دسته‌ها
اخبار

چهارشنبه، 24 مه 2023 – چقدر جذاب


«یک ش،ت دیگر در اعمال قانون اصلاح شده 3(c)؛ دادگاه تجدیدنظر دیگری برای محدود ، دامنه تجدیدنظرخواهی به جای قانون 3 (ج) اصلاح شده اخیر، به قانون قضایی لغو شده استناد کرده است. برایان لامون دارد این پست در وبلاگ “تصمیمات نهایی” خود.

نوشته شده در 5:28 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



اسلحه، ترامپ و جمهوری‌خواهان: تلاش جناح راست برای کاهش محدودیت‌ها منجر به یک قانون قضایی و قانونی رایگان برای همه می‌شود که به طرز فاجعه‌باری با رقابت ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ تلاقی می‌کند. امی دیویدسون سورکین دارد این نظر در بخش Talk of the Town در شماره 29 مه 2023 نیویورکر.

نوشته شده در 5:10 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«محدودیت‌های سقط جنین در سراسر ایالات متحده تصویب شد، زیرا جمهوری‌خواهان بر اختلافات غلبه ،د. ممنوعیت شش هفته ای کارولینای ج،ی اولین جلسه قانونگذاری مهم پس از سقوط Roe V. Wade را محدود می کند. لورا ،یستو و جنیفر کالفاس از وال استریت ژورنال این گزارش.

و در تفسیر آنلاین واشنگتن پست، جورج اف ویل مقاله نویسی با ،وان «وسط آمریکایی که در مورد سقط جنین دوسوگرا است، شروع به یافتن صدای خود می کند

نوشته شده در 4:08 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«راهنمایی برای اینکه چگونه سپاه مطبوعات حقوقی می‌تواند در ژوئن بهتر عمل کند: دادگاه عالی مطمئناً مجموعه‌ای از تصمیمات داغ را صادر خواهد کرد. رو،مه‌نگاران می‌توانند چند کار ساده برای پوشش دقیق‌تر این موضوع انجام دهند.» جی ویلیس دارد این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

نوشته شده در 4:03 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«رئیس دادگستری می گوید که دادگاه عالی در حال کار برای رسیدگی به سؤالات اخلاقی است. در سخن، در مراسم اهدای جوایز، رئیس قاضی جان جی رابرتز جونیور نیز به هجوم دانشکده های حقوق و امنیت اعضای دادگاه پرداخت. آدام لیپتاک از نیویورک تایمز این گزارش.

رابرت بارنز از واشنگتن پست گزارش می دهد که “رابرتز می گوید که دیوان عالی به مسائل اخلاقی رسیدگی خواهد کرد

جان فریتز از USA Today گزارش می دهد کهجان رابرتز می‌گوید با بررسی تغییرات، به «بالاترین استانداردها» در دیوان عالی متعهد است

ال، سویر پی اف واشنگتن تایمز گزارش می دهد که «جان رابرتز، رئیس قاضی می گوید که حصار کشیدن در اطراف دیوان عالی “سخت ترین تصمیم” بود.

مارتین پنگلی از گاردین (بریت،ا) گزارش می دهد که «رئیس قاضی می گوید دادگاه عالی ایالات متحده “بالاترین استانداردهای” رفتار را حفظ می کند. جان رابرتز در همان روز صحبت می کند وکلای هارلن کرو از همکاری با کمیته قضایی سنا در مورد رسوایی هدایا امتناع می ورزند.

مارک شرمن از آسوشیتدپرس گزارش می دهد که “رابرتز، رئیس قاضی می گوید که دیوان عالی می تواند کارهای بیشتری در زمینه اخلاق انجام دهد، اما هیچ جزئیات خاصی ارائه نمی دهد

ژاکلین تامسن از رویترز گزارش می دهد کهرابرتز از دادگاه عالی می گوید متعهد به “بالاترین استانداردهای رفتار” است.

لارنس هرلی از NBC News گزارش می دهد که “رابرتز، رئیس قاضی می گوید که ساختن حصار در اطراف دیوان عالی “سخت ترین تصمیم” دوران تصدی او بوده است. دادگاه عالی به دلیل افشای حکم سقط جنین در سال گذشته تحت تأثیر قرار گرفته است و ادعا می کند که قضات، از جمله کلارنس توماس، از استانداردهای اخلاقی کوتاهی کرده اند.

آریان دووگ از CNN گزارش می دهد که “جان رابرتز، قاضی ارشد، به دنبال اطمینان دادن به مردم در مورد اخلاقیات دیوان عالی است

آندرس هاگستروم از فا، نیوز گزارش می دهد کهدر میان حملات کلارنس توماس، رئیس قاضی رابرتز می گوید SCOTUS می تواند اخلاق را به ،وان “شاخه مستقل” خطاب کند. رابرتز می گوید که دیوان عالی به “بالاترین استانداردهای رفتار” متعهد است

و جاش گرشتاین از پولیتیکو گزارشی با ،وان “رابرتز: دادگاه عالی به دنبال اطمینان دادن به مردم در مورد اخلاق قضات است. رئیس دادگاه می‌گوید که در حال بررسی راه‌هایی برای رفع نگر،‌های مربوط به «استانداردهای رفتار» است.

