دسته‌ها
اخبار

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد 09151186862 وکیل حقوقی در مشهد-وکیل آگاه

مشاور های گروه وکلای دادورزان صلح و سازش بسیار با تجربه و با دانش هستند و می توانند راه کار های قانونی را به شما نشان دهند. همچنین گروه وکلای دادورزان صلح و سازش وکلا خبره و متخصصی دارد که آماده قبول وکالت شما عزیزان هستند. سیده عاطفه مجیدی طهران فوق ‌لیسانس حقوق بین ‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران و وکیل پایه یک دادگستری مشهد، از سال 1393 کار وکالت خود را آغاز نموده و در سال 1395 موفق به کسب رتبه 1 آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری استان یزد شده است. معمولا موکل‌های این پرونده، استرس بسیار زیادی را تحمل می‌کنند؛ به همین دلیل وکیل باید بتواند به خوبی به حرف آن‌ها گوش دهد و برای آن‌ها زمان کافی بگذراد.

  • دعاوی حقوقی تقدیم دادخواست به دادگاه شروع و باید خواسته را به صورت محرز و آشکارا در برگه چاپی دادخواست بنویسید.
  • و از نظر قانونی به دختر مهرالمثل تعلق خواهد گرفت که میزان آن را دادگاه مشخص خواهد کرد و شخص زانی علاوه بر حکم شلاق به پرداخت مهرالمثل نیز محکوم خواهد شد.
  • مشهد تعداد پرشماری وکیل حاذق و متخصص دارد.ما در مشهد وکیل با توجه به نوع پرونده تان شما را به بهترین و متخصص ترین وکلای شهر مشهد متصل می کنیم.
  • اگر مردی به هر دلیل از پرداخت مهریه زن سر باز زند، زن می‌تواند با مراجعه به دادگاه از وی شکایت کرده و در خواست حکم بازداشت او را داشته باشد، در صورتی که زوج بازداشت شود به زندان فرستاده می‌شود تا در صورت لزوم اعسار او مورد بررسی قرار گیرد.
  • بهتر است اطلاع داشته باشید که واژه ملک یک کلمه عربی است که وارد لغت نامه فارسی شده است.

در صورتی که به دنبال یک وکیل خوب مشهد و معتبر هستید لازم است بدانید که یک وکیل دادگستری در مشهد به طور دقیق میداند که در هر پرونده با توجه به نوع و شرایط هر پرونده و دعوی به چه نحوی دادخواست خود را تنظیم کند . این را باید توجه داشت و تأکید کرد که پرونده ها و دعوی تخصص و تبحر لازمه ی پیروزی و موفقیت در پرونده های است . وکیل مهناز دلاویز دارای مدرک کارشناسی بوده و در این مقطع به مطالعه حقوق خصوصی پرداخته است. این وکیل متخصص در مورد پرونده‌های خانواده از جمله دعاوی ارث، طلاق، استرداد جهیزیه، حضانت، الزام به ثبت ازدواج، تمکین و نفقه کار می‌کند و حرفه زیادی در کار خود دارد. وکیل بهروش با تخصص بالایی که دارد، تمام پرونده‌های حقوقی و کیفری را حل می‌کند و تاکنون پرونده‌های زیادی را به نتیجه مطلوب رسانده است. این وکیل خبره با قوانین دادگاه آشنایی کافی دارد و کوتاه ترین مسیرها را برای رسیدن به نتیجه مثبت انتخاب می‌کند.

چت آنلاین با وکلا

همان طور که در ابتدای مقاله هم ذکر شد، در حال حاضر وکیل‌های بسیار زیادی در مشهد وجود دارد که هر کدام از آن‌ها دارای تخصص و حرفه مخصوص به خود هستند. به همین دلیل نیز ما سعی داریم در ادامه شما را با 10 مورد از بهترین وکیل‌ های این شهر بزرگ آشنا کنیم تا انتخاب برای‌تان راحت‌تر شود. در این نوع وکالت، افراد به شکل عادی یا رسمی، انجام امور اداری و کاری خود را به دست شخصی می‌سپارند و از این طریق نیازی به انجام کارهای مختلف به صورت مداوم ندارند. افراد متخصص در ارتباط با امور حقوقی به‌عنوان وکیل پایه‌یک دادگستری در جامعه حضور دارند. یکی از بیشترین پرونده‌های دادگاهی، پرونده‌هایی هستند که مربوط به دعاوی ملکی می‌شوند.

دعاوی کیفری

وکیل پایه یک دادگستری در مشهددر تمام زمینه های حقوقی ، کیفری و خانواده شما را راهنمایی می نماید و در صورتی که لازم بداند مبادرت به تعیین وقت حضوری می نماید اما قبل از زمان حضور همین تماس با شماره تلفن وکیل در مشهد در قدم اول می تواند اضطراب و استرس فردی که دچار مشکل شده است و مستاصل است را حدود زیادی کاهش دهد . آقای عباسی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری استان خراسان می باشند. ایشان در شهر مشهد 10 سال سابقه وکالت دارند و در حال حاضر دانشجوی دوره ی دکتری حقوق خصوص هستند. از مهم ترین سوابق ایشان می توان به وکالت در پرونده های ابطال قراردادهای بانکی اشاره کرد. مشهد جزو شهرهایی است که جمعیت بسیاری دارد، بنابراین همانند دیگر شهرها، پرونده های مختلفی در دادگاه های آن وجود دارد. اگر مشکلی در زمینه حقوقی، کیفری و یا … دارید توصیه می کنیم از وکلای معرفی شده در این مقاله کمک بگیرید، ما تمام سعی خود را کرده ایم تا وکلای مجرب و متخصص را معرفی کنیم.

وکیل پایه یک دادگستری

نکته دیگری که در این خصوص باید بدانید آن است که از نظر قانون دختری که ازدواجی در شناسنامه اش ثبت نشده باشد باکره است، حتی اگر از نظر علمی ‌و فقهی بکارت او سالم نباشد. مجازات زنا برای دختر باکره‌ای که با میل خود تن به رابطه نامشروع داده است برای هریک از طرفین صد ضربه شلاق خواهد بود. و از نظر قانونی به دختر مهرالمثل تعلق خواهد گرفت که میزان آن را دادگاه مشخص خواهد کرد و شخص زانی علاوه بر حکم شلاق به پرداخت مهرالمثل نیز محکوم خواهد شد.