دسته‌ها
اخبار

نیویورک قوانین سختگیرانه ای را برای خرده فروشان شاهدانه بدون مجوز پیشنهاد می کند


مذاکرات بودجه ایالت نیویورک در مورد چگونگی مهار هجوم ،ده فروشان حشیش بدون مجوز متوقف شده است. بدیهی است که این مفاصل غیرقانونی علف های هرز به توانایی شروع و رشد صنعت شاهدانه آسیب می زند. با این حال، تا زم، که مغازه‌های قانونی بیشتری وجود نداشته باشند که با فروشگاه‌های غیرقانونی رقابت کنند، به نظر می‌رسد ،ت نمی‌تواند آنها را تعطیل کند یا ،ب‌وکار را به بازار تنظیم‌شده سوق دهد. به نظر نمی رسد که دعواهایی مانند پرونده ای که اخیراً توسط شهر نیویورک علیه اپراتورهای غیرمجاز و صاحبان آنها پوشش داده شد، ا،ر اپراتورها را منصرف نکرده است.

جریمه های هنگفتی برای ،ده فروشان شاهدانه بدون مجوز پیشنهاد شده است

در حالی که ،ت مجوزهای اضافی برای استفاده بزرگسالان را صادر می کند، فرماندار کتی هوچول هفته ها پیش طرحی را پیشنهاد کرد به آژانس های ایالتی برای افزایش جریمه سایت های غیرقانونی از 250 دلار ناچیز به 10000 دلار در روز قدرت دهد. آژانس های ،تی همچنین اجازه خواهند داشت تا فروشگاه های غیرقانونی شاهدانه را برای همیشه تعطیل کنند. شهردار آدامز قبلاً شکایت کرده بود که 250 دلار ناچیز و فقط یک سیلی بر مچ دست است.

سناتورهای ایالتی با بزرگداشت تعطیلات موسوم به “4/20” در روز 20 آوریل با ایجاد یک کمیته فرعی جدید با تمرکز بر مسائل حشیش، نشان دادند که انرژی قانونگذاری بیشتری را به این موضوع اختصاص می دهند.

گسترش مرجع اجرای قانون برای ،ده فروشان شاهدانه بدون مجوز پیشنهاد شده است

قانون جدید به دنبال بازنگری قانون مالیات ایالتی و قانون شاهدانه است که به دفتر مدیریت شاهدانه (“OCM”) و و، امور مالیاتی و دارایی اجازه می دهد تا با فروشندگان غیرقانونی علف های هرز سرکوب کنند و در عین حال به مقامات مجری قانون محلی اختیارات اجرایی بیشتری را ارائه دهند. پس از داروخانه های بدون مجوز ویترین.

بر اساس طرح جدید فرماندار، مقامات مالیاتی برای تعقیب فروشندگان غیرقانونی علف های هرز وضعیت مامور صلح خواهند داشت و اداره مالیات می تواند مجازات های سخت تری را برای فروش غیرقانونی اعمال کند.

نقض قانون می تواند منجر به جریمه 200000 دلاری برای فروش گیاهان غیرقانونی حشیش یا محصولاتی مانند ،س صمغی تزریق شده با THC و سایر خوراکی ها شود و به OCM اجازه دهد مشاغل را به دلیل شرکت در فروش حشیش بدون مجوز روزانه 10000 دلار جریمه کند.


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/new-york-proposes-tough-legislation-for-unlicensed-cannabis-dispensaries/