دسته‌ها
اخبار

نقش جرایم ترافیکی اداری در سیستم عدالت کیفری کارولینای شمالی – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


این پست نقش بزرگی را که جرایم ترافیکی اداری در سیستم عدالت کیفری ایالت ایفا می کنند بررسی می کند. آزمایشگاه داشبورد اندازه گیری عدالت نشان می دهد که اتهامات غیرخشونت آمیز جنحه بخش عمده ای از سیستم ،تی را تشکیل می دهد (شکل 1).

شکل 1. ،یب هزینه ها در سیستم ،تی، 2021

شکل توجه: DWI به تخلفات رانندگی ناقص اشاره دارد.

داشبورد همچنین نشان می‌دهد که تخلفات رانندگی بدون نقص بیشترین سهم را از این تخلفات غیرخشونت‌آمیز تشکیل می‌دهند و هفت مورد از ده تخلف رایج در کل سیستم، تخلفات رانندگی اداری هستند.

این فقط یک موضوع کارولینای شمالی نیست. همانطور که در کنفرانس اخیر آزمایشگاه اشاره شد کاغذ، رایج ترین تماس مردم با پلیس، توقف های ترافیکی است. آن مقاله اشاره می کند که هر روز در ایالات متحده، پلیس بیش از 50000 راننده را تحت فشار قرار می دهد. برخی از توقف ها برای مسائل ایمنی جاده ها هستند، اما بسیاری از آنها برای تخلفات جزئی هستند. همانطور که در اخبار ملی مشاهده می شود، توقف برای تخلفات جزئی می تواند مرگبار باشد و تحقیقات تفاوت های نژادی را در توقف های ترافیکی نشان داده است. با این پیش زمینه، می خواستیم در مورد نقش تخلفات اداری تخلفات رانندگی در سیستم ،تی بیشتر بد،م. در اینجا چیزی است که ما پیدا کردیم.

در سال 2021، جرایم رانندگی جنحه ای اداری نزدیک به چهل درصد (39.7٪) از کل اتهامات جنایی در سراسر ایالت را تشکیل می دادند. در آن سال، کارولینای شمالی بیش از 1.3 میلیون اتهام صادر کرد. بیش از 524000 مورد تخلفات اداری تخلفات رانندگی بوده است. این سهم بزرگی از هزینه های کلی است. ما این موضوع را با نگاهی به چگونگی انجام امور در سطح حادثه بررسی کردیم. به طور خاص می خواستیم بد،م: برای چند درصد حوادث یک تخلف اداری اداری بود بالاترین جرم متهم شده است؟ پاسخ در سطح حادثه مشابه همان چیزی بود که در سطح اتهام یافتیم: در بیش از یک سوم از کل حوادث 2021 (36.4٪)، هزینه ترافیک اداری جنحه بالاترین تخلف بود. به طور خاص، در سال 2021، آن 1.3 میلیون اتهام در بیش از 800000 حادثه رخ داده است. برای نزدیک به 300000 مورد از این حوادث، جرم ترافیک اداری جنحه ای جدی ترین تخلفی بود که متهم شد.

شکل 2 فهرستی از ده مورد از متداول‌ترین تخلفات رانندگی اداری در کارولینای شمالی را نشان می‌دهد.

شکل 2. ده مورد متداول ترین تخلفات رانندگی اداری با تعداد اتهامات، 2021


کارت/تگ ثبت نام منقضی شده 136726
رانندگی در حین باطل شدن گواهینامه، لغو بدون نقص 120,487
بدون مجوز اپراتور 93,837
وسیله نقلیه بدون بیمه کار کنید 36609
،وان ساختگی/تغییر شده/کارت ثبت نام/تگ 30,276
رانندگی/اجازه دادن به وسیله نقلیه موتوری بدون ثبت 22,254
گواهی/تگ لغو/باطل/تعلیق شده 16752
رانندگی در حین باطل شدن گواهینامه، لغو اختلال 13,261
بدون بیمه مسئولیت 12,355
نقض رنگ شیشه 11,141

همانطور که در شکل 2 نشان داده شده است، سه تخلف رانندگی اداری، سهم عمده ای از اتهامات را تشکیل می دهند: کارت یا بر،ب ثبت نام منقضی شده. رانندگی در حالی که گواهینامه لغو شده است، لغو بدون نقص؛ و بدون مجوز اپراتور پس از این ده بالا، تعداد شارژها به سرعت کاهش می یابد. به ،وان مثال، در نقطه یازده، رانندگی با وسیله نقلیه ای است که ثبت نام نشده یا پلاک فعلی ندارد، با 5551 شارژ.

با سایر نقاط داده عدالت کیفری، متوجه شدیم که اعداد ایالتی تنوع در سطح شهرستان را پنهان می کنند. اینجا هم همینطوره در سطح شهرستان، درصد حوادث مربوط به تخلفات رانندگی اداری به ،وان بالاترین هزینه، از پایین ترین میزان 18.2 درصد برای شهرستان گیتس تا 60.1 درصد برای شهرستان میچل متغیر است.

