دسته‌ها
اخبار

وکیل مشهد وکیل پایه یک دادگستری در مشهد فرهاد حسینی مقدم-وکیل آگاه

ایشان فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی هستند و در دعاوی ملکی و خانواده به صورت تخصصی کار خود را پیش می‌برند. ایشان با دیدگاه و رویکرد حرفه‌ی، نگرشی جدید در علم حقوق و اندیشه قضایی دارند و به صورت حرفه‌ای بیش از 7000 پرونده موفق دارند و رزومه قوی و موفق در انجام پرونده‌ها و امور وکالت و رضایت حداکثری موکلین از عملکرد ایشان نقطه عطف این وکیل دادگستری می‌باشد . این حجم از رضایت و توفیق در پرونده‌ها باعث شده که وکیل “رضا حسینی برج” یکی از بهترین وکیل های شهر مشهد شناخته شود و تبحر این وکیل زبانزد مردم گردد.

  • به موجب قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱ قوه قضاییه مکلف است در هر حوزه قضایی به تعداد کافی شعبه دادگاه خانواده تشکیل دهد.
  • برای انتخاب بهترین وکلا مشهد نیاز است که حتما یک‌ سری نکات ساده اما مهم را در نظر داشته باشید تا بعداً دچار برخی مشکلات احتمالی نشوید.
  • وقتی که شرایط دشواری برای شما پیش می‌آید که به راحتی نمی‌توانید از پس آن برآیید، بهتر است با یک وکیل کاربلد و درجه یک مشورت کنید.
  • وکیل باید تحصیلات خود را تا مقاطع عالی پیش برده باشد و تمامی گرایش‌های وکالت را در حد تخصصی پیش ببرد.

یکی از دعاوی مهم که نقش وکلای خانم در آن پررنگ‌تر به نظر می‌رسد، دعاوی خانواده است. زیرا بسیاری از زنان ترجیح می‌دهند در مورد موضوعات خانواده مطروحه در دادگاه، به وکیل خانم مراجعه کنند. دلیل این تمایل نیز درک احساسات متقابل برای وکلای خانم است زیرا هم جنس هستند و غرائز زنانه و نیاز و عواطف و احساسات زنان، برای وکیل زن قابل درک است. از سوی دیگر، صحبت کردن در مورد برخی مسائل و موضوعات زناشویی و شرم و حیای زنان، باعث شده اغلب زنان به یک وکیل زن مراجعه کنند تا در مورد مشکلات زندگی زناشویی، راحت‌تر صحبت کنند و بدون دغدغه، محدودیت و خودسانسوری، مشکلات زناشویی را با جزئیات بیان کنند.

ایا دنبال یک وکیل خوب در مشهد می گردید؟

دعاوی حقوقی پیچیدگی های زیادی دارند و برای حل و فصل آن ها باید مراحل و تشریفات خاصی را پشت سر گذاشت. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش با داشتن 5 سال سابقه فعالیت در شهر مشهد و در تمام دعاوی حقوقی دارد. برای تعیین وکیل خوب در مشهد، برای اینکه دچار تردید نشوید حتما باید ویژگی‌های یک وکیل خوب را بدانید یعنی زمانی در انتخاب یک وکیل موفق خواهید بود که با ویژگی‌های بهترین وکیل آشنایی داشته باشید.

دعاوی حقوقی تقدیم دادخواست به دادگاه شروع و باید خواسته را به صورت محرز و آشکارا در برگه چاپی دادخواست بنویسید. یکی از پربحث ترین پرونده‌ها در پروسه دادرسی پرونده‌های مربوط به مطالبه طلب است، اگر در این خصوص به مشکلی برخوردید بهتر است مسائل مربوطه به این موضوع را بدانید. طبق قانون اگر ارزش ریالی مطالبه کمتر از ۲۰ میلیون تومان باشد این پرونده در شورای حل اختلاف مورد بررسی قرار خواهد گرفت در غیر این صورت پرونده به دادگاه عمومی ‌ارجاع داده خواهد شد. شخص طلبکار باید بعد از مشخص کردن ارزش ریالی مطالبه که ممکن است پول نقد یا کالا یا هرچیز ارزشمند دیگری باشد، شواهد و مدارک مربوط به قرض را ارائه نماید که ممکن است رسید، شاهدان قرض و یا اقرار شخص بدهکار باشد ، در هر صورت حقیقت بدهی باید برای قاضی روشن شود. ارائه مدارک دیگر نظیر دست خط شخص بدهکار به عنوان رسید یا هر نوع نوشته دال بر قرض گرفتن کالا یا وجه می‌تواند در دادگاه به احقاق حق شخص طلبکار کمک کند. درغیر این صورت بدون وجود هیچ گونه مدرک و شاهدی طلب وصول از شخص بدهکار توسط دادگاه امری غیر ممکن است مگر این که مدرک شفاهی ، کتبی و یا حضور شاهدی برای قاضی محرز شود.

اسامی وکلای مشهد

انتخاب وکیل خوب در مشهد یکی از نگرانی‌های همشهریان عزیز در مسیر حل مسائل حقوقی و کیفری تبدیل شده است. دفتر وکالت و مشاوره حقوقی دادپویه، با هدف ارائه خدمات حقوقی و معرفی وکیل خوب در مشهد، به همشهریان عزیز، راه اندازی گردید. این مجموعه فعالیت خود را زیر نظر یکی از وکلای کارآزموده و با تجربه مشهد جناب آقای علی عباسی آغاز نمود. گروه وکلای آریامهر ، متشکل از وکلای مجرب پایه یک دادگستری با سابقه وکالت حرفه ای با تخصصص و تجربه در زمینه پرونده های مرتبط با دعاوی حقوقی ، کیفری ، خانواده ، ثبتی و… آماده ارائه خدمات تخصص اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه دعاوی ها را میباشد. خانم برومند از وکلای پایه یک دادگستری مشهد و عضو کانون وکلای دادگستری استان خراسان می باشند. سابقه فعالیت ایشان در حرفه وکالت بیشتر از 8 سال می باشد و پرونده هایی که قبول کرده اند در زمینه دعاوی ملکی و دعاوی مربوط به املاک می باشد.

شرایط پرداخت شامل تسویه در پایان رای نهایی و یا پرداخت به صورت چند مرحله بدون ضمانت می باشد. تخلف های ورزشی و اختلافات میان ورزشکاران و باشگاه هایی که با آنان قرارداد می بندند اساس بیشتر دعاوی ورزشی را تشکیل می دهند. به جهت اهمیت نقش زمین در روابط امروزه و دارایی های اشخاص پرونده های مربوط به املاک از مهمترین و شاخص ترین پرونده های ورودی به محاکم هستند.