دسته‌ها
اخبار

پرداخت های چک الکترونیکی: چیست و چگونه کار می کند


پرداخت ها می تواند برای هر ،ب و کاری دردسرساز باشد. به همین دلیل است که شرکت‌ها به‌طور فزاینده‌ای به روش‌های دیجیتال روی می‌آورند تا بدون زحمت وجوه دریافت کنند و در عین حال به مشتریان انعطاف‌پذیری برای پرداخت به بهترین روش‌ها برایشان می‌دهند.

یک انتخاب بسیار محبوب: چک الکترونیکی. این روش ساده پرداخت سریع‌تر و راحت‌تر از چک‌های کاغذی است و هزینه‌های کمتری نسبت به پرداخت‌های کارت اعتباری ارائه می‌دهد.

در این پست توضیح خواهیم داد که پرداخت های الکترونیکی چک چگونه کار می کنند و چگونه می توانند برای شما مفید باشند.

چک الکترونیکی چیست؟

چک الکترونیکی که به ،وان چک الکترونیکی نیز شناخته می شود، نسخه دیجیتالی چک کاغذی است. این شامل تمام اطلاعات مشابه چک های سنتی است، مانند شماره حساب و مبلغ پرداخت. تفاوت این است که داده ها به صورت الکترونیکی از یک حساب بانکی به حساب بانکی تاجر منتقل می شود.

چک های الکترونیکی چگونه کار می کنند؟

با چک های الکترونیکی، پرداخت کننده اطلاعات حساب بانکی خود را ارائه می دهد که بانک گیرنده آن را تأیید می کند تا از وجود وجوه کافی اطمینان حاصل کند. پس از تأیید، پرداخت از طریق یک شبکه مالی مرکزی به نام خانه تسویه خودکار (ACH) آغاز و به صورت ایمن پردازش می شود. حتی اگر این فرآیند حداقل دو تا سه روز کاری طول بکشد، کاملا دیجیتالی است و بسیار سریعتر از چک سنتی است.

مزایای پذیرش پرداخت الکترونیکی چک

پرداخت های قلک

همانطور که احتمالاً می تو،د جمع آوری کنید، استفاده از پرداخت های چک الکترونیکی مزایای فراو، دارد – از دریافت سریع تر پرداخت تا حذف نیاز به چک های کاغذی. جای تعجب نیست که تعداد زیادی شرکت در حال حاضر از این روش پرداخت استفاده می کنند: در سال 2022، شبکه ACH 30 میلیارد پرداخت الکترونیکی را پردازش کرد.

در زیر، ما کمی عمیق تر به برخی از مزایای برتر eChecks خواهیم پرداخت.

صرفه جویی در زمان

با چک های الکترونیکی و سایر پرداخت های الکترونیکی، صاحبان مشاغل زمان زیادی را صرفه جویی می کنند. این تا حد زیادی به این دلیل است که این نوع پرداخت‌ها بار اداری را که اغلب با چک‌های کاغذی همراه است، از جمله واریز دستی و ثبت پرداخت‌ها، کاهش می‌دهد.

اگرچه ممکن است آن‌ها سرعتی را که روش‌های پرداخت مانند کارت‌های اعتباری ارائه می‌کنند ارائه ندهند، چک‌های الکترونیکی به‌طور قابل‌توجهی سریع‌تر از چک‌های سنتی پردازش می‌شوند که حدود یک یا دو هفته طول می‌کشد تا پاک شوند. همچنین، ،ب‌وکارها نه تنها باید منتظر بمانند تا چک از طریق پست برسد، بلکه بسیاری از آنها در روزهای شلوغ خود با پیدا ، زمان برای رفتن به بانک و واریز آن مشکل دارند. در نتیجه جریان نقدینگی آنها آسیب می بیند.

جلوگیری از خطای انس، و تقلب

وقتی ،ت به رسیدگی به بررسی های فیزیکی می رسد، خطر خطای انس، افزایش می یابد.

