دسته‌ها
اخبار

پیشنهادات وبینار: مالیات و اجرای قانون شاهدانه IRS


در 13 آوریل، یک وبینار در مورد مالیات شاهدانه به نام «اجرای IRS اپراتورهای شاهدانه اینجاست – اکنون چه کنیم؟“. مالیات شاهدانه باید هر ،ی را در این صنعت بترساند، اما مالیات بر درآمد فدرال تحت استاندارد IRC 280E احتمالاً وقتی صحبت از اضطراب عمومی به میان می‌آید، مشکل ساز است. وبینار ما برجسته شد آنی گیلان و جاناتان کالینسکی که هر دو وکیل مالیاتی از لس آنجلس هستند و از مشتری، در صنعت حشیش که با ممیزی 280E و پرونده های جنجالی روبرو هستند، نمایندگی می کنند. جاناتان حتی وقتی IRS تماس می گیرد، جنبه جنایی را نیز کنترل می کند. اگر در وبینار شرکت نکردید، نکات کلیدی در مورد مالیات شاهدانه و IRS در زیر آمده است.

موضوع «اگر» نیست، بلکه «زمان» برای حسابرسی مالیات حشیش مطرح است

آنی و جاناتان هر دو موافق هستند که IRS پیگیری های خود را برای ممیزی علیه مشاغل حشیش افزایش می دهد. اگر فراموش کردید، IRC 280E حکم می‌کند که اگر در یک ماده کنترل‌شده برنامه I یا II (و شاهدانه در ج، I است) تردد می‌کنید، نمی‌تو،د ،ر یا اعتبار ،ب‌وکار عادی را دریافت کنید. شما فقط هزینه های کالاهای فروخته شده (“COGS”) را دریافت می کنید. نرخ موثر مالیات بر درآمد شرکتی برای مشاغل حشیش بسیار با،ت، مگر اینکه آن مشاغل بتوانند COGS بیشتری جذب کنند.

IRS یک ابزار مفید و کاربرپسند دارد منبع آنلاین برای کمک به شرکت‌های حشیش در گزارش مالیات‌های شاهدانه‌شان، اما واضح است که نمایندگان با جدیت بیشتری ،ب‌وکار حشیش را در قالب ممیزی دنبال می‌کنند. هم آنی و هم جاناتان شاهد افزایش قابل توجهی در ممیزی های مالیاتی شاهدانه IRS بوده اند، و بعید به نظر می رسد که به این زودی ها تغییر کند زیرا (1) IRS مدتی قبل متوجه شد که با توجه به اینکه تجارت حشیش زیاد است به طور بالقوه پول روی میز باقی می گذارد. هنوز تمام پول نقد و (2) ما اکنون اطلاعات بیشتری نسبت به هر زمان دیگری در مورد اینکه چه ،ی یک تجارت حشیش را اداره می کند و در کجا در کشور است (از جمله اظهارنامه مالیاتی ثبت شده و گزارش فعالیت های مشکوک با موسسات مالی) در اختیار داریم. از سال 2021 (و احتمالاً قبل از آن)، IRS به مأموران خود با توجه به ممیزی های مالیاتی شاهدانه آموزش داده است (همانطور که توسط MJbiz Daily 2021 نشان داده شده است. درخواست FOIA).

ممیزی مالیاتی شاهدانه، حسابرسی معمولی شما نیست

درخواست‌های اسناد اطلاعاتی (“IDR”) از IRS برای مشاغل حشیش بسیار متفاوت از هر تجارت دیگری است. به ،وان مثال، در ممیزی حشیش، IRS هرگونه حساب بانکی یا کارت اعتباری مورد استفاده در عملیات ،ب و کار را درخواست می کند. در ممیزی استاندارد این اتفاق نمی افتد. تفاوت عمده دیگر این است که IRS می خواهد فوراً با مشاغل حشیش روبرو شود، از جمله ملاقات حضوری و بازدید از تأسیسات شاهدانه. هم آنی و هم جاناتان این واقعیت را تکرار ،د که برای هر مصاحبه IRS در اسرع وقت به مشاور حقوقی نیاز دارید (برخی از آنها می‌توانند حدا،ر 3 تا 4 ساعت طول بکشند). نگهداری اسناد و سازمان شما همچنین باید در سطح بالایی باشد (با یک حسابدار و/یا حسابدار در کنار) تا بتواند مصاحبه IRS را به ،وان بخشی از ممیزی با موفقیت انجام دهد.

