دسته‌ها
اخبار

پنجشنبه، 27 آوریل 2023 – چقدر جذاب


«بحران کنونی دیوان عالی رسوایی را به یاد می آورد که مادر خود گورسوچ را در برگرفت. می توان فکر کرد که پسر آن گورسچ بورفورد متوجه می شود که چرا سیستم به این شکل تنظیم شده است. دنیس افترگوت دارد این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

نوشته شده در ساعت 22:03 توسط هوارد باشمن



«دموکرات‌های سنا در میان مناقشات اخلاقی دیوان عالی، پاسخ‌هایی را از جان رابرتز می‌خواهند. این نامه پس از آن منتشر شد که قاضی ارشد از حضور در شهادت خودداری کرد زیرا قاضی کلارنس توماس و نیل گورسوچ به دلیل عدم افشای اطلاعات مورد انتقاد قرار گرفتند. پل بلومنتال از HuffPost است این گزارش.

می تو،د نامه را مشاهده کنید در این لینک.

نوشته شده در ساعت 21:55 توسط هوارد باشمن



«درون بیسبال»: منتقدان می‌گویند که دانشگاه تأثیر «دردسرساز» بر دادگاه عالی دارد. منتقدان می گویند دانشکده های حقوق برای دسترسی به قضات دیوان عالی رقابت می کنند. لوسین بروگمن از ABC News دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:51 توسط هوارد باشمن



«مک کانل از اخلاق دیوان عالی در میان اعتراض به سفرهای کلارنس توماس تمجید می کند. دموکرات ها از قضات خواسته اند که از یک منشور رفتاری پیروی کنند. مک‌کانل از تلاش‌ها برای «بد نام بردن و بدنام ،» برخی از قضات انتقاد کرد. لورا لیتوان از بلومبرگ نیوز این گزارش.

نوشته شده در ساعت 20:40 توسط هوارد باشمن



«قاضی توماس به درستی عمل کرد و مجبور به افشای سفرهای خود نبود. این تلاش اخیر چپ در مورد اخلاق نیست، بلکه در مورد ت،یب دادگاه عالی اکنون که ا،ریت اصالت‌گرا وجود دارد، است. مارک پائولتا دارد این انشا آنلاین در National Review.

نوشته شده در 4:25 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



دادستان کل ایالت در تلاش برای احیای پرونده ضد تراست فیس بوک ش،ت خورد. یک دادگاه تجدید نظر علیه ائتلاف دو حزبی از ایالت ها که از متا پلتفرم ها شکایت کرده بودند، حکم داد: یان ولف از وال استریت ژورنال این گزارش.

و لی نایلن از بلومبرگ نیوز گزارش می دهد کهرد رد پرونده ضد تراست متا توسط دادگاه تجدید نظر تایید شد. 48 ایالت، قلمرو به دلیل معاملات اینستاگرام و واتس اپ شکایت ،د. دادگاه استیناف این نتیجه را تأیید می کند که ایالت ها بیش از حد منتظر مانده اند

شما می تو،د به حکم امروزی دسترسی داشته باشید دادگاه استیناف ایالات متحده برای مدار DC در این لینک.

نوشته شده در 2:48 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



دادگاه عالی رسوایی رشوه خواری خود را اجتناب ناپذیر کرده است. قو،ن افشای دادگاه به طرز خنده‌داری ،ید دسترسی به قاضی را آسان می‌کند. در همین راستا، دادگاه اصرار دارد که این موضوع برای ،ی نگران کننده نیست. جی ویلیس دارد این پست در Balls and Strikes.

نوشته شده در 2:04 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



یک بوتیک نخبگان یک استخدام جدید قابل توجه ایجاد می کند. یکی دیگر از خواهان های پیشرو Biglaw را با دنیای بوتیک معامله می کند. دیوید لات دارد این پست در سایت Substack “Original Jurisdiction” او.

نوشته شده در 1:55 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«قاضی تجدیدنظر سابق ایالات متحده می گوید دادگاه عالی به قو،ن اخلاقی قوی تری نیاز دارد»: ژاکلین تامسن از رویترز دارد یک گزارش مایکل لوتیگ، قاضی سابق دادگاه تجدیدنظر ایالات متحده و محافظه‌کار برجسته، روز چهارشنبه گفت که معتقد است قضات دیوان عالی ایالات متحده باید نسبت به قضات فدرال دارای رتبه‌های پایین‌تر از معیارهای رفتاری بالاتری برخوردار باشند و این امر بر درخواست‌ها برای رعایت اخلاق محکم‌تر دادگاه عالی افزوده است. قو،ن.”

ارسال شده در 1:50 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«کلینتون متعهد شد که «چهره» دادگاه‌های پایین‌تر را تغییر دهد. هدف هچ این است که دموکرات‌ها را مجبور به پرداخت هزینه سیاسی برای انتخاب‌های بد قضایی کند. اد ویلان دارد این پست در سایت Substack “Confirmation Tales” خود.

نوشته شده در 1:46 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“علیرغم خشم برخی ها، کنگره تمایلی به اقدام بر اساس اخلاق دادگاه عالی ندارد”: رابرت بارنز، آن ای. ماریمو و لیز گودوین از واشنگتن پست این گزارش.

نوشته شده در 1:44 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



در صورت استعفا، چگونه می توان صندلی دایان فاینشتاین را پر کرد؟ قانون اساسی پاسخ روشنی ارائه می دهد.» استاد حقوق زکری کلوپتون و استیو آرت دارند این انشا آنلاین در لس آنجلس تایمز.

نوشته شده در 1:37 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«کتانجی براون ،ون در میان سخنرانان مشهور زن در فارغ‌التحصیلی از دانشکده حقوق»: کارن اسلون از رویترز دارد این گزارش.

نوشته شده در 1:33 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«قاضی محافظه‌کار فلوریدا زم، حمایت از سقط جنین را تأیید کرد»: بت راینهارد و کارولین کیچنر از واشنگتن پست این گزارش.

نوشته شده در 1:32 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/04/27/#203283