دسته‌ها
اخبار

چرا شرکت های خدمات مالی باید جزایر تورکس و کایکوس را در نظر بگیرند – خدمات مالی


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

آنچه ،ز و کای، را برای خدمات مالی ایده آل می کند

،ز اند کای، چگونه بخش خدمات مالی خود را می سازد

در جزایر تور، و کای، تمایل به رشد بخش خدمات مالی کشور وجود دارد. و نرخ مالیات بسیار پایین، سواحل بکر، و آب و هوا تنها تعدادی از دلایلی است که ،ب و کارهای خدمات مالی باید نگاه دقیق تری به جزایر بیندازند.

تور، اند کای، به دلیل صنعت توریسم پیشرفته خود شناخته شده است، اما این جزایر در بخش خدمات مالی نیز چیزهای زیادی برای ارائه به تجارت دارند.

در حالی که بخش خدمات مالی دومین صنعت بزرگ جزایر ،ز و کای، پس از گردشگری است، پتانسیل قابل توجهی برای توسعه بیشتر وجود دارد.

یکی از مزیت‌های ، و کای، نسبت به سایر کشورهای جزیره‌ای در دریای کارائیب این است که هم از نظر قانون‌گذاری و هم از نظر قانون اساسی، یک قلمرو برون‌مرزی بریت،ا است، به این م،ی که به طور مؤثر توسط ،ت بریت،ا کنترل می‌شود. این امر امنیت و ثبات بیشتری را تضمین می کند زیرا دادگاه نهایی استیناف برای ،س و کای، شورای خصوصی در لندن است.

مزیت دیگر این است که واحد پول TCI دلار آمریکا است و هیچ گونه کنترل مبا، ای ندارد و از ارتباطات قوی با ایالات متحده برای افزودن لایه بیشتری از ثبات اطمینان می دهد. این نقاط قوت تضمین می کند که تجارت و معامله در جزایر ،ز و کای، بسیار ساده است. و تنظیم کننده آن، کمیسیون خدمات مالی ،ز و کای،، به دلیل حرفه ای بودن، قابل اعتماد بودن و شفاف بودن مورد احترام است.

دیوید استوارت، رئیس کارگروه خدمات مالی در T&CI توضیح می دهد: «این یک حوزه قضایی سازگار و منظم است.

استوارت در مأموریتی است که مزایای ،ز و کای، را برای خدمات مالی تبلیغ کند. او برای اولین بار در سال 1990 به ،ز اند کای، وارد شد، یک سال پس از اینکه به ،وان وکیل در ،ستان واجد شرایط شد و به مدت دو سال اقامت کرد اما بارها در تعطیلات بازگشت. سپس در سال 2015، او برای همیشه به TCI بازگشت و به ،وان شریک به وکلای Griffiths & Partners مستقر در Providenciales پیوست.

استوارت به ساخت گروه G&P کمک کرده است، که اکنون بزرگترین تیم خدمات حرفه ای در جزایر است. این گروه متشکل از یک مدیر صندوق، یک تجارت خدمات شرکتی، یک تجارت اعتماد و همچنین یک شرکت حقوقی است. و او می گوید که جزایر همه مواد لازم برای رشد را دارند.

استوارت می‌گوید: «پنج سال آینده من در تلاش برای ارتقای حوزه قضایی، جذب شرکت‌های حقوقی و شرکت‌های حسابداری بیشتر و قرار دادن ما در نقشه خدمات مالی خواهد بود».

شرایط بهینه برای خدمات مالی

سیستم مالیاتی بسیار پایین در ،ز و کای، ممکن است مورد توجه مشاغل خدمات مالی باشد. هیچ مالیات مستقیمی در ، و کای، وجود ندارد، به این م،ی که هیچ مالیات بر درآمد، شرکت، عایدی سرمایه یا مالیات بر ارث وجود ندارد. با این حال، با وجود حداقل مالیات، ،ت ،ز و کای، مقررات و قو،ن خود را جدی می گیرد.

