دسته‌ها
اخبار

وزارت حمل و نقل ایالات متحده سیاست آزمایش مواد مخدر خود را به روز می کند


و، حمل و نقل ایالات متحده (DOT) قانونی را نهایی کرده است سیاست آزمایش مواد مخدر خود را اصلاح کند به گونه ای که می تواند پیامدهای قابل توجهی برای کامیون داران، رانندگان تجاری، خلبانان و سایر کارگران حمل و نقل تحت نظارت فدرال که خارج از محل کار از ماری جوانا استفاده می کنند، داشته باشد.

در یک اطلاع سه‌شنبه گذشته، این و،خانه اعلام کرد که فرآیند قانون‌گذاری را برای تغییر سیاست تکمیل کرده است، که آزمایش داروی بزاق دهان را به ،وان جایگزینی برای آزمایش‌های مبتنی بر ادرار مجاز می‌سازد.

آزمایش‌های ادرار برای THC غیرقابل اعتماد هستند زیرا متابولیت‌ها می‌توانند هفته‌ها یا ماه‌ها پس از مصرف ظاهر شوند. آزمایش‌های گفته شده اغلب به نتایج مثبت کاذب برای افرادی منجر می‌شود که واقعاً در کار آسیبی ندارند، اما وقت آزاد خود را صرف کرده‌اند. این “مثبت های کاذب” قابل توجه است زیرا داده های DOT منتشر شده در ژانویه نشان می دهد که ده ها هزار کامیون دار تجاری به ،وان بخشی از غربالگری های اجباری فدرال تست ماری جوانا مثبت شده اند و بخش قابل توجهی از آن کامیون داران از بازگشت به کار خودداری کرده اند و این امر منجر به زایمان می شود. کمبود

بر این اساس، DOT سال گذشته پیشنهاد کرد که آزمایش بزاق دهان به ،وان یک گزینه جایگزین اضافه شود. پس از یک دوره نظر عمومی، DOT قانون آزمایش بزاق دهان را نهایی کرد که از اول ژوئن اجرایی خواهد شد.

بسته به دفعات استفاده، THC به طور کلی در بزاق از یک (1) تا 24 ساعت پس از استفاده، طبق DOT قابل تشخیص است. در بی،ه خود، DOT گفت که “تست مایعات ده، می تواند استفاده اخیر برخی از مواد مخدر از جمله ماری جوانا و کوکائین را تشخیص دهد، در حالی که آزمایش مواد مخدر ادرار پنجره تشخیص طول، تری دارد.”

علاوه بر این، قانون نهایی DOT یک برش تست غربالگری 4 نانوگرم در میلی لیتر را برای THC تعیین می کند، به طوری که نه تنها THC را تشخیص می دهد، بلکه احتمال تست های مثبت ناشی از قرار گرفتن در معرض غیرفعال را نیز از بین می برد.

جالب است که ببینیم آیا سازمان‌های مجری قانون محلی، شهری و ایالتی شروع به استفاده از این روش‌های آزمایشی برای تعیین اینکه آیا رانندگان آسیب‌دیده و/یا تحت تأثیر THC هستند یا خیر، خواهند بود.


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/u-s-department-of-transportation-updates-its-drug-testing-policy/