دسته‌ها
اخبار

وکیل در تهران وکیل خوب در تهران وکیل حرفه ای در تهران بهترین وکیل در تهران صلح صدرا-وکیل آگاه

علاوه براین خوب است با دیگران مشورت کنید و حتما به سراغ وکلایی بروید که در حیطه مربوط به پرونده شما خبره و با تجربه باشند. فراموش نکنید که سن یا جنسیت وکیل تاثیری در میزان موفقیت و تبحر او ندارد. آن‌چه که مهم است دانش، تجربه، تسلط به قانون و رویه قضایی و حسن خلق و مسئولیت‌پذیری است. آقای مهری وکیل پایه یک دادگستری در تهران هستند و دوره های غیر آکادمیک در خارج از کشور را گذرانده اند و همچنین تسلط کاملی در قوانین بین المللی دارند. ایشان وکالت ایرانی های مقیم خارج از کشور را قبول کرده و از تخصص خود برای حل مشکل آن ها استفاده می کنند. آقای مهری از سال 1378 در سمت های مختلفی فعالیت داشته اند و می توان گفت یکی از وکلای باتجربه تهران محسوب می شوند.

  • همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند.
  • در بین کانون وکلا میتوانید وکیل هایی که از خوشنامی و شهرت خوبی برخوردار هستند را بیابید ، اینگونه میتوانید با خیالی اسوده پرونده ی خود را به او بسپارید.
  • مطابق قانون برای این که وکلای دادگستری بتوانند در تمامی امور حقوقی، مشاوره ها، تنظیم دادخواست و لایحه اعلام وکالت کنند، نیاز است از مراجع زیر صلاح و قانونی اقدام به دریافت پروانه وکالت دادگستری نمایند.
  • تحقیق و تفحص کنید زیرا باید از توانایی علمی، شهرت، تجربه، حسن اخلاق و حق الوکاله و سایر خصوصیات بهترین وکیل تهران مطمئن شوید تا بتوانید که پرونده ای که گاه سرنوشت زندگی شما را رغم خواهد زد، به دستان با کفایت وی بسپارید.

ما بنا به نیاز مردم ایران در زمینه مشکلات حقوقی اقدام به انجام خدمات حقوقی نموده است که از مهم ترین خدمات این موسسه می‌توان به بهترین وکیل در تهران اشاره نمود. زیرا در حوزه وکالت چنین چیزی وجود ندارد که صدرصدر تضمین می‌دهم پرونده موفق شود. و نیز وکیل خبره در تهران نباید خیلی به مسائل مالی توجه کند و حق‌الوکاله موکل خود را در اولویت قرار دهد. با هر تجربه و تخصص و تحصیلاتی که باشید در مواقعی که مشکلی برایتان اتفاق می‌افتد و خودتان دانش حل و فصل آن را ندارید. نیاز به شخصی باتجربه و تخصص حقوقی دارید تا با او مشورت کنید. وکیل متخصص و متبحر باعث می‌شود شما درست ترین تصمیم را در مواقع ضروری بگیرید.

جستجوی بهترین وکیل در تهران

حتما شما هم بارها شنیده‌اید که کسی وکیل پایه یک یا وکیل پایه دو باشد. وکلا برای انجام وکالت باید پروانه وکالت داشته باشند و در این رشته تحصیل کرده باشند. وکیل پایه یک و وکیل پایه دو هردو پروانه وکالت دارند اما پروانه وکالت آن‌ها با هم متفاوت است.

وکیل اداره کار + 100% متخصص امور کارگر و کارفرما

وکیلمعاضدتی نیز در صورتی که در دادگاه برای دفاع از حق موکل در دعاوی حقوقی وجودوکیلالزامی باشد و موکل به دلایلی امکان اخذوکیلرا نداشته باشد، دادگاه عسرو حرج موکل را مشخص می‌نماید و به تشخیص معاضدت از کانون وکلاوکیلی را برای دفاع از حقوق او در نظر می‌گیرد. نتیجه قطعی هر پرونده ای توسط قضات محترم دادگستری تصمیم گیری می شود و اینکه انتظار داشته باشیم وکیل تضمین نتیجه ای را دهد که تماما در آن دخیل نیست، کار درستی نمی باشد. وکیل دادگستری تمام تلاش خود را می کند تا با اراِیه مدارک درست و قانونی و همچنین نوشتن لایحه حقوقی تخصصی و صحبت های محکمه پسند در جلسه دادگاه، قاضی پرونده را قانع و ایشان را در رسیدن به حقایق کمک کند. همیشه برام جای سوال بود که بهترین وکیل تهران کیست؟ به نظرم این جمع از ده وکیل برتر تهران، درست ترین جمع از وکلاست. دارای سابقه فعالیت به عنوان نماینده و کارشناس حقوقی در شرکت ها و سازمان ها، سوابق وکالت در پرونده های حقوقی و کیفری. همانطور که می‌دانید بهترین موسسه حقوقی، موسسه‌ای است که در صورت بررسی پرونده حقوقی موکل و ارزیابی آن پس از مطالعه دقیق متوجه شود امکان انجام وکالت وجود ندارد و یا درصد پایینی احتمال موفقیت پرونده هست از برعهده گرفتن پرونده حقوقی صرف نظر نمود و باعث ضرر مالی و زمانی موکل نمی‌شود.