او می افزاید: «این مورد توسط اتحادیه اروپا، OECD و گروه ویژه اقدام مالی در لیست سفید و تأیید شده است و در تمام قو،ن آن به روز است». “این یک امضا کننده استاندارد گزارشگری مش، است که به موجب آن همه ،، که در موسسات مالی در ،ز و کای، حساب دارند، در صورتی که آن کشور امضاکننده CRS باشد، جزئیات آنها به اداره مالیات کشور خود گزارش می شود. حدود 170 عدد وجود دارد. کشورهایی که اکنون هستند.”

این محیط به گونه ای تنظیم شده است که برای ،ب و کار من، باشد، با حمایت ،ت برای کمک به شرکت ها در راه اندازی عملیات در ،ز و کای،، از جمله فرآیند مهاجرت سریع برای افرادی که معیارهای لازم را دارند.

استوارت می افزاید: «از منظر اشتغال، زندگی و کار در سایر حوزه های قضایی کارائیب با چالش های زیادی مواجه است. “،س و کای، با سهولت در رفت و آمد، و بسیار آسان برای زندگی و زندگی راحت، آنها را کاهش می دهد.”

تنوع بخشیدن به اقتصاد

تور، اند کای، دومین اقتصاد وابسته به گردشگری در جهان پس از مالدیو است. علاوه بر این، همه‌گیری جه، نشان داده است که چقدر اختلال برای گردشگری ممکن است و چه اتفاقی می‌افتد وقتی این جریان درآمد به طور موثر حذف شود.

،ت ،ز و کای، نیاز بلندمدت به افزایش فعالیت‌های اقتصادی در سایر زمینه‌ها و تنوع بخشیدن به اقتصاد را سال‌ها قبل از شروع همه‌گیری جه، تشخیص داده است.

و بخش خدمات مالی به ،وان بخشی از تلاش های این کشور برای تنوع بخشیدن به اقتصاد، منطقه هدف رشد ،ز و کای، است. ،ت قرار است سازم، به نام TCI Finance را تامین مالی کند که وظیفه آن ارتقا و افزایش آگاهی از ،ز و کای، به ،وان حوزه قضایی خدمات مالی است.

استوارت می افزاید: «ما بسیار متعهد به رشد صنعت در زم، هستیم که فکر می کنم سایر حوزه های قضایی با باد مخالف مواجه می شوند.

یکی دیگر از بخش‌های کلیدی جذابیت تور، و کای،، سبک زندگی آرام و محیط گرمسیری است. این موضوع به نحوه عملکرد ،ب‌وکارها نیز مربوط می‌شود و بسیاری از کارمندان تصمیم می‌گیرند از شهرها به مناطق دیدنی‌تر نقل مکان کنند. و مکان ها بسیار دیدنی تر از جزایر ،ز و کای، نیستند. با سواحل ماسه‌ای سفید و آب‌های آبی کریستالی که برنده جایزه شده‌اند، زمان استراحت برای کارمندان، با مکان‌های غواصی، تاریخ و طبیعت فراوان برای کاوش در بیش از ۴۰ جزیره و غار، ابعاد جدیدی به خود می‌گیرد.

استوارت می افزاید: “این مکان زیبایی برای زندگی و کار است. نسبتاً دست نخورده است و مرتباً جایزه بهترین ساحل جهان را می برد.”

جزیره Providenciales به لطف صنعت گردشگری پیشرفته، پشتیب، از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و مدارس با عملکرد بالا، زیرساخت‌های بسیار توسعه‌یافته‌ای دارد. Providenciales همچنین با پهنای باند پرسرعت و 98 پرواز مستقیم در هفته به بسیاری از شهرهای ساحل شرقی ایالات متحده، همراه با تورنتو و مونترال، و همچنین دو پرواز مستقیم به لندن در هفته، به خوبی متصل است.

استوارت می‌گوید: «ما یک حوزه قضایی جذاب نسبت به کیمن و باهاما هستیم. “از آنجا که ما کمتر شلوغ هستیم، فضای بیشتری وجود دارد. شما احساس می کنید این جایی است که مال شما و خاص است.”

در ابتدا منتشر شد نظارت بر سرمایه گذاری 24 ژوئن 2022

محتوای این مقاله به منظور ارائه یک راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1226192