این برای سیاست عدالت کیفری چه م،ایی دارد؟ ما طرفدار نیستیم، بنابراین گزینه های سیاستی را تحت فشار قرار نمی دهیم. با این حال، ما به رهبران کمک می کنیم تا طیف وسیعی از گزینه های خط مشی قانونی و مبتنی بر شواهد موجود را درک کنند. رهبران در سراسر ایالت به ما گفته اند که نگر، اصلی امنیت عمومی آنها حل و فصل و جلوگیری از جرایم خشن و جدی است. آنها همچنین به ما گفته اند که واحدهای اجرای قانون با چالش های شدید کارکنان مواجه هستند. در نتیجه، آنها برای درک طیف وسیعی از گزینه‌های پلیسی و واکنشی که امنیت عمومی و یک سیستم عادلانه و مؤثر را ارتقا می‌دهند، کمک می‌خواهند. این نگر، ها کار ما را در این زمینه سوق داده است پاسخگوی جایگزین فضا. این کار دارای پتانسیل حذف یا کاهش مشارکت مجریان قانون در پاسخگویی به افراد در بحران است، و آنها را آزاد می‌کند تا با استفاده از پاسخ‌های جایگزینی که می‌توانند افراد را به خدمات مورد نیاز جامعه متصل کنند، روی تهدیدات جدی برای ایمنی تمرکز کنند. به همین ترتیب، این داده‌ها که نشان‌دهنده استفاده زیاد از منابع مجری قانون و دادگاه برای تخلفات رانندگی تخلفات اداری است، ممکن است به راهکارهای دیگری اشاره کند. یک گزینه در حال حاضر در کارولینای شمالی و در سراسر کشور در حال بررسی است: سیاست هایی برای محدود ، مشارکت اجرای قانون در مسائل ترافیکی ایمنی غیر جاده ای. باز هم، ما از آن راه حل دفاع نمی کنیم. در عوض، ما آن را به سادگی به ،وان یک گزینه سیاست ارائه می کنیم. اگر می‌خواهید درباره حوزه‌های قضایی که این تغییرات را ایجاد کرده‌اند بیشتر بد،د، مقاله جدید Lab Briefing را بررسی کنید. اینجا. در میان چیزهای دیگر، حوزه‌های قضایی را فهرست می‌کند که ممنوعیت‌های شهرداری را برای توقف‌های ترافیکی خاص و تغییرات خط‌مشی اعمال‌شده توسط کلانتری‌ها و روسای پلیس برای انجام همین کار اعمال کرده‌اند.

من با چند نکته روشن کننده در مورد تحقیق خود پایان می دهم:

منظور شما از “حادثه” چیست و چرا هزینه ها تا سطح حادثه کاهش می یابد؟ ما یک حادثه را همه اتهامات علیه یک شخص در یک تاریخ و در یک شهرستان می د،م. برخی از استان‌ها همه جرایمی را که همزمان در یک پرونده اتفاق می‌افتند، متهم می‌کنند. دیگران در دو یا چند مورد شارژ می کنند. با سقوط به سطح حادثه، می‌تو،م داده‌های سطح شهرستان را مقایسه کنیم. همچنین، کاهش بارها تا سطح حادثه به ما امکان می‌دهد تا جدی‌ترین بار درگیر در برخورد را به صفر برس،م.

سلسله مراتب شما برای تعیین بالاترین هزینه چیست؟ در سلسله مراتب ما، جنایات در راس و تخلفات رانندگی اداری در پایین قرار دارند. سلسله مراتب کامل در اینجا آمده است: هر گونه تخلف جنایتکارانه > هر گونه اتهام تخلف غیر ترافیکی (مانند سرقت بزهکاری یا نگهداری ماری جوانا به جرم) > هر گونه تخلف غیر اداری ترافیکی (مانند سرعت غیرمجاز یا اختلال در رانندگی) > هر گونه تخلف ترافیکی اداری.

تخلف رانندگی اداری چیست؟ ما تک تک تخلفات رانندگی را در دفتر اداری ایالتی قانون تخلفات دادگاه‌ها دسته‌بندی کردیم صفحه گسترده به ،وان اداری یا غیر اداری. به ،وان مثال، تخلفات اداری شامل تخلفات مربوط به مجوزها، مجوزها، ،اوین، پلاک ها، ایستگاه های وزن کشی، بازرسی و بیمه می شود. از دیگر تخلفات اداری می توان به تخلفات پارکینگ و رانندگی با ابطال گواهینامه اشاره کرد. جرایم غیر اداری شامل، برای مثال، هر نوع رانندگی با اختلال است. تخلفات حرکتی مانند سرعت غیرمجاز و رانندگی به سمت چپ مرکز؛ فرار برای فرار از تخلفات؛ مسابقه؛ رانندگی بی پروا؛ سرقت وسیله نقلیه؛ بزن و فرار کن؛ گزارش های نادرست؛ و جرایم دستکاری وسایل نقلیه

* * *

ما همه این اطلاعات را در ماه های آینده روی داشبورد بارگذاری خواهیم کرد. اگر به این داده ها برای شهرستان خود علاقه مند هستید، لطفاً تماس بگیرید.

مدیر پروژه آزمایشگاه، ایتان ر، و متخصص تحقیقات حقوقی آزمایشگاه M. Jeanette Pits در این پست مشارکت داشتند.

مدرسه ،تی UNC غیر حزبی، غیر وکالتی و پاسخگو به نیازهای مقامات ،تی است. ما از هیچ ایدئولوژی سیاسی یا نتیجه سیاستی دفاع نمی کنیم و اجازه نمی دهیم باورهای شخصی خود یا مخاطبانمان بر کار ما تأثیر بگذارد.


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/the-role-of-administrative-traffic-offenses-in-the-north-carolina-criminal-justice-system/