C-SPAN ویدئویی با ،وان “قاضی کاگان و قاضی ارشد رابرتز در مراسم جایزه موسسه حقوقی آمریکا

نوشته شده در 1:28 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«آنچه بعد از اینکه عدالت آلیتو به من حمله کرد به خاطر نقد سایه‌ها متوجه شدم»: استاد حقوق استیو ولدک دارد این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

نوشته شده در 1:11 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



نظرسنجی Marquette: رتبه تایید دیوان عالی در بحبوحه بحث بر سر اخلاق و شفافیت کاهش می یابد. دوان کول از CNN دارد این گزارش.

می تو،د به نتایج نظرسنجی دقیق دسترسی داشته باشید از طریق این لینک.

نوشته شده در 1:09 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“به دلیل نداشتن شجاعت برای پاسخگویی، نامزد دیوان عالی خود را ش،ت داد”: کریس پاول، ستون نویس آنلاین در مجله پرسشگر من،تر، کانکتیکات مقاله که شروع می‌شود، «از آنجایی که مدت‌ها قبل از ورود آن قاضی به دادگاه عالی ایالات متحده و حکم این که هیچ حق قانونی فدرال برای سقط جنین وجود ندارد، یک بار درباره یک قاضی چیز خوبی گفت، ساندرا اسلک گلاور به دادگاه عالی کانکتیکات منصوب نخواهد شد. ”

نوشته شده در ساعت 12:14 توسط هوارد باشمن



و، دادگستری ایالات متحده به دیوان عالی می گوید: «فقط از پرونده دامن های مدرسه چارتر صرف نظر کنید»: آلیسون فرانکل “در مورد پرونده” از رویترز است این پست.

نوشته شده در 10:54 توسط هوارد باشمن



«برنشتاین قاضی دادگاه عالی میشیگان پس از غیبت در مراقبت‌های رو، بازمی‌گردد»: آرپان لوبو از مطبوعات آزاد دیترویت دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 10:50 توسط هوارد باشمن



“دادگاه عالی میسوری دسترسی به اسناد قدیمی در وب سایت Casenet را محدود می کند”: جاش رنو از سنت لوئیس پست دیسپچ دارد این گزارش.

نوشته شده در 10:48 توسط هوارد باشمن



دادگاه عالی آیووا در ماه ژوئن دوره خود را به پایان می رساند. حکم بزرگ سقط جنین هنوز در انتظار است. چه چیز دیگری؟” ویلیام موریس از The Des Moines Register دارد این گزارش.

نوشته شده در 10:45 توسط هوارد باشمن



“دیسانتیس با انتصاب جدید به تغییر دادگاه عالی فلوریدا به سمت راست ادامه می دهد”: زک اندرسون از The Sarasota Herald-Tribune دارد این گزارش.

مایکل مولین از فلوریدا فینی، گزارش می دهد کهدیسانتیس بی سر و صدا قاضی مردیت ساسو را به دادگاه عالی فلوریدا معرفی می کند. او یکی دیگر از محافظه‌کاران است که به جامعه فدرالیست وابسته است

و گری فاین اوت از Politico گزارش می دهد که “دیسانتیس محافظه کار دیگری را در دادگاه عالی فلوریدا نصب می کند. فرماندار بخشی از روند بازرسی قضات دیوان عالی ایالتی را نسبتاً ،ت نگه داشته است

نوشته شده در 10:44 توسط هوارد باشمن



“پروفسور دوره 17 ساله خود را به ،وان مدیر کلینیک دیوان عالی به پایان رساند”: مری وود از دانشکده حقوق دانشگاه ویرجینیا یک گزارش پس از مشاجره در دادگاه عالی ایالات متحده، سپس صرف ناهار با دانشجوی، که در این پرونده کار می ،د و گاهی اوقات دیگر وکلا، دن اورتیز به شارلوتزویل برمی گردد و روز خود را به روشی که معمولاً استاد دانشکده حقوق دانشگاه ویرجینیا انجام می دهد به پایان می رساند: با شنای طول، در است،.»

نوشته شده در 10:38 توسط هوارد باشمن



«بدترین قاضی ترامپ، حمله 1.8 میلیارد دلاری به برنامه ریزی شده والدین را خواهد شنید. آن مردی را که سعی کرد میفپریستون را ممنوع کند به خاطر دارید؟ او بازگشت.” ایان میلهایزر دارد این انشا آنلاین در Vox.

نوشته شده در 10:14 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/05/24/#204865