قو،ن، گفتار را تحت استانداردهای مبهم که به “تحریک” یا “ارعاب” دیگران بر اساس نژاد یا مذهب اشاره دارد، جرم انگاری می کند. برای مثال، جان گالیانو، طراح مد، در دادگاهی در فرانسه به اتهام اظهارنظرهای ضدیهودی علیه حداقل سه نفر در یک بار پاریس مجرم شناخته شده است. در هنگام صدور حکم، قاضی آن ماری ساترود فهرستی از کلمات بدی که گالیانو برای جرالدین بلوخ و فیلیپ ویرجیتی به کار برده بود، از جمله استفاده از “، ،یف” در انتقاد را خواند.

در موردی دیگر، پدر مارین لوپن، نامزد محافظه‌کار ریاست‌جمهوری فرانسه جریمه شد، زیرا او افراد اقلیت رومی را «بوی‌بو» خطاب کرده بود. یک مادر فرانسوی به دلیل اینکه پسرش با پیراهنی که روی آن نوشته شده بود «من یک بمب هستم» به مدرسه رفت تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

یک نوجوان فرانسوی به دلیل انتقاد از اسلام به ،وان “دین نفرت” متهم شد.

با این حال، رهبران ما (و بسیاری از رسانه‌ها) زم، که ماکرون به کنگره آمد و خواستار جنگ مش، علیه «اخبار جعلی» شد، به وجد آمدند و اعلام ،د: «دموکراسی به انتخاب‌های واقعی و تصمیم‌های منطقی بستگی دارد. فساد اطلاعات ت، است برای ت،یب روحیه دموکراسی های ما.»

هیچ چیز مانند زند، ، ،، که به شما احترام نمی گذارند، دموکراسی نمی گوید.

موج ضد آزادی بیان اکنون به سواحل خود ما رسیده است و بسیاری مانند هیلاری کلینتون حتی از اروپایی ها خواسته اند که اگر توییتر یا سایر شرکت ها موفق به انجام این کار نشدند، آمریکایی ها را در رسانه های اجتماعی سانسور کنند.

بسیاری (به دروغ) استدلال کرده اند که سخنان مشوق تنفر در قانون اساسی ما محافظت نمی شود، از جمله اعضای کنگره. در فرانسه، وقتی انگشت وسط به سمت یک مقام ،تی باشد، آزادی بیان نیست. به همین ترتیب، گفتاری که برای گروه های خاص مضر یا بی احترامی تلقی می شود، ممنوع است.

همه چیز در مورد القای فضیلت خوب اما مجازات شریر است. به هر حال، همانطور که ما،یمیلیان روبسپیر به فرانسوی ها آموخت، «ترور فقط عدالت است: سریع، شدید و انعطاف ناپذیر. آنگاه نشأت فضیلت است.»

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/04/24/macron-gives-le-doigt-to-free-s،ch-anti-macon-pro،rs-to-be-prosecuted-for-flipping-off-french-president/