دسته‌ها
اخبار

منافع امنیتی شاهدانه: بایدها و نبایدها


قبلاً در مورد اینکه چگونه صنعت حشیش باید خود را برای شرایط سخت مالی آماده کند نوشتم. سرمایه به طور فزاینده ای سخت به دست می آید مگر اینکه خود را در یک ایالت تازه راه اندازی شده مانند نیویورک بیابید. اما هنگامی که یک برنامه ،تی شاهدانه نسبتاً بالغ شد، فقط یک موضوع زمان است که آن را به سمت پایین مسابقه می‌دهند: اپراتورها سعی می‌کنند با بازار غیرقانونی با حاشیه‌های بسیار کم رقابت کنند. اگر در مک، مانند کالیفرنیا هستید، با آن نیز روبرو هستید مالیات های بالا و عدم اجرای مداوم

شرکت‌های شاهدانه تنها بازیگران صنعت نیستند که باید مراقب زمان‌های مالی ناب باشند. سرمایه گذاران و سرمایه گذاران نیز باید محتاط باشند. اخیراً، با افزایش سرمایه مورد نیاز صنعت در حالی که سودها به شدت کاهش می‌یابد، ما معاملات مالی بیشتری را انجام داده‌ایم که شامل انواع وثیقه برای تضمین وجه نقد است. به طور خاص، وام دهندگان در تلاش هستند تا با ارزش ترین دارایی های تجاری حشیش را وثیقه کنند: مجوزهای حشیش، موجودی و حساب های دریافتنی.

یک واقعیت مهم برای درک این است که منافع امنیتی حشیش مانند سایر وثیقه‌ها تحت کد تجاری یکنواخت (“UCC”) عمل نمی‌کند. در زیر لیست من از بایدها و نبایدها آمده است.

انجام دهید: UCC را دنبال کنید

برای داشتن منافع امنیتی معتبر، همچنان باید از UCC پیروی کنید و به هر گونه تفاوت ایالتی تحت قو،ن UCC ایالتی توجه کنید. ماده 9 UCC تراکنش های امن را پوشش می دهد. در یک معامله تضمین شده، طرفین معمولاً بدهکار و طلبکار هستند.

هدف طلبکار از سود وثیقه شرکت حشیش، ضمیمه و سپس تکمیل منافع خود در وثیقه است تا بستانکار بتواند بعداً در صورت نکول (بدون نیاز به مراجعه به دادگاه) آن وثیقه را تصرف کند. بر اساس UCC، طلبکار نمی تواند ضمیمه کند مگر اینکه سه شرط وجود داشته باشد:

  1. چیزی با ارزش قانونی در ازای سود امنیتی داده می شود
  2. بدهکار در وثیقه حق یا منفعتی دارد (ی،ی مالک آن هستند) و
  3. طرفین (یا حداقل بدهکار) یک قرارداد تضمینی را «تأیید می‌کنند» (ی،ی اجرا می‌کنند).

انجام دهید: یک قرارداد امنیتی معتبر داشته باشید

قراردادهای امنیتی قراردادهای استاندارد نیستند: آنها باید دارای ،اصر خاصی باشند تا با UCC مطابقت داشته باشند. اولاً، قرارداد تضمین باید به سادگی و به وضوح بیان کند که بدهکار در وثیقه به بستانکار منفعت تضمینی می دهد.

دوم، قراردادهای امنیتی باید حاوی توصیف کافی از آن وثیقه باشد. این توصیف اگر “معقولانه آنچه را که توصیف شده است شناسایی کند” کوشر است. طبق UCC، برخی از نمونه‌های شناسایی معقول مواردی مانند دسته یا کمیت هستند. اگر فکر می‌کنید که فقط با توصیف وثیقه به‌،وان «همه» دارایی‌های شخصی یا واقعی بدهکار تحت پوشش قرار می‌گیرید، این امر تحت UCC قابل اجرا نیست. و برخی از انواع وثیقه، مانند دعاوی خسارت تجاری، را نمی توان تنها با «نوع» توصیف کرد.

