دسته‌ها
اخبار

وکیل شیراز 225 وکیل متخصص بنیاد وکلا-وکیل آگاه

رقیه قائدی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، با شماره پروانه 34891، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی بوده و به مدت 9سال سابقه وکالت، توانسته به عنوان یک وکیل کارکشته و حرفه‌ای در شیراز شناخته شود. از سوابق حرفه‌ای قائدی می‌توان به وکیل چندین بانک دولتی و خصوصی بودن، وکیل موسسه‌های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شیراز اشاره کرد. برای یافتن بهترین وکیل طلاق شیراز باید به دنبال بهترین وکیل خانواده باشید.

  • این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.
  • چراکه مسائل ملکی به دلیل جنبۀ مالی آن از حساسیت شایانی برخوردار است….
  • رقیه قائدی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، با شماره پروانه 34891، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی بوده و به مدت 9سال سابقه وکالت، توانسته به عنوان یک وکیل کارکشته و حرفه‌ای در شیراز شناخته شود.
  • در این مقاله سعی کردیم مطالب مفیدی در رابطه با وکیل و وکالت در اختیار شما قرار دهیم و سایت وکیل چی 10 تا از بهترین وکیل در شیراز را به شما معرفی کرد تا به راحتی وکیل مورد نظر خود را بیابید.

اگر وکیل یک وکیل پایه یک دادگستری باشد در بالای آن عبارت وکیل پایه یک دادگستری در شده است. بهترین وکیل شیراز وظیفه دارد پرونده موکل را به طور کامل بررسی کرده و توضیحات تکمیلی را در مورد مشکل به وجود آمده به موکل بگوید و سپس با توجه به دانش و تجربه ای که داشته است به عنوان وکیل در دادگاه حاضر شده و از حقوق موکل خود دفاع کند. شما عزیزان می توانید از مشاوره حقوقی در شیراز توسط بسیاری از وکلای معرفی شده در وبسایت وکیل شیراز برخوردار شده و پاسخ سوالات خود را از ایشان دریافت نمایید. لازم به ذکر است که این لیست، کامل ترین لیست وکلا کانون وکلا شیراز​​​​نبوده و شما می توانید برای دسترسی به لیست کامل وکلا کانون وکلا شیراز​​​به سایت کانون وکلای شیراز​​​به نشانی farsbar.org مراجعه نمایید.

هتل تالار شیراز

سایت هزار وکیل،یک سایت تبلیغات تخصصی وکلا و موسسات حقوقی است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال قرارداد شما ندارد. خانم قائدی در زمینه پرونده های خانواده، طلاق، طلاق توافقی، مهریه، حضانت فرزند، نفقه، اجرت المثل ایام زوجیت و … می پردازند. ایشان همچنین در زمینه دعاوی جرایم رایانه ای، فضای مجازی و امور ضرب و جرح، اعسار، تملک آپارتمان ها، شهرداری، مطالبه خسارت، موجر و مستاجر و … هم پرونده متقاضیان را می پذیرند و با دانش و مهارتی که در طی این سال ها به دست آورده اند تمام تلاش خود را می کنند تا نتیجه دادگاه به نفع موکل تمام شود. چرا باید وکیل داشته باشیم؟همانطور که وقتی مریض می شویم به دکتر مراجعه می کنیم، مسائل حقوقی را نیز باید به وکیل شیراز واگذار کنیم. عدم انتخاب وکیل ممکن است خسارات مالی و جانی جبران ناپذیری به بار بیاورد.

تماس با ما

بدین معنی که برای گرفتن حق الوکاله اطمینان صد در صد کذب به موکلش نمی دهد. توی بازار تقریبا همه رقم چیز پیدا می شه و برای سوغاتی خریدن عالیه. خود بازار هم زیبایی های خودش رو داره که اگه اهل عکس گرفتن باشین می تونین هم از بناش و هم از کسبه عکس بگیرن.

وکیل پایه یک دادگستری می باشد و سابقه بالا و درخشانی در زمینه وکالتی دارد. ایشان در زمینه های ملکی، خانوادگی، ثبتی، کیفری و غیره فعالیت می کند و به عنوان بهترین وکیل در شیراز از نگاه مردم شناخته شده است. ایشان وکیل پایه یک دادگستری در شهر شیراز می باشد و در دعاوی های مختلف حقوقی مانند ملکی، کیفری، حقوقی، ثبتی و ملکی هم تخصص و مهارت دارد. از آنجایی که وکیل پایه یک دادگستری به تمام امور حقوقی وارد است در جهت پیش بردن پرونده شما در دادگاه ها می تواند تاثیر به سزایی داشته باشد. با کمک گرفتن از وکیل دادگستری که در جدول بالا در شهر شیراز به شما معرفی کرده ایم نه تنها که از فشار روحی و روانی شما در جهت پیش برد پروندتان کم می شود بلکه در هزینه های شما نیز صرفه جویی خواهد شد.