دسته‌ها
اخبار

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد هاشم اندرزیان 09152055986-وکیل آگاه

آقای نظری نیا با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، خانواده، کیفری، ملکی، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی است و با تخصص فوق العاده عالی که به بهترین شکل ممکن مشکلات موکلان خود را حل می‌کند. شهر مشهد بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر در استان خراسان رضوی می باشد که در طول روز تعداد بسیار زیادی از پرونده های قضایی در شهر مشهد تشکیل می شود. به منظور ممانعت ازتضییع حق هر فردی در هر پرونده قضایی بهترین راهکار داشتن وکیل معتبر و کارآمد است. علاوه بر ایم می توانید از بین وکلای کانون وکلا و یا وکلای دادگستری نیز با توجه به سابقه ی کاری و حوزه ی تخصصی فعالیت وکیل ، وکیلی خوب و مناسب برای خود انتخاب کنید.

درباره روند و مراحل شکایت های کیفری باید بیان نمود که ابتدا قبل از هر چیزی شکایت در دفتر خدمات قضایی و دادسرا مطرح خواهد شد. همچنین باید شکواییه خطاب به دادستان نوشته بشود و در آن شخصی که نسبت به او ادعا و شکایتی مطرح می باشد با قید دقیق مشخصات معین و شرح شکایت نوشته شود و مدارک و مستندات لازمه نیز ضمیمیه پرونده بشود. برعکس دعاوی حقوقی در خصوص شکایات کیفری الزامی به ثبت این شکایت در برگه های چاپی مخصوص نیست، چون که در این شکایت بحث نظم عمومی و ارتکاب جرم و وقوع تخلف مطرح است. ما به شما در انتخاب بهترین وکیل در مشهد برای انجام مسائل حقوقی و قضایی کمک می کنیم.

  • البته باید توجه داشت که در دعاوی حقوقی حکم جلب نسبت به دعاوی کیفری در مدت طولانی‌تری صورت می‌گیرد و در این صورت باید صبر زیادی برای گرفتن حکم جلب داشت.
  • در ادامه به برخی از موارد حقوقی که ایشان قبول وکالت می‌کند، اشاره شده است.
  • پرونده کیفری شامل رابطه نامشروع، کلاهبرداری، مواد مخدر، ضرب و جرح، تهدید و توهین، جعل، خیانت در امانت، دیه، سرقت و غیره است.
  • ایشان در شهر مشهد 10 سال سابقه وکالت دارند و در حال حاضر دانشجوی دوره ی دکتری حقوق خصوص هستند.
  • وکیل مجید شادمان بیش از 15 سال در مؤسسه حقوقی و قضایی فعالیت داشته و به مدت 10 سال نیز به عنوان وکیل دادگستری مشغول فعالیت است.

بعد از قبولی در آزمون وکالت کانون مرکز، با شرکت در آزمون اختبار جهت اخذ وکالت پایه یک دادگستری، موفق به کسب رتبه ۱ آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری استان یزد در سال ۱۳۹۵ گردید. وقتی که شرایط دشواری برای شما پیش می‌آید که به راحتی نمی‌توانید از پس آن برآیید، بهتر است با یک وکیل کاربلد و درجه یک مشورت کنید. در هر شهر وکیل‌های بسیاری آماده به کار هستند و شما باید وکیلی را انتخاب کنید که در شهر شما مستقر باشد؛ زیرا در بسیاری از مواقع لازم است که شما به طور مداوم با وکیل خود در ارتباط باشید و او را به صورت حضوری ببینید. به همین دلیل ما در این مطلب می‌خواهیم راجع به وکیل در مشهد با شما صحبت کنیم تا شما بتوانید بهترین وکیل را در شهر مشهد پیدا کنید؛ پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. مجله برترین وکیل، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب در تهران و شهرهای ایران فعالیت می کند.