در نهایت، بدهکار باید قرارداد تضمین را تأیید کند. این به طرز وحشتناکی قابل تامل نیست، اما نادیده گرفتن این مرحله کشنده است.

نکن: کمال را ،اب کن

هنگامی که منافع امنیتی خود را از طریق قرارداد امنیتی به وثیقه متصل کردید، وقت آن است که کامل شوید. کمال کلیدی است زیرا اولویت را برای طلبکاران برای تصاحب وثیقه تعیین می کند. نحوه بی نقص طلبکاران از ایالت به ایالت بر اساس قو،ن UCC ایالتی متفاوت خواهد بود و همچنین بر اساس نوع وثیقه متفاوت است (بخش 3 UCC را ببینید). برای ا،ر وثیقه‌ها، فقط ارائه یک صورت‌حساب مالی (که اغلب UCC-1 نامیده می‌شود) نزد ایالت به یک کمال معتبر تبدیل می‌شود (زیرا عموم مردم را در جریان قرار می‌دهد). اما نه همیشه. بسته به نوع وثیقه، برای تکمیل، بستانکار ممکن است ابتدا آن را تصرف یا کنترل کند.

نباید: قو،ن ایالتی در مورد انتقال مجوزهای حشیش، موجودی، و حساب های دریافتنی را نادیده بگیرید

البته، نه UCC و نه هیچ یک از UCC ایالتی چیز خاصی در مورد منافع امنیتی حشیش دیکته نمی کنند. مجوزهای شاهدانه، موجودی، و حساب های دریافتنی به دارایی شخصی ،ب و کار. بستانکاران و بدهکاران باید به دقت به قو،ن ایالتی و حتی محلی حشیش نگاه کنند تا روند تغییرات مالکیت، کنترل موجودی، و انتقال مجوزها و همچنین توانایی پرداخت توسط شرکت های شاهدانه (با سود حاصل از قاچاق) را تعیین کنند. یک مجوز

نباید: از قراردادهای امنیتی دیگ بخار برای منافع امنیتی حشیش استفاده کنید

قو،ن UCC و UCC ایالتی این واقعیت را در نظر نمی گیرند که هرگونه تغییر در کنترل یک تجارت حشیش یا انتقال مجوز باید همیشه ابتدا بدون توجه به روش انتقال، توسط تنظیم کننده های ،تی شاهدانه اداره شود. این اغلب اوقات دارای ضرب الاجل های سخت به چنین افشاگری هایی است. چنین تغییری حتی می‌تواند باعث تغییر قو،ن کنترل محلی شود که به تأیید شهر یا شهرستان نیز نیاز دارد.

توافقنامه امنیتی دیگ بخاری شما آن را قطع نمی کند، وقتی که به منافع امنیتی حشیش می رسد. نکته مهم نیز این است که در برخی از ایالت ها، مجوزها در وهله اول حتی قابل انتقال نیستند. و در اختیار داشتن هر گونه موجودی حشیش بدون داشتن مجوز اولیه غیرقانونی است.

انجام دهید: به خاطر داشته باشید که انحلال آسان نخواهد بود

تمام هدف منافع وثیقه این است که بستانکار کنترل وثیقه با ارزش را در دست بگیرد، آن را نقد کند و مانده مانده خود را بازیابی کند. حتی اگر یک طلبکار به درستی منافع امنیتی شاهدانه را مدیریت کند، تسویه این منافع به هیچ وجه ساده نخواهد بود. عمدتاً، فروش یک تجارت حشیش یا مجوز یا موجودی حشیش به دلیل تمام مقررات مربوط به انتقال و واجد شرایط بودن، یک دردسر بزرگ است. برای مثال، در ایالت واشنگتن، طلبکار فقط می‌تواند مجوز یا ،ب‌وکار را به فردی بفروشد که حداقل شش ماه در این ایالت اقامت داشته باشد. طلبکاران باید چنین تشریفاتی را هنگام بررسی اولیه وثیقه، از طریق ساختار بخشی به منافع امنیتی شرکت شاهدانه، در نظر داشته باشند.


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/cannabis-security-interests-dos-and-donts/