دسته‌ها
اخبار

وکیل در ایران ، صفر تا صد امور حقوقی و کیفری، تقسیم ترکه ، انحصار وراثت-وکیل آگاه

بهترین وکیل ایران بر مبنای حق ‌الوکاله ای که از موکلین دریافت می نماید، باید مالیات و سهم کانون وکلا را پرداخت نماید. به این منظور وکیل باید بر وکالت ‌نامه، تمبر مالیاتی الصاق نماید که این تمبر، مبنای مالیات در اداره ی مالیات است. وکیل باید در هر مرحله از دادرسی تمبر آن مرحله را به وکالت نامه الصاق نماید. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و همچنان در شهر تهران مشغول به فعالیت است. ایشان در دعاوی های کیفری، ملکی، ثبتی، طلاق، خانوادگی و غیره مشغول به فعالیت می باشد و جزو بهترین وکیل در ایران شناخته شده است.

  • چون دیده میشه که شخصی هیچ مدرکی دلیلی نداره و انتظار داره وکیل های خبره بتونن براشون کاری انجام بدن.
  • بعد از ثبت نامه می‌توانید بسته به پرونده، نوع وکالت‌نامه را انتخاب کنید.
  • یکی از اموری که وکیل در ایران می‌تواند انجام دهد انجام انواع طلاق بدون نیاز به حضور زوجین در ایران است.
  • باسلام.شما میبایست از دادسرای صالح، تقاضای صدور قرار ترک تعقیب نمایید.

در گزارش حقوق و دستمزد جاب ویژن، میزان درآمد مشاوران، کارشناسان، کارشناسان ارشد و مدیران حقوقی بر اساس نظرسنجی‌ای که بین 664 نفر از آن‌ها صورت گرفته، تعیین‌شده است. البته همان‌طور که پیش‌ازاین گفته شد، این افراد در شغل وکالت فعالیت ندارند؛ اما در رشته حقوق تحصیل کرده‌اند. بعد از آن‌که این مراحل را با موفقیت پشت سر گذاشتید، پروانه وکالت دادگستری دریافت می‌کنید و یک وکیل پایه دو می‌شوید.

دفتر وکالت ما

با استفاده از وکیل در ایران میتوان از پرداخت بسیاری از هزینه ها که در روند دادرسی پرونده ها هیچ تاثیری ندارند، جلوگیری کرد. یکی از وظایف اصلی وکیل در ایران مربوط به زمانی میباشد که جرمی کشف می شود و مجرم شناسایی میشود. توجه داشته باشید که در چنین مواقعی متهم حق دارد از همان مرحله ی کشف جرم تا زمان اجرای حکم صادره به کمک یک وکیل خبره تمام مراحل دادرسی را بگذراند. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای موسسه حقوقی آرمان توسعه عدالت نورا (دادسو) محفوظ است و کپی برداری از محتوا و مطالب وب سایت بدون اجازه کتبی از موسسه غیرقانونی است. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ، با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید.

یکی از دغدغه‌های ایرانیان خارج از کشور انجام پرونده‌های حقوقی، اداری، کیفری و … در ایران هست. بهتر است بدانید که انواع امور اداری و حقوقی که نیاز به احراز هویت ندارند، توسط وکیل در ایران قابل انجام است. وکلای مجموعه دادنیک می‌توانند انواع امور حقوقی خانواده (مانند طلاق توافقی، طلاق یکطرفه، مهریه، نفقه و …)، امور انحصار وراثت (وراث خارج از کشور) پرونده کیفری، امور دانشگاهی ایرانیان خارج از کشور، امور نظام وظیفه، انواع امور اداری و بانکی را بدون حضور شما در ایران انجام دهند. بالاخره با فراز و فرودهایی که در امور وکالت در سال‌های ۱۲۹۶ ،۱۳۰۰ ، ۱۳۰۵، ۱۳۰۶ و ۱۳۰۹ خورشیدی بوجود آمد، کانون وکلای دادگستری تحت نظر وزارت عدلیه تشکیل گردید و قانون وکالت در سال ۱۳۱۵ به تصویب رسید.

وکیل دعاوی مدنی

ایشان در انواع دعاوی کیفری قتل، قطع عضو، ضرب و جرح عمدی، قتل غیرعمدی ناشی از تصادفات رانندگی، سقط جنین، شرکت در قتل و صدمات بدنی، کلاهبرداری، اختلاس، جعل و … فعالیت داشته اند و تجارب بسیاری کسب نموده اند. برای پیشبرد بهتر پرونده های کیفری می توانید از تجارب و دانش آقای کریمیان کمک بگیرید. آقای جلیل مالکی وکیل پایه یک دادگستری، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز و استاد دانشگاه می باشند. از دیگر سوابق کاری ایشان می توان به دبیر کمیسیون حقوق ورزشی کمیته ملی المپیک اسلامی ایران، عضو موسس انجمن علمی حقوقی ورزش کشور و ریاست کمیته حقوق زیست فناوری انجمن علمی فوق پزشکی ایران اشاره نمود که بر عهده داشتند. میترا ضرابی وکیل پایه یک دادگستری و یکی از مدرسین خوب در زمینه حقوق مدنی و یک وکیل خوب زن است.