IRS قدرت احضار دارد

گاهی اوقات، ،ب و کارهای حشیش فکر می کنند که، فقط به این دلیل که قانون مواد کنترل شده را نقض می کنند، مجوزی برای نقض سایر قو،ن فدرال دارند. اینطور نیست. اگر ،ب‌وکارهای شاهدانه فکر می‌کنند که می‌توانند اطلاعات یا اسناد درخواستی را طبق یک IDR جمع‌آوری کنند و/یا تولید نکنند، چیز دیگری در راه است. این به این دلیل است که IRS قدرت احضار دارد: IRS می‌تواند حضور شما و تهیه اسناد شما را مطالبه کند و خواهد خواست، که شما باید مطابق با آن عمل کنید، در غیر این صورت با و، دادگستری دچار مشکل شدید.

اگر از این اختیارات گسترده IRS پیروی نکنید، بسته به حقایق مربوط به حسابرسی، می‌تو،د به طور کامل منتظر مجازات‌ها و شاید حتی تحقیقات جنایی و پیگرد قانونی باشید. قدرت احضار همچنین در مورد اشخاص ثالث دخیل در قاچاق حشیش (از جمله مشاغل جانبی) اعمال می شود. بنابراین، به موقع و به طور کامل با IDR های خود همکاری کنید.

وقتی صحبت از مالیات حشیش به میان می آید، مدارک درست نکنید

ناگفته نماند که هرگز نباید به سازمان امور مالیاتی دروغ بگویید. با این حال، شما همچنین نباید اسنادی را برای برآورده ، درخواست IDR تهیه کنید. به گفته آنی و جاناتان، اگر سندی در لیست نداشته باشید، دچار مشکل نخواهید شد. با این حال، اگر شروع به تهیه یا تاریخ‌گذاری اسناد (مانند گزارش‌های نقدی) برای عبور از یک IDR کنید، متضرر خواهید شد.

و، دادگستری می تواند بیش از فرار مالیاتی را تحت پیگرد قانونی قرار دهد

فرار مالیاتی همیشه زم، که مردم به تحقیقات جنایی و پیگرد قانونی IRS فکر می کنند به ذهن متبادر می شود. با این حال، در طول وبینار، جاناتان اشاره کرد که این در واقع فقط نوک کوه یخ است. بسته به کاری که در مورد مخفی ، پول خود از IRS انجام می دهید، ممکن است با اتهام توطئه یا اتهامات ساختاری یا کلاهبرداری، در میان سایر اتهامات جنایی غیرمالیاتی روبرو شوید.

محرمانه بودن

وبینار نشان داد که این ممیزی ها در واقع اطلاعات عمومی نیستند. در واقع، اگر ،ت محرمانه را زیر پا بگذارد، مجازات های شدیدی در نظر گرفته می شود. درخواست‌های اداری از نتایج یک حسابرسی نیز اطلاعات عمومی نیستند. با این حال، اگر پس از درخواست تجدیدنظر، به دادگاه مالیاتی ایالات متحده درخواست دهید، به دلیل آن پرونده ها، همه چیز علنی می شود. هر گونه حق حبس ،تی ثبت شده ناشی از بدهی های مالیاتی نیز عمومی خواهد شد (حقوق، نه بدهی).

در پایان، شرکت‌های حشیش باید تمام مالیات‌های بدهکار به IRS را طبق IRC 280E به موقع بپردازند. IRS آژانسی نیست که بخواهید با آن دوست داشته باشید یا تجربه کنید. در حالی که صنعت حشیش اغلب یک صنعت «استغفار» است، وقتی صحبت از مالیات بر درآمد فدرال می شود، این یکی از آن مواقع نیست.


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/webinar-takeaways-irs-cannabis-taxes-and-enforcement/