دسته‌ها
اخبار

معرفی وکیل خوب در تهران+وکیل خوب در تهران-وکیل آگاه

وکیل آماده مشاوره و ارائه خدمات حقوقی و قانونی به شما عزیزان به صورت حضوری و تلفنی و قبول وکالت در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده می باشد. افراد چه از طریق شرکت در آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری و چه از طریق شرکت در آزمون مشاوران قوه قضاییه به سمت وکالت قبول شوند وظایفی را بر عهده دارند و در مرحله انجام کار تفاوتی بین این دو گروه نیست. وکیل پایه یک دادگستری، نوعی از نماینده حقوقی است که به موجب اخذ پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری، صلاحیت حضور در مراجع قضایی و دفاع از موکل خود بر اساس موازین قانونی را دارد. وکیل پایه یک دادگستری برای اخذ پروانه پایه یک وکالت، پس از قبولی در آزمون وکالت می‌بایست یک دوره کارآموزی وکالت را به مدت دو سال سپری کند.

  • ممکن است برای همه امکان اینکه به دفاتر حقوقی مراجعه کنند وجود نداشته باشد و از خدمات مشاوره حقوقی حضوری استفاده کنند.
  • به همین جهت افراد بسیاری هستند که برای حل مشکلات و پرونده های حقوقی خود به دنبال وکیل تهران هستند.
  • زیرا وکیل با بررسی همه جانبه موقعیت و شرایط شما و دادن اطلاعات و آگاهی به شما می تواند هشدار های لازم را گوشزد و با توجه به تجربه در صورت قبول وکالت، شما را به سر منزل مقصود برساند.
  • همینطور پرونده وکالت وی متعلق به تهران باشد و نیز حق‌الوکاله معقول و مناسبی را از موکل دریافت کند.

وکلای پایه یک دادگستری که با صداقت و وجدان کاری، امور موکلین خود را به سرانجام می‌رسانند، به نحوی مانع از ضایع شدن حقوق انسان نیز می‌شوند که این مهم دارای پیامد‌هایی بسیار خوبی در جامعه است. پس باید گفت وکیل پایه یک دادگستری به شخصی گفته می‌شود که مدرک کارشناسی خود در را صرفا در زمینه حقوق یا فقه و یا مبانی اسلامی از دانشگاه یا حوزه دریافت کرده است. برای دریافت عنوان وکیل پایه یک دادگستری می‌بایست از آزمون سخت پذیرش کارآموزی نیز گذر نمود و بعد از پایان دوره مقرر شده برای کارآموزی، عنوان وکیل پایه یک دادگستری به فرد اطلاق خواهد شد و در حرفه وکالت مشغول به فعالیت حرفه‌ای می‌گردد.

وکیل در قیطریه

دعاوی مربوط به امور وکالت با طرح شکایت در دادگاه مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرند. در جریان رسیدگی به پرونده‌هایی که موضوع آن‌ها دعاوی مختلف است. در این مشاوره به بسیاری از سوالات شما پاسخ داده خواهد شد و راهنمایی های لازم به منظور حضور عالی در دادگاه به شما گوشزد خواهد شد تا بتوانید بدون استرس و ترس به تنهایی در دادگاه حضور پیدا کنید. همچنین اگر پرونده شما نیاز به حضور وکیل داشته باشد بهترین وکیل حرفه ای تهران ، برای حل پرونده به شما معرفی خواهد شد.

انتخاب بهترین وکیل در تهران از مهم‌ ترین اقداماتی است که برای حل مشکلات حقوقی باید در نظر گرفت. اولین قدم در هر پرونده قضایی انتخاب بهترین وکیل بخصوص در تهران است. امروزه کمتر کسی پیدا میشود که درگیر پرونده‌ های حقوقی نباشد. به جای گذراندن ساعت‌ ها وقت در دادگاه و سردرگم شدن بهتر است که همان ابتدا یک وکیل متخصص و باتجربه را انتخاب کنید.

چه زمان‌هایی با وکیل تماس بگیریم؟

پس می‌توان گفت در اغلب سامانه‌های حقوقی، یک مشاوره حقوقی لزوما یک وکیل پایه یک دادگستری نیست ولی تمامی وکلای پایه یک دادگستری را باید مشاور حقوقی محسوب کرد. پس مشاوران حقوقی که پروانه وکالت ندارند، امکان حضور در محاکم دادگستری را به عنوان وکیل دادگستری نخواهند داشت. متاسفانه جرائم مواد مخدر و مصرف آن در شهر تهران در طی سال های گذشته افزایش شگفت انگیزی داشته است و افراد زیادی درگیر این بلای خانمان‌سوز شده اند. جرائم مربوط به مواد مخدر شامل مجازات‌هایی نظیر اعدام، حبس، تبعید، شلاق، جزای نقدی و مصادره اموال می‌باشند. از مهمترین عوامل موثر در تعیین مجازات این نوع از پرونده ها، انگیزه شخصی، سابقه و سمت و شخصیت مجرم می‌باشد. مواردی مانند تعدد جرم و یا تکرار جرم از جمله عوامل تشدید کننده مجازات مواد مخدر است.

اعتراض به رای کمیسیون ماده 99 شهرداری

افرادی که قصد انتخاب وکیل پایه یک دادگستری برای سپردن امور حقوقی خود به او را دارند، با استفاده از شاخصه‌هایی که در متن این مقاله ذکر شد می‌توانند اقدام به انتخاب وکیل نمایند. اما راهکارهای لازم برای جستجوی یک وکیل خوب برای قبول وکالت چیست؟ یکی از راه های مورد اعتماد برای انتخاب وکیل خوب انتخاب از راه پرس و جو است. این آزمون توسط سازمان سنجش برگزار شده و کانون وکلای دادگستری ایران وظیفه نظارت بر آن را عهده دار است. کانون وکلای دادگستری یکی از سازمانه‌ای مردم نهاد کشور است که در سال ۱۳۳۱ هجری تحت عنوان سازمان و نهادی مستقل و سازمان یافته معرفی گردید. در کل کشور ایران ۱۲ کانون وکلای دادگستری شکل گرفته که کانون مرکزی آن در پایتخت کشور شهر تهران قرار گرفته است.

در بین کانون وکلا میتوانید وکیل هایی که از خوشنامی و شهرت خوبی برخوردار هستند را بیابید ، اینگونه میتوانید با خیالی اسوده پرونده ی خود را به او بسپارید. سابقه طولانی انجام پرونده حقوقی در زمینه موضوع مورد نظر داشته باشد. با مشاوران حقوقی و یا هماهنگی‌های لازم با شماره دفتر موسسه تماس حاصل فرمایید. وکیل و مشاور حقوقیدر پروژه های حقوقی شرکت های بزرگ شیلات و چاپ و کشت و صنعت و شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و…

تخصص ایشان در مورد دعاوی مربوط به امور بانکی و موسسات مالی و اعتباری است. ایشان موفق به دریافت مدرک کارشناسی حقوق بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی شده اند. قبل از این که وکیلی را انتخاب کنید باید اطلاعات کاملی نسبت به آن داشته باشید و مطمئن شوید که وکیل انتخابی می تواند کارها و مشکلات حقوقی تان را به نفع شما حل کند. مثلا بهترین وکیل کیفری تهران با تجربه ای که در پرونده های مربوط به دعاوی کیفری دارد زمانی که از شما شکایت شود و مدرکی برای اثبات نباشد، یک وکیل خوب در تهران از حقوق شما دفاع کرده و بی گناهی تان را به دادگاه ثابت می کند.