دسته‌ها
اخبار

پرداخت های برنامه ریزی شده: هر آنچه که باید بدانید


اگر اخیراً یک وب‌سایت ،ید آنلاین را مرور کرده‌اید، احتمالاً گزینه‌های «اکنون ب،ید، بعداً پرداخت کنید» یا «پرداخت ا،اطی» را از شرکت‌هایی مانند پس از پرداخت یا کلارنا.

واضح است که پرداخت‌های برنامه‌ریزی‌شده برای ماندن در اینجا هستند. بنابراین، چرا همان گزینه را در دفتر حقوقی خود ارائه نمی دهید؟

در حالی که ممکن است یک حقه به نظر برسد، پرداخت های برنامه ریزی شده راهی عالی برای شرکت های حقوقی برای بازاریابی محصولات و خدمات خود و در عین حال ارائه یک تجربه مشتری محور است.

در زیر، پرداخت‌های برنامه‌ریزی‌شده را بررسی می‌کنیم – به تشریح اینکه آنها چه هستند و چگونه به مشتریان کمک می‌کنند. از آنجا، ما در مورد نحوه تنظیم پرداخت های برنامه ریزی شده برای شرکت حقوقی خود با Clio Payments بحث خواهیم کرد. ما پست خود را با لیستی از مزایای ارائه پرداخت های برنامه ریزی شده برای شرکت های حقوقی کامل می کنیم.

پرداخت های برنامه ریزی شده چیست؟

پرداخت های برنامه ریزی شده به مشتریان کمک می کند

پرداخت های برنامه ریزی شده می تواند شفافیت و اطمینان را برای مشتریان، صرف نظر از وضعیت مالی آنها، فراهم کند.

همه نمی توانند هزینه خدمات حقوقی را به طور کامل پرداخت کنند. یا شاید آنها فقط خواهان راحتی پرداخت ا،اطی باشند. داشتن گزینه ت،یم صورت حساب ها به ا،اط قابل مدیریت می تواند در تصمیم گیری برای استخدام وکیل تفاوت ایجاد کند.

پرداخت های برنامه ریزی شده فقط دسترسی به خدمات حقوقی را افزایش نمی دهند، بلکه گزینه های پرداخت انعطاف پذیری را نیز ارائه می دهند که مشتریان شرکت حقوقی مدرن به دنبال آن هستند. در دنیایی که می تو،د هر چیزی از لوازم التحریر گرفته تا وسایل نقلیه را از طریق پرداخت های برنامه ریزی شده ،یداری کنید، مشتریان انتظار گزینه هایی را دارند.

در قلب این بحث تمرکز بر نیازهای مشتری شما است. چه آنها بخواهند پرداخت های برنامه ریزی شده را داشته باشند یا نه، ارائه گزینه های متنوع برای ارائه یک امر اساسی است تجربه مشتری محور که به تنوع و شأن نیازهای مشتریان شما احترام می گذارد و منافع آنها را در هر جنبه ای از تجارت شما برآورده می کند.

پرداخت ها را در هر کجا و هر زمان که برای مشتریان راحت تر است بپذیرید

نحوه تنظیم پرداخت های برنامه ریزی شده برای شرکت حقوقی خود

اگرچه تنظیم پرداخت‌های برنامه‌ریزی‌شده ممکن است ،ره‌آور به نظر برسد، اما این کار آسان است نرم افزار مدیریت امور حقوقی.

کلیو می‌تواند به راحتی پرداخت‌های زمان‌بندی شده و سایر مدل‌های پرداخت متغیر را در خود جای دهد، و به شرکت شما اجازه می‌دهد تا روش پرداخت من،ی را با توجه به سبک زندگی و بودجه مشتریان ارائه دهد. در میان تورم فزاینده و افزایش نرخ‌های بهره، ارائه کمی انعطاف‌پذیری برای مشتریان می‌تواند در ایجاد یک تجربه مشتری محور کمک زیادی کند.

