دسته‌ها
اخبار

وکیل در مشهد ️ وکیل محمد سیدنژاد ️ وکیل دادگستری در مشهد-وکیل آگاه

آیا نیاز هست تا بهترین وکیل در مشهد برای گرفتن حضانت فرزندم بگیرم یا خودم هم میتونم کار رو پیش ببرم. این وکیل در زمینه دعاوی مالی شخصی فعالیت می‌کند و باید در حوزه‌ی قانون مدنی، قانون تجارت و آیین دادرسی مدنی تخصص داشته باشد تا بتواند پرونده‌های مختلفی که در زمینه‌ی مالی به وجود می‌آیند را برطرف کند. تمامی مسائل مالی که در شرایط مختلف به وجود می‌آیند را به وکیل دعاوی مالی در مشهد بسپارید. روابط اجتماعی وکیل مسئله‌ی بسیار مهم و حائز اهمیتی است؛ زیرا وکیل شما باید بتواند ارتباط خوبی با دادگاه و طرف دیگر پرونده برقرار کند تا کارها در بهترین حالت خود پیش ببرد. به همین دلیل تمامی وکلا باید روی روابط و ارتباطات خود کار کنند و فنون مذاکره را بلد باشند تا تمامی افرادی که با آن‌ها در ارتباط هستند را متقاعد کنند.

  • ما در دفتر وکالت و مشاوره حقوقی دادپویه سعی کردیم در محیطی آرام پاسخ گوی تمام سوالات و مشکلات حقوقی شما باشیم.
  • برای این امور شما باید اطلاعات دقیقی از این امور داشته باشید تا درصد پیروزی خود را در دعاوی حقوقی افزایش دهید.
  • آیا می‌دانید درصورتی‌که پزشکی بر اثر کوتاهی در عملکرد خود دچار آسیب جبران‌ناپذیر به بیمار شود چگونه باید از…
  • وکیل دادگستری از خود سخن نمی‌گوید و برای خود اقدام نمی‌کند بلکه به نیابت از جانب موکل اقامه دعوا می نماید، دادخواست تقدیم و خواسته وی را در نزد مقام صلاحیتدار قضایی ارائه می کند.
  • کافیست تا با شماره زیر تماس حاصل فرمایید تا در سریع ترین زمان ممکن به یک وکیل متخصص وصل شوید.

در واقع وکیلی که پرونده دعاوی ملکی شما را به عهده می‌گیرد، باید تسلط کافی بر قوانین ثبت داشته باشد. در واقع این وکیل باید مدارک و اسناد بسیاری را بررسی کند تا بتواند مهم‌ترین نکات را از آن‌ها خارج کند و در دادگاه از آن‌ها استفاده نماید. یکی از سخت‌ترین انواع پرونده ها، پرونده‌ی کیفری است که باید حتما برای آن از وکیل‌های با مهارت و با سابقه کاری بالا کمک بگیرید. پرونده کیفری شامل رابطه نامشروع، کلاهبرداری، مواد مخدر، ضرب و جرح، تهدید و توهین، جعل، خیانت در امانت، دیه، سرقت و غیره است.

مشاوره امورخانواده

مجازات مرتکب جرم کلاهبرداری مطابق با ماده یک از قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری یک تا هفت سال حبس بعلاوه جزای نقدی (در حق دولت) معادل مالی که مرتکب اخذ کرده است می باشد. امروزه چک بین مردم و در معاملات آنان جای خود را باز کرده است و کمتر کسی برای معاملات خود از پول نقد استفاده کند. علیرغم استفاده ی مردم از چک و داشتن دسته چک از قوانین آن آگاهی ندارند که همین امر موجب افزایش چک های برگشتی و حجم بالای دعاوی مربوط به چک شده است . و ۱۳۳۴ به تصویب کمیسیون مشترک بین مجلس و وزارت دادگستری آن زمان قرار گرفت.

تا از بهترین وکیل مشهد【سال1401】⚖️

هزینه شکایت از پزشک در ۱۴۰۱ اگر بخواهیم هزینه شکایت از پزشک را از نخستین گام تا به انتخاب برای شما پاسخ دهیم بایددو فرض داشتن وکیل و نداشتن آن را از یکدیگر تفکیک نماییم لذا ابتدا فرض نخست نداشتن وکیل را برای شما توضیح می‌دهیم هزینه شکایت از پزشک در معنای کلی آن… سند جعلی چیست؟ جعل سند به معنی ایجاد نوشته سند مهر و امضاء افراد رسمی و غیررسمی ایجاد تغییر در سند (خراشیدن، قلم بردن، الحاق، محو، اثبات یا تاخیر سند نسبت‌به تاریخ حقیقی و…) بدون اجازه صاحب سند می‌باشد. با کارشناسان مجرب از طریق پل‌های ارتباطی موجود در سایت در این زمینه تماس حاصل فرمایید. در این مورد حضور زن در دادگاه بررسی اعسار واجب نیست اما از طرفی زوجه می‌تواند با حضور خود حقایقی که زوج گاها قصد دارد از قاضی پنهان نماید را روشن کرده و در صورت لزوم مدارک کافی برای صحت ادعای خود مبنی بر توانایی زوج در پرداخت مهریه را به دادگاه تسلیم نماید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید وکیل در مشهد داشته باشد، اطلاعات و دانش بالا و کافی است. وکیل شما باید دارای مدرک معتبر از یک دانشگاه خوب باشد تا شما از میزان دانش او مطمئن شوید. در واقع وکیلی که اطلاعات حقوقی کافی نداشته باشد، نمی‌تواند کار شما را راه بیاندازد و حتی ممکن است شرایط فعلی شما را کمی بدتر کند. اگر می خواهید بهترین وکیل مشهد را انتخاب کنید باید بدانید که وکیل خوب در مشهد چه ویژگی هایی دارد.

تحصیلات ایشان کارشناسی ارشد رشته جزا و جرم شناسی بوده است و در طول این سال ها موفق به حل پرونده های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده، کیفری، حقوقی، حوادث ورزشی، ملکی، قاچاق مواد مخدر، دعاوی ثبتی، شرکتی و … بوده است. همچنین ایشان برای زوجینی که اقدام به طلاق توافقی کرده اند کمک میک ند تا با رضایت کامل از هم جدا شوند و مراحل حقوقی طلاق و مطالبه مهریه را انجام می دهد. مجید شادمان، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، مدیر عامل موسسه حقوقی در مشهد و دارای مدرک کارشناس ارشد می‌باشند. ایشان بیش از 15 سال سابقه فعالیت حقوقی و قضایی در موسسه حقوقی داشته و مدت زمان 10 سال به عنوان وکیل دادگستری مشغول به فعالیت می‌باشند.