دسته‌ها
اخبار

چهارشنبه، 19 آوریل 2023 – چقدر جذاب


دادگاه عالی ویکتوریا ما: واقعاً چه م،ایی برای دادگاه دارد که به جای مردم، به کامستاک نگاه کند تا سقط جنین را قانونی کند. اساتید حقوق مهر و موم Reva و مری زیگ، دارند این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

نوشته شده در ساعت 22:30 توسط هوارد باشمن



“مناظره های دیوان عالی زم، که پیام های ناخواسته تبدیل به تهدید یک استالکر می شود”: رابرت بارنز از واشنگتن پست دارد این گزارش.

لارنس هرلی از NBC News گزارش می دهد که “دیوان عالی “تهدیدهای واقعی” را در پرونده تعقیب و گریز آنلاین بررسی می کند. بیلی کانترمن، متهم از ک،ادو، می گوید که هیئت منصفه هرگز به این موضوع فکر نکرده است که آیا او قصد تهدید یک موسیقیدان را در چندین پیام فیس بوک برای او داشته است یا خیر.

پیش از این، آلیسون شری از رادیو عمومی ک،ادو گزارش داد کهیکی از قرب،ان تعقیب در ک،ادو هرگز نمی خواست به مرکز پرونده اصلاحیه اول در دادگاه عالی ایالات متحده تبدیل شود

و در تفسیر، در “توطئه ولوخ”، پل کاسل پستی با ،وان “مداخله برای متوقف ، “تهدید واقعی” از سوی استالکرهای هذی، و استالکرهای فریبنده. بحث شفاهی امروز در کانترمن علیه ک،ادو – پرونده “تهدیدهای واقعی” – اهمیت محافظت از قرب،ان تعقیب را در برابر ارتباطات تهدید آمیز عینی برجسته می کند.

این دیوان عالی آمریکا آنلاین ارسال کرده است رونوشت و صدا بحث شفاهی امروز در کنترمن v ک،ادو، شماره 22-138.

نوشته شده در 22:04 توسط هوارد باشمن



«جمهوری‌خواهان می‌توانند بحث سقط جنین را دوباره تنظیم کنند. از دفاع از جنین نترسید، اما برای پذیرش پیشرفت تدریجی آماده باشید». رایان تی اندرسون دارد این نوشته در نسخه امروز وال استریت ژورنال.

نوشته شده در ساعت 21:36 توسط هوارد باشمن



«مترقی‌ها فشار تازه‌ای را در سراسر کشور برای تغییرات در دیوان عالی سازماندهی می‌کنند. انگیزه بیش از 30 سازمان، که برخی از آنها تازه وارد این تلاش شده اند، در حالی است که سوالات اخلاقی قاضی کلارنس توماس را در برگرفته است. کارل هالس از نیویورک تایمز دارد این گزارش.

رابرت بارنز و آن ای. ماریمو از واشنگتن پست گزارش می دهند که «شکایات در مورد افشای قاضی توماس به کمیته قضایی ارسال شد

ساحل کاپور و لیز براون قیزر از NBC News گزارش می دهند که “در حالی که جمهوری خواهان از افشای هدایا خودداری می کنند، دموکرات های سنا منتظر استماع کلارنس توماس هستند. دیک دوربین، رئیس کمیته قضایی، یک دموکرات، رفتار توماس را “ظالمانه” خواند. اما ا،ر جمهوری خواهان می گویند که آنها از بحث اخلاقی عدالت خواهان نگران نیستند

در تفسیر آنلاین واشنگتن پست، یوجین رابینسون ستون نویس مقاله ای با ،وان “توضیحات کلارنس توماس در آزمون خنده مردود است

رابین آبکاریان مقاله نویس آنلاین در لس آنجلس تایمز مقاله ای با ،وان «چیزی که کلارنس توماس مهمان نوازی می نامد، بیشتر شبیه فساد است

آنلاین در Slate، ویرجینیا کانتر، نورمن ال. آیزن، و استاد حقوق ریچارد دبلیو پینتر یک مقاله فقهی با ،وان “بنابراین، آیا کلارنس توماس در اینجا در معرض خطر واقعی است؟ کاملا. این رسوایی تازه شروع شده است

و در Balls and Strikes، استیو کندی پستی با ،وان “قدرت دیوان عالی، فساد کلارنس توماس را اجتناب ناپذیر کرد. قضات می دانند که چقدر بی پاسخ هستند. افراد ثروتمندی که می توانند با آنها دوست شوند نیز همینطور

نوشته شده در ساعت 21:32 توسط هوارد باشمن



“هزینه سکوت مریک گارلند در مورد تحقیقات ترامپ”: جفری توبین دارد این انشای مهمان آنلاین در نیویورک تایمز.

نوشته شده در ساعت 21:12 توسط هوارد باشمن



دادگاه عالی تصمیم گیری در مورد قرص سقط جنین را به تعویق می اندازد و دسترسی را فعلا حفظ می کند. این دارو به طور گسترده در دسترس خواهد بود زیرا قضات مهلت خود را تا جمعه تمدید ،د تا آیا تاییدیه FDA را برای این قرص تایید کنند یا خیر. ابی ون سیکل از نیویورک تایمز این گزارش به دو سفارش (اینجا و اینجا) که دیوان عالی آمریکا امروز صادر شد.

