دسته‌ها
اخبار

معنی حفاظت از IP آمریکایی برای سرمایه گذاری خارجی چینی – اسرار تجاری


22 مه 2023

استپتو و جانسون


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

تیم بیکهام، استفان یانگ و لین یانگ مقاله‌ای با ،وان «حفاظت از IP آمریکایی برای سرمایه‌گذاری خارجی چینی به چه م،است» نوشتند. قانون و عمل چین.

این مقاله درباره امضای قانون حفاظت از مالکیت م،وی آمریکا در سال 2022 (قانون PAIP) توسط پرزیدنت بایدن در 5 ژانویه 2023 بحث می‌کند. این قانون از رئیس‌جمهور می‌خواهد که به طور منظم کنگره را مطلع کند و تحریم‌هایی را علیه افراد یا نهادهای خارجی درگیر در سرقت اسرار تجاری مهم اعمال کند. . ایالات متحده حفاظت از اسرار تجاری شرکت های داخلی را در اولویت قرار داده است و قانون جدید PAIP جدیدترین بخش این سیاست است. قانون PAIP با هدف افزایش حفاظت از اسرار تجاری که توسط نهادهای ایالات متحده نگهداری می شود از طریق جلوگیری از سرقت های آینده و مجازات بازیگران خارجی مسئول چنین سرقت هایی است. شرکت‌ها باید مالکیت م،وی خود را بررسی کنند، آسیب‌پذیری‌ها را ارزیابی کنند و به اتهامات واکنشی فعالانه نشان دهند.

مقاله کامل را در قانون و عمل چین (اشتراک لازم است).

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. در مورد شرایط خاص خود باید از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: مالکیت م،وی از چین

ChatGPT و مشکلات IP

خورانا و خورانا

ChatGPT برای مدتی در اخبار بوده است. توانایی همه چیز از جمله قبولی در امتحانات پزشکی و تولید کد و همچنین مقالات دانشگاهی را دارد! اما این ChatGPT دقیقا چیست؟…

آیا می تو،د یک دستور غذا را ثبت اختراع کنید

فوتون قانونی

آیا تا به حال طعم یک غذای خوشمزه را چشیده اید و به این فکر کرده اید که آیا می توان این دستور غذا را ثبت اختراع کرد؟ ایده ثبت اختراع یک دستور غذا ممکن است غیرعادی به نظر برسد، اما کاملاً بی سابقه نیست.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1318190