راه دیگر وکالت دادن به وکیل در ایران از طریق ثبت نام در سامانه ثنا است. سامانه ثنا مروبط به قوه قضاییه است و برای ثبت دادخواست، ابلاغیه‌های قضایی و ارسال اظهارنامه‌ها راه‌اندازی شده است. برای وکالت دادن از طریق سامانه ثنا باید در این سامانه ثبت نام کرده و احراز هویت غیر حضوری را انجام دهید. بعد از ثبت نام باید با وکیل خود یک قرارداد الکترونیک تنظیم و آن را امضا کنید. یکی از اموری که وکیل در ایران می‌تواند انجام دهد انجام انواع طلاق بدون نیاز به حضور زوجین در ایران است.

چگونه به وکیل در ایران وکالت دهیم؟

این وکلا از افرادی که می‌خواهند از حق خود در مسکن، کمک‌هزینه معلولیت، مراقبت‌های پزشکی، تصمیمات پزشکی، برنامه‌ریزی مالی، بستری شدن در بیمارستان و… استفاده کنند، حمایت می‌کنند. به‌عنوان‌مثال، یک وکیل می‌تواند به شخصی که دارای اختلال یادگیری است، برای تصمیم‌گیری در مورد مراقبت در خانه یا امور مالی زندگی کمک کند. کارگرانی که در عملیات ساختمانی یا کارخانه‌ای مجروح می‌شوند، می‌توانند از این وکلا برای دفاع از حقوق خود کمک و مشاوره بگیرند. همچنین اگر جراحات کارگری زیاد باشد و در اثر آن، جان خود را از دست بدهد، خانواده کارگر می‌توانند از وکیل برای جبران خسارات مادی و معنوی واردشده به آن‌ها استفاده کنند.

هر شخصی که در خارج از کشور زندگی می کند برای امور حقوقی خود به یک وکیل در ایران بخواهد وکالت دهد باید از طریق سامانه ثنا یا سامانه میخک اقدام نماید . در نظام قضایی کشورمان ایران، سابقه‌ی حضور وکیل در دعاوی و مداخله‌ی وی در امور قضایی اعم از امور مشورتی و دفاعی به بیش از ۱۰۰ سال بالغ می‌گردد. البته قبل از سال ۱۳۳۲ قمری به صورت غیر رسمی و به طور متفرقه، وکالت‌هایی صورت می‌پذیرفت و لیکن از این سال وکالت تحت قواعد و قوانین مدونی قرارگرفت که از ناحیه‌ی وزارت عدلیه‌ی وقت تعیین و تبیین گردیده بود. مطابق فرمان وزیر عدلیه مرحوم فروغی، وکلا به ۳ درجه تقسیم‌بندی می‌شدند و حق مداخله در پرونده‌هایی را داشتند که از محاکم ابتدایی تا دیوان عالی کشور را شامل می‌گردید و به همین منظور امتحاناتی از وکلا اخذ می‌گردید. شایع ترین دعاوی ملکی الزام به تنظیم سند، دعاوی مربوط به قرارداد های مشارکت در ساخت و دعاوی موجر و مستاجرین و… میباشد.

در این مقاله سعی خواهیم کرد، به طور کامل پیرامون انواع تخصص‌ها و مهارت‌های حقوقی وکلا صحبت کنیم و در ادامه به معیارهای مهم انتخاب بهترین وکیل ایران اشاره‌ای داشته باشیم. شما هم می توانید جهت مشاوره حقوقی ابتدایی با بهترین وکیل ایران با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و در صورت تمایل به دادن پرونده به گروه وکلای آریا دادیار به دفتر ما مراجعه کنید. هنگامی که افراد با مشکل حقوقی رو به رو می شوند می خواهند که پرونده خود را به بهترین وکیل ایران بسپارند. زیبا است بدانید که شروط وکلا اکثر مشابه به پزشکان است و همانگونه که در بیماری های دشوار انسان نمی تواند به پزشک اطمینان کند در انتخاب بهترین وکیل تهران اینگونه بایست دقت زیادی داشته باشد. طبق قانون، وکالت معاضدتی که از طرف کانون وکلا به بهترین وکیل ایران واگذار می ‌شود، حتماً باید توسط وکیل اجرا شود و وکلا باید در هر سال، در سه دعاوی حقوقی به عنوان وکیل معاضدتی قبول وکالت نمایند. چنانچه وکیل از پذیرش وکالت معاضدتی خودداری کند، متخلف محسوب خواهد شد.

سامانه میخک یا مدیریت یک‌پارچه خدمات کنسولگری برای امور حقوقی و کنسولی، توسط وزارت امور خارجه راه اندازی شده است. برای استفاده از سامانه میخک باید ابتدا اطلاعات هویتی خود را در سامانه وارد کنید. بعد از ثبت نامه می‌توانید بسته به پرونده، نوع وکالت‌نامه را انتخاب کنید. بعد از تنظیم و ثبت وکالت‌نامه یک کد رهگیری دریافت می‌کنید که بر آن اساس می‌توانید از سفارت ایران وقت احراز هویت و تائید مدارک رزرو کنید.