دسته‌ها
اخبار

پنجشنبه، 4 مه 2023 – چقدر جذاب است


“کلارنس توماس باید دسته چک خود را بیرون بیاورد و هزینه هارلن کرو را بازپرداخت کند”: روت مار، ستون نویس دارد این انشا آنلاین در واشنگتن پست.

نوشته شده در ساعت 20:34 توسط هوارد باشمن



شکایت از شوهر به خاطر سقط جنین همسر سابقش. حالا دوستانش از او شکایت می کنند. مردی از تگزاس می گوید که پیام های متنی روی تلفن همسر سابقش نشان می دهد که ،ن به او کمک کرده اند تا سقط جنین کند. ،ن می گویند که او به حریم خصوصی آنها نفوذ کرده است. امیلی بازلون از نیویورک تایمز این گزارش.

نوشته شده در ساعت 20:25 توسط هوارد باشمن



«یک فعال قضایی هزینه‌ها را به همسر کلارنس توماس داد و از جینی خواست. لئونارد لئو به کلیان کانوی، نظرسنجی جمهوری‌خواه گفت که صورت‌حساب غیرانتفاعی را صادر کند، سپس از پول برای پرداخت به همسر قاضی دادگاه عالی استفاده کند. اما براون، شاون بوبورگ و جاناتان اوکانل این گزارش.

نوشته شده در ساعت 20:11 توسط هوارد باشمن



“قطب بندی سیاسی، آموزش حقوقی، و چند پیشنهاد متواضع اما جدی”: اریک سگال دارد این پست وبلاگ در “Dorf on Law”.

نوشته شده در 4:24 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«قاضی آسیب دیده آلیتو با انگشت اشاره می کند اما هیچ مدرکی ارائه نمی دهد»: روت مار، ستون نویس دارد این انشا آنلاین در واشنگتن پست.

نوشته شده در 4:21 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«کلارنس توماس یک فرزند در مدرسه خصوصی داشت. هارلن کرو شهریه پرداخت کرد. کلاغ هزینه مدرسه خصوصی را برای یکی از بستگانش پرداخت کرد که توماس گفت که “به ،وان یک پسر” بزرگ می شود. یک وکیل سابق اخلاق کاخ سفید گفت: «این بسیار خارج از هنجار است.» جاشوا کاپلان، جاستین الیوت و ال، میرجسکی از ProPublica دارند این گزارش.

نوشته شده در 11:56 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/05/04/#203739