راه‌اندازی پرداخت‌های تکراری با استفاده از Clio

بنابراین، چگونه پرداخت های برنامه ریزی شده را در Clio تنظیم می کنید؟ آسان است!

تنها کاری که باید انجام دهید این است که a برنامه پرداخت در Clio Manage (از طریق پرداخت های کلیو، کارت اعتباری کلیو و نرم افزار پردازش پرداخت های قانونی).

می تو،د پس از ایجاد صورتحساب، یک طرح پرداخت تنظیم کنید. هنگامی که یک طرح پرداخت ایجاد می کنید، مشتری شما یک ایمیل دریافت می کند. پس از فعال شدن طرح پرداخت، پرداخت را از روش پرداخت انتخابی مشتری در بازه زم، انتخابی شما شروع می کند. تا زم، که صورتحساب به طور کامل پرداخت نشود یا تا زم، که طرح متوقف شود، به پرداخت پرداخت ادامه خواهد داد و روند پرداخت های برنامه ریزی شده را عملاً بدون دردسر می کند.

اما فقط حرف ما را قبول نکنید – در اینجا چیزی است که یک مشتری در مورد ایجاد صورتحساب با Clio Payments می گوید:

“ارسال یک پیوند کلیک به پرداخت برای مشتریان نابغه است – داشتن توانایی جمع آوری پرداخت بدون نیاز به تهیه صورت حساب آسان است و من سریعتر پول می گیرم.” – آنا والینت گومز، وکیل دادگستری.

مزایای پرداخت های برنامه ریزی شده برای شرکت های حقوقی

اگر سهولت راه اندازی طرح های پرداخت در Clio Manage آیا از قبل برای شروع پرداخت های برنامه ریزی شده هیجان زده نشده اید، ما فقط تعدادی از مزایای پرداخت های برنامه ریزی شده برای شرکت های حقوقی را در زیر ارائه کرده ایم:

مشتری دریافت کنید (و سریعتر پرداخت کنید!)

به خوبی ثابت شده است که پرداخت‌های آنلاین در حین ارائه، تجربه پرداخت راحت‌تری را برای مشتریان ارائه می‌دهند مزایای درآمد برای شرکت های حقوقی. انعطاف‌پذیری بیشتر برنامه‌های پرداخت و پرداخت‌های برنامه‌ریزی شده به مشتریان شفافیت و کنترل بیشتری بر صورت‌حساب‌هایشان می‌دهد.

در هر صورت، وقتی ،ت به پرداخت قبوض قانونی می‌رسد، مشتریان دوباره گزینه‌هایی را می‌خواهند. کلیو گزارش روندهای حقوقی 2022 دریافتند که طرح‌های پرداخت (از جمله پرداخت‌های برنامه‌ریزی‌شده) یکی از مهم‌ترین عواملی است که مشتریان هنگام استخدام یک شرکت حقوقی در نظر می‌گیرند، با گزینه‌های متعدد صورت‌حساب که چهارمین امتیاز بالاترین تأثیر را برای استخدام شرکت حقوقی دریافت می‌کنند.

به ،وان یک امتیاز اضافی، با تسهیل پرداخت قبوض برای مشتریان، شرکت‌های حقوقی می‌توانند اصطکاک را در طول فرآیند صورت‌حساب کاهش دهند، سریع‌تر پرداخت کنند و حتی درآمد خود را افزایش دهند. کلیو گزارش روندهای حقوقی 2021 دریافتند که شرکت هایی که در افزایش درآمد خود موفق تر بودند، 37 درصد بیشتر از پرداخت های آنلاین استفاده می ،د!

انعطاف پذیری بیشتر برای مشتریان

هر مشتری متفاوت است، و صورتحساب “بدون معامله بزرگ” یک مشتری می تواند برای دیگری هزینه چالش برانگیز باشد. با ارائه پرداخت های برنامه ریزی شده، می تو،د فرصت هایی را برای مشتری، که در غیر این صورت قادر به پرداخت هزینه خدمات شما نیستند، باز کنید.