چند مقصر؟ مشتریان به راحتی می توانند چک ها را نادیده بگیرند. آنها ممکن است چکی را که به درستی پر نکرده اند رها کنند و از آنها بخواهند دوباره وارد شوند. از طرف دیگر، چک ممکن است در حین پست آسیب ببیند، گم شود، یا در بدترین موارد دزدیده شود.

در واقع، بررسی تقلب و کنترل پرداخت‌های AFP 2023 دریافتند که 63 درصد از سازمان‌ها گزارش دادند که با فعالیت‌های کلاهبرداری از طریق چک مواجه شده‌اند، که این روش پرداخت را به بیشترین آسیب‌پذیری در برابر کلاهبرداری تبدیل می‌کند.

خبر خوب: چک های الکترونیکی به طور قابل توجهی امن تر از چک های سنتی هستند. هنگام استفاده از آنها، مشتریان و فروشندگان می توانند مطمئن باشند که اطلاعات مالی آنها امن است زیرا همه تراکنش ها رمزگذاری شده است.

دادن آنچه مشتریان می خواهند

در عصر دیجیتال امروزی، مشتریان اکنون انتظار دارند هنگام پرداخت صورتحساب گزینه هایی از جمله پرداخت الکترونیکی و روش های پرداخت جایگزین داشته باشند.

وقتی صحبت از صنعت حقوقی می شود، Clio’s گزارش روندهای حقوقی 2022 دریافتند که طرح‌های پرداخت (از جمله پرداخت‌های برنامه‌ریزی‌شده) یکی از مهم‌ترین عواملی است که مشتریان در هنگام استخدام یک شرکت حقوقی در نظر می‌گیرند، با گزینه‌های متعدد صورت‌حساب که چهارمین امتیاز بالاترین تأثیر را برای استخدام شرکت حقوقی دریافت می‌کنند. با ارائه راحتی و انعطاف بیشتر، شرکت ها می توانند خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهند، مشتریان جدید را جذب کنند و به سطوح جدیدی از موفقیت برسند.

علاقه مند به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد پرداخت های جایگزین هستید؟ آ،ین پست وبلاگ ما را در مورد مقایسه بخو،د طرح های تامین مالی و پرداخت هزینه های قانونی.

افزایش درآمد شما

مردی که به درآمد نگاه می کند

ارائه پرداخت های آنلاین یا انواع گزینه های پرداخت نیز می تواند به کاهش هزینه ها و افزایش درآمد شرکت کمک کند.

آ گزارش اخیر انجمن متخصصان مالی دریافتند که هزینه متوسط ​​دریافت پرداخت ACH برای یک تجارت فقط بین 26 تا 50 سنت است. در مقایسه، دریافت چک های کاغذی برای مشاغل بین 1.01 تا 2 دلار هزینه دارد، در حالی که هزینه پردازش کارت اعتباری بین 1.5 تا 3.5 درصد از تراکنش متغیر است.

برای شرکت های حقوقی، ارائه انعطاف پذیری پرداخت های آنلاین منجر به افزایش درآمد می شود.

به ،وان مثال گزارش روندهای حقوقی 2021 دریافتند که شرکت‌های حقوقی که در افزایش درآمد خود موفق‌ترین بودند، 37 درصد بیشتر از پرداخت‌های آنلاین استفاده می‌،د. این به این دلیل است که فناوری پردازش صورت‌حساب و پرداخت، به‌ویژه زم، که برای شرکت‌های حقوقی ساخته می‌شود، به تسریع رسیدگی به پرونده‌های جدید کمک می‌کند و جمع‌آوری را برای مشتریان و شرکت‌شان آسان‌تر می‌کند.

آیا می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بد،د؟ حتما پست وبلاگ ما را در این مورد بررسی کنید مزایای درآمدی پرداخت های آنلاین برای شرکت های حقوقی.

پردازش بدون درز eCheck با Clio Payments

با پرداخت های آنلاین مانند پرداخت های کلیو، شرکت های حقوقی می توانند به راحتی پرداخت های چک الکترونیکی را به همراه بسیاری از گزینه های پرداخت دیگر پردازش کنند. در اینجا چند روش آورده شده است که با استفاده از آنها Clio به راحتی به مشتریان راحتی می‌خواهند و انتظار دارند.