داشتن وکیلی با مهارت و تخصص کافی میتواند شما را در کسب نتیجه مطلوب یاری نماید. خانم مونا ترابی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز هستند که در زمینه وکالت بیشتر از 10 سال سابقه موفق دارند و می توان گفت که از موفق ترین وکلای ایرانی هستند. ایشان کارشناس ارشد حقوق خصوصی هستند و مجموعه ای قوی دارند که به حل پرونده های کیفری، ملکی و … می پردازند. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در تهران فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است.

آقای گلریز قاضی سابق تهران بوده اند و سابقه درخشانی در وکالت و پرونده های حقوقی، کیفری، ثبتی و خانواده دارند. باید توجه داشت که یکی از عوامل انتخاب بهترین وکیل، حق الوکاله است. یعنی شما می‌بایست متناسب با توان خود، بهترین وکیل ممکن را انتخاب کنید. حق الوکاله بهترین وکیل براساس موضوع پرونده (خانواده، مالی، ملکی، کیفری و …) نوع ورود به پرونده (به عنوان خواهان یا خوانده، شاکی یا متهم)، میزان ادله موجود برای اثبات ادعا، میزان زمان در اختیار وکیل برای بررسی پرونده، محل مرجع قضایی پرونده و … تعیین می‌گردد. به این نکته توجه داشته باشید که همانند هر کاری، کیفیت در وکالت بسیار مهم است. بنابراین، چنانچه پرونده مهمی دارید، می‌بایست با درنظر گرفته حق الوکاله مناسب، شانس خود را برای انتخاب بهترین وکیل افزایش دهید.

چگونه بهترین وکیل پایه یک دادگستری را انتخاب کنیم ؟

بهترین وکیل در زمینه پرونده های کیفری شخصی است که در دعاوی مختلفی نظیر کلاهبرداری، جعل، سرقت، مواد مخدر، رابطه نامشروع، خیانت در امانت، ضرب و جرح، توهین و تهدید، دیه و … پرونده‌های زیادی را به نتیجه رسانده باشد. بهترین وکیل کیفری شخصی است که با پشتکار بسیار پیگیری‌های لازم را در دادسرا، کلانتری، دادگاه و سایر مراجع به درستی و به موقع انجام دهد. پرونده های کیفری معمولا جزو دشوارترین پرونده‌هاست که انرژی زیادی را می‌‌طلبد. به طور حتم وکلای زیادی هستند که در شهر تهران و حتی در خارج از تهران و دیگر نقاط کشور در حال فعالیت می باشند و هر یک از آن ها نیز تخصص و تجربه کافی برای حل مشکلات حقوقی و دعاوی کیفری را دارند. انجام طلاق توافقی در تهران از جمله خدمات ما در دفتر وکلای حامیان عدالت است. تعدادی از وکلای پایه یک دادگستری تهران در طی مراحل طلاق در مدت زمان کوتاه که مقتضای رسیدگی دادگاه های خانواده است به صورت کاملا قانونی شما را یاری می کنند.

اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید. همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید. ن جهت انجام امور حقوقی آشنا به تمام قوانین حقوقی و کیفری بروز میباشد . موسسه ما در کوتاهترین زمان ممکن پس از مشاوره با وکیل کاردان میتوانید با سپردن پرونده خود به وکلای ما در کوتاهترین زمان ممکن به نتیجه برسید. گروه وکلای آریا دادیار با دارا بودن کادری مجرب تشکیل شده از وکیل پایه یک دادگستری و بهترین وکیل زن ، بهترین وکیل مرد در تهران و سراسر ایران با سابقه ای درخشان در به نتیجه رساندن پرونده های حقوقی بعنوان بزرگترین مرکز مشاوره حقوقی در ایران شناخته می شود . کمک گرفتن از بهترین وکیل ملکی و مهم تر از آن، تنظیم قراردادهای مربوط به امبلک توسط وکیل پایه یک دادگستری می تواند اختلاف بین طرفین معامله را تا میزان قابل توجهی کاهش دهد.