وکیل تابعیت در مشهد

مجموعه وکیل VIP با به کارگیری بهترین وکیل پایه یک دادگستری، سالهاست ارائه دهنده خدمات حقوقی به صورت تخصصی بوده است. معیار انتخاب یک وکیل حرفه‌ای، شخصی است که تخصص او در دعوی مورد نظر شما باشد که به وی، وکیل متخصص یا وکیل VIP می‌گویند. این مجموعه دارای سابقه وکالت در پرونده‌‌ های مربوط به دعاوی کیفری و حقوقی می‌باشد.

شکایات حقوقی یا دعاوی حقوقی امکان دارد در هر سطحی و با هر موضوعی در طی زندگی هر فردی اتفاق افتد. مطالبه دیون و خسارات ، دعاوی تقسیط ، قراردادها و مطالبات، الزام به تنظیم سند، رفع تصرف عدوانی، خلع ید، حکم تخلیه، دعاوی ملکی و … از جمله این موارد می باشند. اگر به دنبال وکیل در مشهد هستید باید بدانید که وکلای دادیاران هر کدام حسب تجارب خود در زمینه خاصی تخصص دارند. این تخصص بر اساس سابقه وکالت، حضور در مراجع قضایی، فعالیت کافی در زمینه تخصصی و ارتباط با موسسات حقوقی و نهادهای زیر نظر قوه قضائیه رده بندی میشود. اینجانب سیدفرهاد حسینی مقدم وکیل پایه یک دادگستری مشهد و عضو رسمی کانون وکلای دادگستری خراسان به شما کمک می کنم که در حداقل زمان ممکن و با هزینه منصفانه به حقوق قانونی خویش برسید.

بهترین وکیل در مشهد باید چه تحصیلاتی داشته باشد؟

وکیل علیزاده مقدم انواع پرونده‌های مربوط به دعاوی کیفری، حقوقی، خانواده و ملکی را قبول می‌کند و از زمان شروع فعالیت تا کنون، بیش از 500 پرونده موفق داشته است. ایشان با دیدگاهی مثبت و رویکردی عالی، تاکنون بیش از 7000 پرونده موفق داشته و رضایت اکثر موکلین خود را جلب نموده است. در اصل همین حجم بالای رضایت موکلین موجب شده رضا حسینی ‌برج به عنوان بهترین وکیل مشهد زبان‌زد مردم شود. در واقع درصد بالای پیروزی در پرونده‌ها، رضایت حداکثری موکلین، صداقت، امانت‌داری، تعهد و تبحر بالای ایشان در وکالت موجب شده که ایشان به عنوان بهترین وکیل مشهد شناخته شود. وکالت قضایی همان طور که از نامش مشخص بوده، محدود به امور قضایی مانند اعطای وکالت به وکلای دادگستری است.

سوالی هست؟ با آسودگی خاطر با ما تماس بگیرید

وکالت از مشاغل ضروری هر اجتماعی می باشد، هر کجا که انسان ها باهم تعاملات فراوانی دارند وجود وکیل برای جلوگیری از هرگونه دعاوی حقوقی و کیفری الزامی می باشد. رضا حسینی برج یکی دیگر از وکیل‌های خبره و متخصص در مشهد است که بعد از دریافت پروانه وکالت پایه یک دادگستری، در این حوزه شروع به فعالیت کرد. این وکیل معروف دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه مشهد بوده و بیش از یک دهه است که در امور مربوط به وکالت حرفه‌ای حقوقی، کیفری، خانواده، اداره ثبت، طلاق، وکالت ایرانیان مقیم خارج کشور و حضانت کار خود را پیش می‌برد.

اگر در موضوع حقوقی دچار مشکل شده اید و یا نیاز به وکیل متخصص دارید با ما تماس بگیرید. دادیاران در کلیه امور کیفری ، حقوق عمومی، خانواده، ثبتی، ملکی، وراثتی دارای وکیل متخصص می باشد. این وکیل باتجربه، صداقت و جلب اعتماد موکلین را در اولویت کار خود قرار داده و سعی می‌کند با کمک بهترین راه‌‌های ممکن، مشکل را برطرف کند. گروه وکلای آریامهر با تجربه بالا دارای بهترین وکیل در مشهدبرای پرونده شما می باشد.