نوشته شده در ساعت 20:14 توسط هوارد باشمن



این دادگاه استیناف ایالات متحده برای بخش اول امروز حکم خود را صادر کرد بیمه دریاچه های بزرگ SE v اندرسون، شماره 21-1648: که در تصمیم به اتفاق آرا آن که امروز صادر شد، یک هیئت سه قاضی، اجرای همان ماده انتخاب قانون را رد کرد که در آن دخیل است. پرونده موکل من در حال حاضر در انتظار شایستگی قبل از دیوان عالی آمریکا.

نوشته شده در ساعت 20:05 توسط هوارد باشمن



روآن ویلسون به ،وان قاضی ارشد نیویورک تایید شد. قاضی ویلسون، حقوقدان برجسته لیبرال، اولین قاضی سیاه پوستی خواهد بود که دادگاه استیناف نیویورک، بالاترین دادگاه ایالتی را رهبری می کند. لوئیس فره سادورنی از نیویورک تایمز این گزارش.

و جاشوا سولومون از اتحادیه تایمز آلب،، نیویورک گزارش می دهد که «در حالی که شکایت در جریان است، دادگاه تجدیدنظر قاضی جدید دارد. روآن دی ویلسون اولین قاضی سیاه پوست در تاریخ ایالت شد

نوشته شده در 3:32 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«اقتصاد سیاسی قانون اساسی دفع لاشه؛ پرونده های سلاخی به دلایل نادرست به نتیجه درست رسیده است.» ایوان برنیک دارد این پست در وبلاگ “قانون و آزادی”.

نوشته شده در 1:45 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“تحقیقات مداری فدرال در مورد تن، اندام قاضی خطر نبرد طول، مدت”: مایکل شاپیرو و ، ستی از قانون بلومبرگ دارند این گزارش.

به ،وان دنیس کراچ از “Patently-O” وبلاگ در توییتر اشاره کرد، قاضی نیومن یکی از اعضای هیئت بود پانل بسته شدن از هفته گذشته کنفرانس IP Fordham، و او در 4:46 علامت از صحبت می کند این ویدیو از آن پنل.

نوشته شده در 1:38 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«جمهوری‌خواهان از تلاش دموکرات‌های سنا برای جایگزینی فاینشتاین در هیئت قضایی جلوگیری می‌کنند. هیچ ج، زم، برای بازگشت سناتور دایان فاینشتاین پس از یک غیبت طول، پزشکی وجود ندارد. ساحل کاپور از NBC News این گزارش.

و جنیفر بندیری از HuffPost گزارش می دهد که “دیک دوربین همچنان امیدوار است برای جابجایی قضات بایدن “زمینه مش،” با حزب جمهوریخواه وجود داشته باشد. رئیس کمیته قضایی سنا درباره تمایل به کنار گذاشتن لغزش های آبی در پاسخ به مانع تراشی جمهوری خواهان گفت: «ما هنوز در آن نقطه نیستیم».

نوشته شده در 1:30 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«دموکرات‌ها از کلارنس توماس قاضی انتقاد می‌کنند، اما طرح آنها برای بررسی اتهامات اخلاقی نامشخص است». Tierney Sneed از CNN دارد این گزارش.

نوشته شده در 11:18 توسط هوارد باشمن



«دادگاه عالی برای تصمیم گیری در مورد وجود قرص سقط جنین در حالی که درخواست تجدید نظر پیش می رود. قاضی ساموئل A. آلیتو جونیور حکم توقفی را صادر کرده بود که قرار بود نیمه شب منقضی شود، به این م،ی که قضات احتمالاً قبل از آن زمان اقدام خواهند کرد، اگرچه ممکن است مهلت را تمدید کنند یا عمل نکنند». ابی ون سیکل از نیویورک تایمز این گزارش.

مارک شرمن از آسوشیتدپرس گزارش می دهد که “دادگاه عالی در مورد محدودیت های قرص سقط جنین تصمیم گیری می کند

اندرو چانگ از رویترز گزارش می دهد کهدادگاه عالی ایالات متحده با ضرب الاجلی خودخواسته برای اقدام در مورد محدود ، قرص های سقط جنین مواجه است

تیرنی اسنید از CNN گزارشی با ،وان “چه چیزی را باید با دادگاه عالی و سقط دارویی در روز چهارشنبه تماشا کرد

آلیس میراندا اولشتاین از پولیتیکو گزارشی با ،وان ““قاضی ها خودشان را مس،ه ،د”: دیوان عالی پس از اینکه گفت قانونگذاران باید تصمیم بگیرند، سقط جنین را پذیرفت. انتظار می رود دادگاه تا روز چهارشنبه در مورد اینکه آیا اجازه می دهد تصمیم قبلی از دادگاه تجدیدنظر ناحیه پنجم اجرایی شود یا خیر، تصمیم بگیرد که دسترسی به قرص سقط جنین رایج در سراسر کشور را به شدت محدود کند.

و کریس گیدنر در سایت زیرمجموعه خود “Law Dork” پستی با ،وان “DOJ از SCOTUS می‌خواهد که حکم میفپریستون را در حین استیناف به حالت تعلیق درآورد تا از “تق،” جلوگیری شود. از «آشوب قابل توجهی» که بیماران و ارائه دهندگان خدمات در صورت اجرایی شدن احکام دادگاه های پایین تر با آن مواجه خواهند شد، DOJ استدلال می کند که مخالفان ضد سقط جنین «حتی این واقعیت را تصدیق نمی کنند».

نوشته شده در 11:14 توسط هوارد باشمن






منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/04/19/#202650