علاوه بر این، پرداخت های برنامه ریزی شده می تواند بار مدیریت مالی و بودجه را کاهش دهد. تنظیم یک برنامه پرداخت برنامه ریزی شده می تواند به مشتریان کمک کند تا از قبل برنامه ریزی کنند و بدانند دقیقاً برای چه مبلغی باید برنامه ریزی کنند. این به جلوگیری از نگر، در مورد پیگیری سررسیدها و ترتیب پرداخت ها کمک می کند.

بهره وری بهبود یافته است

همه ما آنجا بوده‌ایم—ساعت‌های بی‌شماری را صرف ردیابی مشتریان برای پرداخت کرده‌ایم (یا این وظیفه را به کارمند دیگری واگذار کرده‌ایم). خوشبختانه، با پرداخت‌های برنامه‌ریزی‌شده، شرکت‌های حقوقی می‌توانند کارایی خود را با حذف «پیگیری با مشتری در مورد صورت‌حساب معوق» از فهرست کارهایشان افزایش دهند. با تنظیم پرداخت های خودکار، موسسات حقوقی می توانند فرآیند پرداخت آنها را خودکار کنید. این امر نیاز به صورت‌حساب دستی را به حداقل می‌رساند و زم، را که در غیر این صورت صرف جمع‌آوری می‌،د کاهش می‌دهد.

آیا می خواهید منابع بیشتری در مورد پرداخت ها کشف کنید؟ حتما مرکز منابع ما را بررسی کنید، پرداخت برای وکلا.

یادداشت های نهایی در مورد پرداخت های برنامه ریزی شده

ارائه پرداخت های برنامه ریزی شده در شرکت حقوقی شما به وکلا کمک می کند تا به مشتریان کمک کنند – در عین حال تضمین می کند که شما حقوق دریافت می کنید. در واقع، با حذف حدس و گمان از پرداخت ها (و استرس ناشی از پرداخت صورت حساب یکجا)، وکلا می توانند زمان بیشتری را صرف تمرکز بر کار حقوقی م،ادار و زمان کمتری برای تعقیب پیش پرداخت کنند.

با پرداخت های کلیو، تنظیم پرداخت های برنامه ریزی شده نمی تواند آسان تر باشد. پس برای چی منتظری؟ با استفاده از روش‌های پرداخت جایگزین در فرآیند صورت‌حساب شرکت حقوقی‌تان، تجربه‌ای را که مشتریانتان می‌خواهند ارائه دهید.

و اگر مشتاق دریافت اطلاعات بیشتر مشتری محور هستید، حتما بررسی کنید موسسه حقوقی مشتری محور یاد بگیرید که چگونه به ،وان یک وکیل در دنیای امروز پیشرفت کنید (فصل اول درباره ماست!).

وقتی پرداخت را برنامه ریزی می کنید چه اتفاقی می افتد؟

وقتی پرداختی را برنامه ریزی می کنید، مبالغ پرداختی را تنظیم می کنید تا در زمان های مشخصی برداشت شوند. پس از برنامه‌ریزی پرداخت، سیستم پرداخت به‌طور خودکار پرداخت‌های برنامه‌ریزی‌شده را پس می‌گیرد و پیگیری پرداخت‌های شما و جلوگیری از خطا را آسان می‌کند.

پرداخت های برنامه ریزی شده در مقابل پرداخت های مکرر چیست؟

پرداخت های برنامه ریزی شده و پرداخت های مکرر اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند. برای هر دو نوع پرداخت، پرداخت کننده به صورت خودکار به صورت ا،اط در فواصل زم، تعیین شده و در مقادیر تعیین شده تا زم، که موجودی به طور کامل پرداخت شود، پرداخت می کند.

ما این پست وبلاگ را در آوریل 2023 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

طبقه بندی شده در: حسابداری


منبع: https://www.clio.com/blog/scheduled-payments/