دسته‌ها
اخبار

معرفی وکیل خوب در تهران+وکیل خوب در تهران-وکیل آگاه

که از ابتدا و طرح موضوع شکایت فرد شاکی را مشورت و راهنمایی دهد‌. و در تمام مراحل رسیدگی به پرونده به‌عنوان یک راهنما و مشاور خوب عمل کند. با توجه به اینکه در تمامی پرونده‌هایی که مربوط به دعاوی مختلف هستند. بهترین وکیل تهران به کسی گفته می شود که دارای پرونده های متعدد و مختلف باشد و اکثر موکلا از آن راضی باشند و به قوانین تسلط کافی دارد و در کار خود خبره و حرفه ای است.

  • اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید.
  • کشاورز در دو دوره ریاست اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران را بر عهده داشت.
  • در هر خانواده ای اختلاف نظر و اختلاف سلیقه ایجاد می شود و این اختلاف ها ممکن می باشد که به دعاوی حقوقی زیادی منجر شوند.
  • حل و فصل نمودن دعوا های خانوادگی برای حفظ کردن سلامت و آرامش کلیه اعضای خانواده امری ضروری می باشد.

همان طور که شما عزیزان هم می دانید و اطلاع دارید خانواده یکی از حساس ترین و مهم ترین و حیاتی ترن عناصر موجود در یک جامعه می باشد، قانون گذار در جهت حفظ و تکریم حریم خانواده قوانین ویژه و محکمی را تصویب نموده است. دعاوی خانواده امکان دارد که برای هر انسانی و در هر خانواده ای ایجاد بشوند. حجم زیاد و انبوهی از دعاوی ثبت شده در دادگاه ها مربوط به دعاوی خانوادگی است.

چگونه بهترین وکیل پایه یک دادگستری را انتخاب کنیم ؟

مشاور های گروه وکلای دادورزان صلح و سازش بسیار با تجربه و با دانش هستند و می توانند راه کار های قانونی را به شما نشان دهند. همچنین گروه وکلای دادورزان صلح و سازش وکلا خبره و متخصصی دارد که آماده قبول وکالت شما عزیزان هستند. از این که تا این بخش مقاله بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران همراه ما بودید سپاسگزارم. در این مقاله برای آشنایی شما، بهترین وکلای پایه یک را معرفی کردیم و توضیحات مختصری در موردشان دادیم در ادامه مقاله در مورد خدماتی که وکیل پایه یک ارائه می دهد و همچنین تفاوت وکیل پایه یک و پایه دو دادگستری را شرح دادیم. امیدوارم مطالب موجود در این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم شما را در انتخاب وکیل یاری کنیم.

مدارک تحصیلی آقای مهری شامل، کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی، کارشناسی فقه و مبانی حقوق اسلامی است، همچنین ایشان دوره کارشناسی ارشد حقوق و تجارت بین الملل را گذرانده اند و موفق به اخذ دیپلم رشته آموزش ابتدایی دانش سرای تربیت معلم تهران شده اند. آقای سلامیان وکیلی متخصص و مجرب برای مشاوره و پر تلاش برای ایجاد سازش بین طرفین دعوا هستند زیرا تسلط کاملی بر قوانین دارند و در زمان و هزینه های شما صرفه جویی می کنند. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت به گروه وکلای حامیان عدالت تعلق دارد. وکیلانتخابیوکیلی است که در موارد شخصی، شخص برای خودوکیلی انتخاب می‌نماید و قراردادی تحت عنوان قرارداد وکالت بین آن‌ها منعقد می‌شود و موکل حین این قرار داد ازوکیلمی‌خواهد که برای دفاع از حق خود در مراجع قضایی وکالت او را بر عهده گیرد.

اما به طور اتفاقی در جریان دعاوی اشخاص و بستگان و خویشاوندان خود قرار گرفته است. همانطور که از نام آن مشخص است وکیل انتخابی وکیلی است که به انتخاب خود شخص انتخاب شده و وکالتنامه، بدون واسطه بین موکل و وکیل به امضا می‌رسد. یکی از روش‌های معمول در انتخاب وکلای دادگستری همین روش وکیل تهران انتخابی است و اغلب متقاضیان، وکیل خود را به صورت انتخابی تعیین می‌نمایند.

بهترین وکیل تهران و نحوه سوال از آن

من دو تا برادر دارم که با یکی از اقوام یه معامله ای انجام داددند و یه فقره سفته940 میلیونی دست فامیلمان داده اند. بعد از اینکه برادرهام پول رو به ایشان پرداخت کردند متاسفانه فامیل ما سفته را پس نداد و کل مبلغ سفته را شکایت کرد. تاریخ سفته ها هم خالی بود و اون شخص یه تاریخ بعد از دریافت پول را توی سفته وارد کرده است. قاضی دادگاه هیچکدام از فیش های واریزی مارو قبول نکرد و متاسفانه حکم جلب هر دو برادر منو صادر کرده است. حالا میخواستم بدونم آیا ما میتونیم پرونده رو به دیوان عالی کشور ببریم؟ در اینباره ما رو راهنمایی کنید ممنون میشویم.

جستجوی بهترین وکیل در تهران

اگر به یک وکیل خانم نیاز دارید می توانید با مراجعه به موسسه حامیان عدالت از بهترین وکلای تهران مشاوره دریافت کنید. حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به مدت 20 سال و قاضی بازنشسته دادگستری می‌باشد. ایشان سابقه سه دوره عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز را دارد و در سال 95 ریاست کانون مرکز برعهده ایشان بود.

مگر اینکه موردی باشد که خود وکیل محترم بنا به تشخیص و صلاحدید خودشان از قبول پرونده امتناع کنند. در آخر پیشنهاد میکنم برای جلوگیری از ضایع شدن حقوقتان همیشه و قبل از هرکاری با وکیل پایه یک دادگستری بخصوص وکلای خوب و متخصص مشورت کنید. بهترین وکیل کسی است که در ابتدا دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه های مختلف حقوقی داشته باشد و اگر نمیتواند کاری را انجام دهد حتما به موکل خود صادقانه اعلام کند تا وقت و هزینه موکل را هدر ندهد. حامد شاکری نیا وکیل پایه یک دادگستری با بیش از ۱۰ سال تجربه | وکیل متخصص خانواده | طلاق، مهریه، حضانت، نفقه و …