دسته‌ها
اخبار

هانتر بایدن با درخواست همکاران تجاری کلیدی در آرکانزاس مواجه شد – جاناتان تورلی


یک پیشرفت جدید و جالب در آرکانزاس وجود دارد که وکلای لوندن ال،یس رابرتز در آن حضور دارند لیستی از شاهدان تهیه کرد برای رسیدگی های آتی مربوط به دختر هانتر بایدن، نیروی دریایی. همانطور که قبلاً بحث شد، هانتر بایدن به دنبال کاهش پرداخت های حمایت از کودکان است و از استفاده نیروی دریایی از نام بایدن خودداری کرده است. اگر موفقیت آمیز باشد، این می تواند برای هانتر در تلاش های ادعایی او برای پنهان ، درآمد گذشته خود بسیار بدتر شود. در این لیست شرکای تجاری در مرکز رسوایی دستفروشی نفوذ قرار دارند. (با تشکر از خواننده ای که این تصویر تقاطع احتمالاً نبوی را ارسال کرد).

در این لیست شرکای تجاری هستند که با میلیون ها دلار به دست آمده از منافع خارجی در چین، اوکراین و سایر کشورها مرتبط هستند. همچنین در این فهرست، صاحب گا،ی هنری شهر نیویورک، ژرژ برژس است که به فروش آثار هنری خود ادامه می دهد. برگس دارد گزارش شده است با وجود اینکه تلاش های کنگره برای افشای جزئیات این درآمدها و ،یداران را به عقب انداخت اخلاق‌گرایان ،ت سابق نگر،‌هایی را در مورد این فروش مطرح کرده‌اند.

به نظر می رسد هزینه های این دادرسی و تیم حقوقی گران قیمت ادعاهای مربوط به مشکلات مالی بایدن را تضعیف می کند. با این حال، هانتر با به چالش کشیدن ارزش مالی خود، جبهه جدیدی را در مبارزه بر سر افشای معاملات گذشته خود باز کرده است. برخی از همکاران قبلی او بنا به گزارش ها در ردیابی پرداخت های خارجی با بازرسان مجلس نمایندگان همکاری می کنند.

حتی واشنگتن پست با تأخیر سرمقاله ای منتشر کرده است که در آن اعتراف می کند که این همه نگر، جدی در مورد دستفروشی نفوذ است. که در یک سرمقاله با ،وان “میلیون ها نفر به سوی اعضای خانواده بایدن سرازیر شدند. وانمود نکن که مهم نیست

برای بسیاری از ما که سال ها در مورد این معاملات می نویسیم، لحظه ای تلخ بود، زیرا رو،مه هایی مانند پست رسوایی یا اصالت لپ تاپ را کم اهمیت جلوه دادند. رسانه‌هایی مانند رادیو عمومی ملی (NPR) اعلام کرد که «نمی‌خواهیم وقت خود را برای داستان‌هایی تلف کنیم که واقعاً داستان نیستند، و نمی‌خواهیم وقت شنوندگان و خوانندگان را برای داستان‌هایی که فقط حواس‌پرتی محض هستند تلف کنیم». این افشاگری‌ها علی‌رغم بهترین تلاش‌های پست و سایر رسانه‌ها به اجبار در معرض دید عموم قرار گرفته است. در واقع، اخیراً فیلیپ بامپ، رو،مه نگار، تحقیقات مجلس نمایندگان را به ،وان یک “ا،پدیشن ماهیگیری . . . این تقریباً همه کنایه است، یک تخته چوب پنبه‌ای بزرگ با تعداد زیادی ع،، اما رشته‌های متصل به هم کم.» خود حمله “شکار جادوگران” سپس توسط دیگران در پست تکرار شد.

علی‌رغم این تلاش‌ها، به نظر می‌رسد هانتر بایدن تمام تلاش خود را برای تحمیل این موضوع در آرکانزاس انجام می‌دهد. مشخص نیست که آیا دادگاه هر یک از این شاهدان را احضار خواهد کرد یا خیر. با این حال، از آنجایی که هانتر مسائل مالی خود را در معرض خطر قرار داده است، باید برخی موارد افشا شود.

در مورد نیروی دریایی، او هنوز مطمئن نیست که آیا دادگاه به او اجازه می‌دهد از نام بایدن علی‌رغم تلاش‌های پدرش برای برع، استفاده کند. در حالی که به نظر نمی رسد که هانتر (که در یک عمارت کالیفرنیا زندگی می کند) از نظر مالی ش،ت خورده باشد، اقدامات او (و اقدامات رئیس جمهور و بانوی اول) در قبال این دختر کوچک نشان دهنده یک نقص اخلاقی و بزهکاری است که به وفور آشکار است.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/05/21/،ter-biden-faces-call-for-the-appearance-of-key-business-،ociates-in-the-arkansas-proceedings/