دسته‌ها
اخبار

وکیل ایرانی ملک و وکیل ملکی تهران و وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور، آمریکا نیویورک کالیفرنیا شهر لس آنجلس و شیکاگو و سایر شهرهای آمریکادر ایران محسن رستگار وکیل پایه یک دادگستری تهران اجرای حکم دادگاه خارجی و داوری بین المللی-وکیل آگاه

از این رو، توجه به پیشینه مطالعاتی و تجربه وکلا در حین انتخاب آنان بسیار مهم است. در واقع، نقش وکلای اداری را هر فردی می‌تواند ایفا کند و ربطی به رشته و سطح تحصیلات او ندارد. این افراد طبق یک سند محضری دقیق، وکالت طرف مربوطه را به عهده می‌گیرند. این اشخاص می‌توانند افرادی خبره در زمینه انجام قراردادهای اداری و وکالت‌های شرکتی باشند.

  • در شهر تهرانو شمال شهر تهران آماده ارایه خدمات حقوقی به شما سروران عزیز در سراسر ایران می باشد.
  • بسیاری از افراد زمانی که وارد دادگاه ها میشوند، تازه متوجه میشوند که کار وکالت دارای مجموعه و شاخه هایی است!
  • ایشان مدرک لیسانس خود را از دانشگاه تهران دریافت نمودند و مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی را از دانشگاه پاریس دریافت کرده اند و در نهایت با مطالعه تطبیقی در حقوق فرانسه، آمریکا و انگلیس موفق به دریافت دکتری حقوق در زمینه حقوق تجارت شدند.
  • در انتخاب وکیل خوب باید دقت نمود زیرا انتخاب وکیل مجرب در انجام پرونده بسیار موثر است و این وکیل است که می تواند نقش به سزایی در امور حقوقی شما داشته باشد .

علاوه بر مورد تخصص، تجربه وکلا در امور محوله و میزان موفقیت آنان در پرونده‌های حقوقیشان بسیار مهم است. اینکه موکل بتواند به طریقی این درصد موفقیت را متوجه شود، در آینده حقوقی او نیز تأثیر خواهد گذاشت. حسن شهرت وکیل در محافل حقوقی و دادگاهی نیز بسیار مهم بوده و بر عملکرد و دیدگاه سایر عوامل مؤثر است.  لازم است برای بهترین وکیل ایران شدن دارای صلاحیت‌های اثبات شده اخلاقی، مذهبی و غیره باشند. در‌ این مطلب برخی از پرونده‌های وکلای معروف و سرنوشت آن‌ها را مورد بررسی قرار دادیم و همچنین در گفتگو با وکیل‌های مختلف هر چه نکات پنهان از تعرفه‌ها و قیمت‌ها و نحوه کار آن‌ها که می‌خواستید بدانید را به دست آوردیم.

گروه وکلای آریا دادیار

گروه وکلاى آریا دادیار بر این باور است که تحقق عدالت و احقاق حقوق موکلین در گرو دانش حقوقى و پایبندى به اخلاق حرفه اى است و در این راستا با تمام توان و با صداقت و به کارگیرى روش هاى خلاقانه به منظور ایجاد فضاى متعهدانه و امن براى موکلین تلاش مى نماید. شهر تهران به سبب داشتن جمعیت بالای اشخاص و هم اینگونه تعداد اکثر وکلا در سطح شهر میتواند برای شما انتخاب متنوعی به دنبال داشته باشد. وکلای ایران به سبب جمعیت بالای اشخاص و پرونده های اکثر در زمینه های کیفری و جنایی، نسبت به وکلای سایر شهرها از حد خبرت ی بالاتری برخوردار هستند. موسسه حقوقی ما متعهد است که وکلای مجرب را برای مشاوره و در اختیار گرفتن پرونده ی شما به شما معارفه کند. چهل وکیل دادگستری ایران روز چهارشنبه ۱۱ آبان با انتشار بیانیه‌ای با عنوان «اکثریت مطلق مردم ایران، نظام جمهوری اسلامی را دیگر نمی‌خواهند» از جامعه وکلا و حقوقدانان ایرانی خواستند تا «به عنوان فرزندان ملت به صحنه بیایند».

تا از بهترین وکیل ایران【سال1401】⚖️

حرفه وکالت از آثار مترتبه بر تجارت، پیروی نمی‌کند و بدین جهت، وکالت را نمی‌توان یک کسب و کار تلقی کرد. موید این حقیقت قانونی، سیاستهای کلی نظام در امور قضایی است که وکالت را در زیرمجموعه امور قضایی آورده‌است و در قانون اساسی نیز در فصل سوم یعنی فصل حقوق ملت ذکر شده‌است و از اصل چهل و چهار مستثنی است. درحالی‌که ما برخی از رایج‌ترین انواع شغل وکالت را تا اینجا معرفی کردیم، حوزه‌های دیگری در وکالت وجود دارد که با توجه به نوع تخصص و فعالیت می‌تواند متغیر باشد. به‌عنوان‌مثال، وکیل محیط‌زیست یا وکیل قراردادی نیز از انواع دیگر شغل وکالت است. وکیل تأمین اجتماعی از افراد آسیب‌پذیر هنگام تصمیم‌گیری حمایت می‌کند تا حق‌وحقوق آن‌ها نادیده گرفته نشود.

تماس با مدیریت جهت اخذ نوبت  :09155987611

وکلای موفق تمام اطلاعات مفید را می‌گیرند، آن را تجزیه‌وتحلیل می‌کنند و سپس دست به عمل می‌زنند. بدون داشتن حس همدردی و دلسوزی برای موکلین، یک وکیل هرگز نمی‌تواند به موفقیت بالایی در شغل خود دست یابد. مهرورزی و خدمت از اصول مهمی است که وکلا همیشه باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهند. در حقیقت، وکیلی که متعهد به خدمت و کمک به موکلین خود است، به‌احتمال‌زیاد در زندگی حرفه‌ای خود نیز پیشرفت زیادی می‌کند. هر شغلی نیازمند افرادی است که ویژگی‌های متناسب آن شغل را داشته باشند. برای آن‌که یک وکیل خوب و موفق شوید، باید ویژگی‌های مرتبط با این شغل را در خود پیدا کنید؛ به همین دلیل در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها پرداخته‌ایم.