دسته‌ها
اخبار

نمرات تاریخ و مدنی به پایین‌ترین سطح کاهش یافت – جاناتان تورلی


این هفته، تاریخ و مدنی در سراسر کشور امتیاز می گیرد به پایین ترین سطح خود سقوط کرد در بین دانش آموزان ک، هشتم فقط 13 درصد از دانش آموزان در سطح یا بالاتر از سطح “مسلط” در تاریخ ایالات متحده عمل ،د. این آ،ین گزارش وحشتناک در مورد سیستم آموزشی رو به زوال ما است – موضوعی که باید به ،وان یک بحران ملی با ابعاد واقعی تاریخی تلقی شود. همانطور که در ستون های قبلی بحث شد، ما دانش آموز، را از دبیرستان فارغ التحصیل می کنیم که نمی توانند به خوبی بخوانند یا ریاضی انجام دهند. نواحی مدارس تنها با کاهش استانداردها و حذف برنامه های استعدادهای درخشان، مشکل را حل کرده اند. اکنون ما شهروند، تولید می کنیم که اطلاعات کمی درباره تاریخ یا ارزش های ما دارند.

این کاهش به دلیل بیماری همه گیر شناخته شده است، اگرچه این کاهش مدت طول، است که مدارس ،تی ما را آزار می دهد. با این وجود، قرنطینه ها تأثیر عمیقی بر رشد رو، و فکری دانش آموزان ما گذاشت. در حالی که سایر کشورها از تعطیلی مدارس خود یا رفتن به ک، های مجازی خودداری ،د، مناطق مدارس و اتحادیه های معلمان بر تعطیلی آنها تاکید ،د. در اروپا، کشورها به شواهد علمی فراو، استناد ،د که ،وم تعطیلی مدارس را رد می کند. با این حال، کارشناسان در این کشور به دلیل مطرح ، این مطالعات، از ورود به شبکه های اجتماعی محروم و در مطبوعات مورد حمله قرار گرفتند. انجمن آموزش ملی و رهبران اتحادیه معلمان در این دوره از سانسور حمایت ،د.

چیزی که دیوانه کننده تر است شنیدن ،، است که مخالف بازگشایی مدارس بودند رندی وینگارتن، اکنون اصرار دارد که آنها واقعاً برای باز نگه داشتن مدارس علیرغم اظهارات عمومی بر خلاف آن، اصرار داشتند. با افزایش هزینه های این تصمیم فاجعه بار، ناگهان هیچ ، در آموزش و پرورش یا رسانه ها با ک، های حضوری مخالفت نکرد.

اگر این تصمیمات را کنار بگذاریم، کاهش نمرات همچنین نشان‌دهنده تأکید بی‌توجهی بر علوم مدنی و تاریخ در دهه گذشته است، زیرا به موضوعات دیگر اولویت بیشتری داده شده است. من با هشداری فزاینده به درس هایی که در مدارس ،تی به فرزندانم داده می شود نگاه کرده ام. تاریخ اغلب وسیله ای برای اظهار نظر سیاسی یا اجتماعی به نظر می رسید.

من در تمام عمرم حامی بزرگ مدارس ،تی بودم. در حالی که والدین من می توانستند هزینه مدارس خصوصی را بپردازند، آنها به تشکیل گروهی کمک ،د تا خانواده های سفیدپوست را در سیستم مدارس ،تی شیکاگو در دهه های 1960 و 1970 نگه دارند. آنها می خواستند بچه هایشان بخشی از محیط مدرسه متنوع باشند. من هم بچه هایم را به همین دلیل به مدارس ،تی فرستادم. من مدارس ،تی خود را بخش مهمی از جامعه خود می دانم که شهروندان آینده را شکل می دهیم.

الان سیستم آموزشی ما در نمرات تاریخ و مدنی و ریاضی و ،یسی افت کرده است. ما فرزندان خود را در سراسر جهان ش،ت می دهیم و نسل رو به رشد شهروندان را تضعیف می کنیم. با این حال، ما احتمالاً شاهد شانه‌های بالا انداختن دیگری خواهیم بود که به دنبال آن برخی زمزمه‌ها درباره این همه‌گیری وجود دارد. همچنین با وجود رکورد ش،ت ناپذیر ش،ت در بسیاری از مناطق مدارس ،تی ما، احتمالاً تقاضا برای پول بیشتر وجود خواهد داشت.

این امتیازات یک بار دیگر نشان می دهد که چگونه معلمان و اتحادیه ها آموزش عمومی را در این کشور می کشند. آنها به جای پاسخگویی به این خواسته ها برای صلاحیت و پاسخگویی، همچنان با خانواده ها به ،وان اسیر مجازی رفتار می کنند. بسیاری با پای خود رای می‌دهند و مدارس ،تی را در حوزه‌های قضایی ، می‌کنند و به کوپن‌ها یا گزینه‌های دیگر اجازه می‌دهند.

افت نمرات مدنی ممکن است حتی نگران کننده تر از کاهش در ریاضیات و ،یسی باشد. ما می تو،م افراد را برای شغل در این اقتصاد جدید آموزش دهیم. شکل دادن به شهروند، که هرگز در مورد مبارزات اساسی و ارزش‌هایی که این ملت را تعریف می‌کنند، یاد نگرفته‌اند، بسیار دشوارتر است.

معمولاً از جیمز مدیسون به خاطر این جمله نقل می‌شود که «یک حکومت مردمی، بدون اطلاعات عمومی، یا ابزار ،ب آن، فقط پیش درآمدی برای یک مس،ه یا تراژدی است. یا، شاید هر دو.» چیزی که به طور گسترده شناخته شده نیست این است مدیسون این بی،ه را در پاسخ به نامه ویلیام تیلور بری بیان کرد، یک کنتاکیایی که او را در مورد تلاش برای ایجاد برنامه های آموزشی ابتدایی و متوسطه در ایالت خود نوشت. اطلاعات همچنان ارزش اصلی در آموزش عمومی و همچنین شفافیت مورد نیاز برای ایمن سازی آن است.

به همین ترتیب، مس،ه ای که سیستم آموزشی کنونی ما است، نسلی از شهروندان بی سواد تاریخی تولید می کند. این فقط می تواند یک تراژدی در راه باشد.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/05/05/a-prologue-to-a-tragedy-history-and-civics-scores-drop-to-record-lows/