دسته‌ها
اخبار

وکیل حقوقی در شیراز وکیل دادگستری-وکیل آگاه

متاسفانه هنگام نهایی کردن رزرو با هتل، خطایی رخ داده است، لطفا با پشتیبان خود درارتباط باشید. مهلت پرداخت مبلغ رزرو به اتمام رسیده است و تایید رزرو نیازمند استعلام مجدد از هتل می باشد، لطفا به پشتیبان رزرو خود اطلاع دهید. شما قبلا ثبت نام کرده اید، در صورت فراموشی رمز عبور میتوانید رمز عبور خود را بازیابی کنید. ۲-مسئولیت نداشتن مدارک کامل هویت و زوجیت(در اکثر هتل ها تنها عقد نامه دائمی مورد پذیرش واقع می شود) که قانونا موجب عدم پذیرش میهمان درهتل می شود به عهده میهمان بوده و عموما هتل ها در این موارد یک شب کنسلی را دریافت می کنند.

  • وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری استان فارس، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، متولد سال 1366 و با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت در کلیه دعاوی، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 3357، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد.
  • وکیل پایتخت با فراهم کردن گزیده ای از وکلای برتر شیراز در یک لیست 10تایی، انتخاب یک وکیل خوب در شیراز را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، تا به کمک وکلای متخصص شیراز باز شود.
  • سایت پی جو با معرفی بهترین وکیل در شیراز به شما این امکان را می دهد تا بهترین دفاتر وکالت جهت گرفتن مشاوره حقوقی را پیدا کرده و به صورت آنلاین به شماره تلفن و آدرس آن ها دسترسی پیدا کرده و دفتر وکالت مورد نظر خود را انتخاب فرمایید.
  • در برخی پرونده های قضایی که فرد مقصر شناخته می شود و مجازات های مانند حبس در مدت زمان معین، حبس ابد، جریمه و… برای آن ها تعیین می شود در صورت مشورت با وکلای حرفه ای می تواند مجازات تعیین شده را تا حد امکان کاهش دهند.

مشکلات حقوقی در زمینه های مختلف مانند ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی و غیره در همه شهرها اتفاق می افتد و تنها دغدغه ای وجود دارد، پیدا کردن یک وکیل خوب و متخصص در این زمینه می باشد. در شهر شیراز هم پرونده های مختلف حقوقی در دادگاه وجود دارد و وکیل های متخصص زیادی هم در این شهر مشغول به فعالیت می باشند. سایت وکیل از ما با فراهم اوردن گزیده ای از بهترین وکیل در شیراز، این امکان را برای کاربران فراهم آورده تا راحت تر بتوانند وکیل موردنظر خود را انتخاب کنند.

معرفی 10 تا از بهترین وکیل خانواده در رشت ⚖️【آپدیت1401】

استان فارس در سال ۱۳۱۶ هجری شمسی به عنوان مرکز استان فارس انتخاب شد. شما عزیزان ساکن شهرستان های استان فارس از جمله مرودشت، جهرم، فسا، آباده، صدرا، کازرون، اقلید، لار، نورآباد، داراب، فیروزآباد، لامرد، خنج، زرقان، نی ریز، خرامه، صفاشهر، سروستان، کوار و … «دادسان» یک موسسه حقوقی نیست بلکه یک سامانه اینترنتی است که به کمک فناوری های نوین و با رعایت کلیه ضوابط و شئونات وکالت، ارتباط بین متقاضیان خدمات حقوقی با وکلای متخصص در آن حوزه را برقرار می کند تا متقاضیان به راحتی با مقایسه رزومه و پیشنهادات ارسالی وکلا، وکیل مناسب خود را انتخاب کنند. علاوه بر آن »دادسان« با ارایه سرویس هایی چون پرداخت امن، هماهنگی جلسه، پیام رسان حقوقی و… به وکلا و متقاضیان در داشتن ارتباطی آسان‌تر و سریع‌تر یاری می رساند.

الزام کمک گرفتن از وکیل دادگستری

در جدول زیر لیست کاملی از بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس آورده شده است. از آنجا که جستجو و انتخابوکیل، فرآیندی زمان بر و در عین حال حساس می باشد، در این مقاله، سعی نموده ایم تابانک اطلاعات بهترین وکیل های شهرستان شیراز​​​​شامل تلفن و آدرسآنها را برای متقاضیان آن گردآوری نماییم. بنابراین در این مقاله، ابتدا، به معرفیلیست وکلای کانون وکلا شیراز​​​پرداخته، سپسلیست وکلا قوه قضاییه شیراز​​​​را ارائه نموده و در پایان، مهم ترین نکات مربوط بهمشاوره انتخاب وکیل در شهرستان شیراز​​​​را توضیح می دهیم.

حسن مهرآسا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی حقوق خصوصی از دانشگاه حقوق و علوم سیاسی تهران است. دارای شماره پروانه 2650 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. دعاوی خانواده و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم، اعمال منافی عفت و اخلاق شامل جرایم ضد عفت و اخلاق عمومی، شرب خمر، زنا، لواط، تجاوز، روابط نامشروع، دعاوی ملکی و ثبتی از جمله دعاوی است که به وی واگذار شده است. مهدی سمیعی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی، دارای 18 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد که در این مدت وکالت خویش توانسته با مهارت در وکالت و فن بیان شیوا و رسا، رازداری در مورد مسائل خصوصی پرونده موکل خویش خود را در بین وکلای خوب شیراز قرار دهد. وی موفق به کسب رتبه اول دانشکده حقوق در ورودی سال 1375 شیراز گردیده است. وکیل مهدی سمیعی در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری و خانوادگی، قبول وکالت می‌نماید.