دسته‌ها
اخبار

وکیل خوب اصفهان-بهترین و خبره ترین وکیل پایه یک دادگستری

علت معروفیت یک وکیل شاید پیروزی در یک پرونده قضایی خاص باشد که در یک زمان خاصی توانسته باعث شهرت آن وکیل شود که همین وکیل ممکن است در زمینه های حقوقی دیگر تخصص آنچنانی نداشته باشد. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در اصفهان فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه اصفهان باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید.

  • گروه وکلاى آریا دادیار از سال ١٣٨٩فعالیت حرفه اى خود را اغاز نمود و با استفاده از وکلاى مجرب و متخصص توانسته است در مدتى کوتاه در مسیر حرکت به سوى اهداف خود به سرعت پیش روى نماید.
  • دعاوی کیفری ( از جمله ضرب و جرح عمدی، تخریب عمدی ، کلاهبرداری و انتقال مال غیر، قصور پزشکی، توهین و تهدید، جرایم رایانه ای).
  • وکیل پایه یک دادگستری در شهر اصفهان می باشد و در زمینه های مختلف وکالتی مانند کیفری، حقوقی، خانوادگی، ملکی، ثبتی و غیره تخصص و مهارت دارد.
  • بهترین وکیل حقوقی کسی است که تعهد به موکل، تجربه و مهارت را سرلوحه خود قرار دهد و برای احقاق حق موکل خود تلاش کند.
  • نکته‌ای که باید بسیار به آن دقت داشته باشید این است که نسخه دوم قرارداد مالی و وکالتنامه‌ی خود را از وکیل دریافت کنید.

یا آن که از طریق راه‌های دسترسی متعدد به ایشان، مسئله‌ی شخصی خود را مطرح کرده و راهنمایی بگیرید. وکیل هم معنی لغت نایب است که از سمت فردی دیگر که به او موکل می گویند برای انجام برخی از کارها اختیار می یابد .تعهد و یا قراردادی که به سبب آن موکل این اختیارات را به وکیل می سپارد ، وکالت گفته می شود. شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه و شرایط استفاده کاربر از مشاوره تلفنی دادراه را مطالعه کردم و می پذیرم. وکلا در ازای حق الوکاله ای که دریافت کرده اند تلاش های خود را برای موفقیت پرونده انجام می دهند.

علیرضا شیشه گر وکیل پایه یک دادگستری اصفهان

در ادامه خدمات حقوقی مهدی علیجانی در این دو دسته‌ی کلی را، به صورت جزئی‌تر مورد بررسی قرار می‌دهیم. توانایی ارائه مشاوره در تمامی زمینه های حقوقی و کیفری ، حضور در دادگاه و دفاع از موکل و ارانه مدارک و شواهد کافی ، جمع آوری و نگهداری از مستندات و … یک وکیل خوب می تونه در همون اولین جلسه مشاوره ای که با او برگزار می کنید تخمین دقیقی از هزینه های پیش رو را در اختیار شما قرار دهد. راز داری از مهم ترین ویژگی های یک وکیل است، صداقت در توضیح عواقب مثبت و یا منفی پرونده موکل، تجربه کافی در دعاوی مختلف، و … از ویژگی های اصلی یک وکیل است. حق الوکاله معمولا هزینه تمبر مالیاتی، هزینه اقامت وکیل، هزینه ایاب ذهاب، هزینه کارشناسی، دادرسی، ثبت درخواست و … است که وکیل در راه حل پرونده صرف می کند.

همچنین بسیاری از افراد برای پیشبرد و پیشرفت در امور به مشاوره نیازمند هستند و یک وکیل حقوقی علاوه بر تخصص بسیار بالا در وکالت باید مشاور خوبی نیز باشند. بهترین وکیل حقوقی کسی است که تعهد به موکل، تجربه و مهارت را سرلوحه خود قرار دهد و برای احقاق حق موکل خود تلاش کند. با توجه به شرایط اقتصادی و فرهنگی، همه افراد درگیر در پرونده های حقوقی نمی توانند تسلط کافی به قوانین داشته باشند و لازم است با انتخاب یک وکیل خوب و با تجربه، کار خود و دفاع از پرونده را به ایشان بسپارند.

دلیل این امر این است که چون موکل متهم به ارتکاب جرم است، وکیل نمی تواند پاسخگو باشد و خود متهم باید پاسخگو باشد. مسائل حقوقی، مانند مسائل پزشکی، اگر بدون مشاوره و بدون استفاده از وکلای باتجربه انجام شود، بسیار پیچیده است. و سهل انگاری در این باره علاوه بر این که مشکل را حل نخواهد کرد، باعث خسارات شدید مالی یا جانی با عواقب جبران ناپذیر خواهد شد. در دعاوی خانواده به دلیل اختلاف بین افراد، وکیل مکلف خواهد بود علاوه بر حفظ حقوق موکل خود، صلح بین طرفین را نیز تضمین کند. مهم ترین نکته انتخاب وکیلی خوب و مناسب برای رسیدگی به پرونده شماست.

بهترین وکیل اصفهان را با لیست 10تایی بشناسید!!

دفتر وکالت در اصفهان با مدیریت حامد امیری با استفاده از تخصص وکیل معروف در اصفهان این قوانین را تفسیر کرده و راز های نهفته آنرا کشف کرده و به موکلین عزیز راهنمایی های لازم را در ارتباط با مشکلات حقوقی آن ها ارائه خواهد نمود. دفتر وکالتی حامد امیری با بهره گیری از تجربیات یکی از بهترین وکیل های استان اصفهان آماده پاسخگویی به تمای سوالات حقوقی شما عزیزان است. خانم جوادی نژاد دارای خدمات وکالتی مانند قرارداد، اخذ پرونده و مشاوره حضوری و غیرحضوری است که مشاوره ایشان با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است.

موارد مهم برای انتخاب وکیل دادگستری :

دادسان با فراهم آوردن لیستی از وکلای متخصص اصفهان انتخاب وکیل مناسب اصفهان را برای شما تسهیل می نماید. دریافت مشاوره حضوری یا تلفنی از وکلای اصفهان و برطرف نمودن مسائل حقوقی شما توسط وکلای اصفهان از اهداف دادسان است. به محض ارسال درخواست خود از طریق سامانه دادسان، رزومه ی وکلای اصفهان که در موضوع مورد نظر شما تجربه و تخصص دارند برای شما ارسال می شود . در واقع ما در دادسان این امکان را فراهم می کنیم که شما رزومه، شرح سوابق و همچنین نتیجه ی نظرسنجی سایر کاربران در مورد وکلای اصفهان را بررسی کرده و در نهایت با توجه به مشکل حقوقی و بودجه ی مورد نظرتان بهترین خدمات را از بهترین وکیل متخصص اصفهان در کمترین زمان دریافت کنید. پیشنهاد ما به شما برای رسیدن به مناسب‌ترین راه‌حل و تصمیم درباره‌ی مسائل حقوقی زندگیتان، مراجعه حضوری نزد مهدی علیجانی، بهترین وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، است.