پرداخت صورتحساب توسط eCheck

پرداخت از طریق eCheck با Clio Payments بسیار آسان است. هنگامی که مشتری یک صورتحساب الکترونیکی دریافت می کند، آنها به سادگی دکمه “اکنون پرداخت آنلاین” را انتخاب می کنند. پس از وارد ، مبلغی که می خواهند پرداخت کنند، می توانند روش پرداخت الکترونیکی چک را انتخاب کنند. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با انتخاب بانک خود، وارد ، اعتبار خود و تأیید پرداخت، فرآیند احراز هویت را شروع کنند.

Kaitlyn Ch،petta، یکی از همکاران دفتر حقوقی Melanie J. Matiasek، PC، سهولت eChecks را در زیر خلاصه می کند.

«داشتن یک مشتری در هنگام پرداخت به راحتی به من این امکان را می دهد که نگران علامت گذاری پرداخت ها به ،وان پرداخت شده در Clio در هنگام دریافت پست نباشم، و به مشتری این امکان را می دهد که نگران نوشتن یا ارسال چک در صورتی که چکی با خود به ما نیاورده باشد. قرار ملاقات،» او توضیح می دهد. اگر پرداخت‌ها انجام شود، دیگر نیازی به ارجاع متقابل ندارم زیرا Clio به طور خودکار به من می‌گوید.»

ایجاد طرح پرداخت الکترونیکی چک

حتی بهتر از آن، شرکت های حقوقی می توانند قدرت چک الکترونیکی را یک قدم جلوتر ببرند تنظیم طرح های پرداخت برای مشتری، که به دنبال گزینه های پرداخت جایگزین هستند.

با طرح پرداخت الکترونیکی چک، مشتریان فقط باید یک بار اطلاعات خود را وارد کنند و سیستم به طور ایمن آن را در جزئیات پرداخت آنها برای استفاده بعدی ذخیره می کند. این امر به ویژه در مورد هزینه های نگهدارنده قانونی مفید است.

نظرات نهایی در مورد پرداخت های چک الکترونیکی

چک الکترونیکی با مزایای بسیاری که دارد، یک روش پرداخت عالی برای دنیای دیجیتال امروزی است. این روش پرداخت، ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه، آرامش خاطر و بهبود جریان نقدی در شرکت های حقوقی، راحتی بیشتری را به مشتریان ارائه می دهد.

راه‌حل پردازش پرداخت داخلی Clio، Clio Payments، انواع مختلفی از پرداخت‌ها از جمله چک الکترونیکی را می‌پذیرد که به شرکت‌های حقوقی اجازه می‌دهد از این امکانات استفاده کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد بهینه سازی گزینه های پرداخت شرکت حقوقی خود، راهنمای ما را در این زمینه کشف کنید راه حل های قانونی پردازش پرداخت.

پرداخت های eCheck چیست؟


چک الکترونیکی که چک الکترونیکی نیز نامیده می‌شود، پرداخت‌هایی هستند که دقیقاً مانند چک‌های معمولی کار می‌کنند و فقط به صورت دیجیتال پردازش می‌شوند. پرداخت کنندگان به سادگی جزئیات پرداخت خود را وارد می کنند و سیستم ظرف چند روز به صورت الکترونیکی وجوه را به حساب تاجر منتقل می کند.

پرداخت های eCheck چگونه کار می کند؟


پرداخت کننده با وارد ، اطلاعات مالی خود، از جمله شماره مسیریابی بانک و شماره حساب، پرداخت را آغاز می کند. پس از تأیید اطلاعات، شبکه خانه تسویه خودکار به صورت الکترونیکی پول را پردازش می کند و به طور ایمن وجوه را از حساب بانکی پرداخت کننده به گیرنده انتقال می دهد.

ما این پست وبلاگ را در می 2023 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

طبقه بندی شده در: حسابداری


منبع: https://www.clio.com/blog/echeck-payments/