دسته‌ها
اخبار

پروفسور هانتر کالج نمایشگر Pro-Life را سطل زباله می کند – جاناتان تورلی


ما قبلاً در مورد اساتیدی صحبت کرده‌ایم که با دیدگاه‌های مخالف به‌شدت به دانشجویان حمله کرده و یا نمایشگرها را ت،یب کرده‌اند. در این ماه، استاد آلب، بود که یک نمایشگر طرفدار زندگی را خاموش کرد و سپس در مقابل دستگیری مقاومت کرد. آ،ین مورد از این قبیل از کالج هانتر است که در آن پروفسور هنر، شلین رودریگز، یک نمایشگر طرفدار زندگی را به سطل ، انداخت در حالی که فریاد زد که این “تبلیغات” و “محرک” برای دانش آموزانش است. رودریگز یک استاد کمکی تدریس هنر در هانتر و در ویدیویی نشان داده می شود که بر سر دانش آموزان فریاد می زند: «شما S**t را آموزش نمی دهید […] این یک پروپاگاندای اف**پادشاه است. بعدش میخوای چیکار کنی، مثلا ضد ترانس؟ این خشونت است. شما دانش آموزان من را تحریک می کنید.» یکی از دانش آموزان در واقع می گوید که «متاسفم» اگر دانش آموزانش احساس می ،د تحریک شده اند، اما رودریگز بر سر او فریاد زد: «نه، تو نیستی – چون حتی نمی تو، صاحب فرزند پادشاه شوی.» . بنابراین شما حتی نمی د،د آن چیست. این را از اینجا بیرون کن.» در یک پست اینستاگرام، گروه Students for Life این ویدیو را منتشر کرد. ویدیو هم هست در سایر شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

بدیهی است که با توجه به پاسخ بی‌حرکت استاد، نمایشگر فقط برای شاگردان رودریگز فعال نمی‌شود. همه اینها بخشی از یک جنبش ضد آزادی بیان است که می خواهد گفتار را مضر تلقی کند. هنگامی که این پایه گذاشته شد، می توان هر سخنر، را برای محافظت از دیگران محدود یا انکار کرد.

این متأسفانه جای تعجب نیست. سال‌ها پیش، بسیاری از ما از رفتار ملیسا کلیک، استاد ارتباطات دانشگاه میسوری، که گروهی را علیه یک دانشجوی رو،مه‌نگار که یک رویداد زندگی سیاه پوستان مهم است، هدایت کرد، شوکه شده بودیم. (کلیک بعداً توسط دانشگاه گونزاگا استخدام شد). از آن زمان تاکنون، شاهد پیوسته‌ای از اساتید بوده‌ایم که به دانشجویان برای فریاد زدن، ارتکاب خسارت مالی، شرکت در شورش‌ها، حمله لفظی به دانشجویان و یا حتی انجام اقدامات خشونت‌آمیز در اعتراضات، پیوسته‌اند. دیگران مانند دکتر گرگوری تاچر، استاد بهداشت عمومی دانشگاه ایالتی فرسنو، دانشجویان را برای از بین بردن پیام‌های حامی زندگی استخدام می‌،د. در دانشگاه کالیفرنیا – سانتا باربارا، استادان در واقع به دور استادی تجمع ،د که به طرفداران حامی زندگی حمله فیزیکی کرد و نمایشگر آنها را پاره کرد.

همانطور که در بسیاری از این حوادث اتفاق افتاده است، رودریگز توسط دیگران در کالج در مخالفت خشونت آمیز با دیدگاه های مخالف مورد حمایت قرار گرفت. گروه CUNY برای حقوق سقط جنین حمایت اعلام کرد برای رودریگز و گفت که او در اعمال خود “عادلانه” است. سطل ، او پس از تلاش برای «سازنده» ارائه شد[] نقد» نمایشگاه دانش آموزان. علاوه بر این، او تنها پس از اینکه «به درستی آسیبی را ارزیابی کرد» که نمایشگاه به «محیط یادگیری» کالج هانتر وارد می‌کرد، به ،وان بازیگر به تصویر کشیده می‌شود.

بر این اساس، دور ریختن نمایشگر به این دلیل موجه بود که رودریگز دانش‌آموزان را «تبلیغات خطرناک» و ارائه «تصویر نادرست» سقط جنین از «منابع غیرعلمی» می‌دانست.

این گروه در یادآوری وحشتناک استفاده از اطلاعات نادرست به ،وان بهانه ای برای سانسور، اعلام کرد که “هیچ وقت نباید اجازه داد که اطلاعات نادرست در دانشکده ما ریشه دوانده باشد.”

در حال حاضر وجود دارد نامه ای برای نشان دادن حمایت کالج از رودریگز امضا شد و او نمایشگر را سطل ، می‌کند.

از قضا رودریگز کارش را توصیف می کند به ،وان «به تصویر کشیدن[ing] فضاها و سوژه‌هایی که درگیر راهبردهای بقا در برابر محو و انقیاد هستند.» به نظر می رسد که او همچنین در پاک ، دیدگاه های دیگران تخصص دارد.

مشکل این است که، در حالی که این رفتار ممکن است در کالج های خصوصی مجاز یا حتی تشویق شود، کالج هانتر یک کالج ،تی است و مشمول اصلاحیه اول است. در این مورد، رودریگز ادعا می کند که به ،وان یک عضو هیئت علمی در حفاظت از دانشجویان خود عمل می کند. حتی اگر به او به ،وان یک مقام رسمی تلقی نشود، هنوز این سوال وجود دارد که کالج چگونه به این حمله رسیدگی خواهد کرد. تا کنون، این حادثه فقط در ظاهر شده است سایت های محافظه کار از آنجایی که ثابت شده است که حملات به مراکز یا شخصیت‌های حامی زندگی، توجه چند، به رسانه‌های اصلی ندارد. با این حال، رئیس جمهور جنیفر جی راب اکنون با یک استاد کمکی روبرو شده است که یک نمایشگر را به ، د، انداخت، دانشجویان را مورد آزار لفظی قرار داد و اعلام کرد که دیدگاه های مخالف در محوطه دانشگاه نباید تحمل شود.

راب اکنون انتخابی دارد که یا با اقدام علیه رودریگز از آزادی بیان حمایت کند یا تأیید کند که تعهد کالج به آزادی بیان یک تظاهر صرف است.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://jonathanturley.org/2023/05/21/youre-triggering-my-students-،ter-college-professor-trashes-pro-life-display/