دسته‌ها
اخبار

چهارشنبه، 26 آوریل 2023 – چقدر جذاب


دادگاه استیناف تلاش ترامپ برای ممانعت از شهادت پنس در تحقیقات 6 ژانویه را رد کرد. ترامپ هنوز هم می تواند به دیوان عالی شکایت کند، اما به این موضوع اشاره نکرده است. زوئی ریچاردز، لورا جارت و د،ل بارنز از NBC News این گزارش.

و ریچل وینر از واشنگتن پست گزارش می دهد که “ترامپ نمی تواند مانع از شهادت پنس در هیئت منصفه در 6 ژانویه شود، دادگاه تصمیم گرفت

نوشته شده در ساعت 21:52 توسط هوارد باشمن



«شهرستان مربوطه دیوان عالی کشور بیش از حد از زنی که مالیات بدهکار بود، گرفت». رابرت بارنز از واشنگتن پست دارد این گزارش.

جان فریتز از USA Today مقاله ای با ،وان “مادربزرگ 94 ساله خانه اش را از دست داد. آیا ،ت باید از ش،ت او سود می برد؟

ال، سویر از واشنگتن تایمز گزارش می دهد کهدیوان عالی کشور 94 ساله ای را که کاندوی خود را به این شهرستان از دست داد و مازاد فروش را از دست داد احساس درد می کند.

و در پخش این شب از برنامه NPR “همه چیزها در نظر گرفته شد”، نینا توتنبرگ یک بخش صوتی با ،وان “به نظر می رسد دادگاه عالی در پرونده حقوق مالکیت به شدت به سمت مادربزرگ متمایل شده است

نوشته شده در 20:56 توسط هوارد باشمن



پاسخ دیوان عالی به رسوایی فساد کلارنس توماس. قضات ناخواسته به دنبال قواعد اخلاقی بیشتری هستند که دیوان عالی کشور را م،م می‌کند. ایان میلهایزر دارد این انشا آنلاین در Vox.

و به صورت آنلاین در The Boston Globe، ستون نویس کیمبرلی اتکینز استور مقاله ای با ،وان “آمریکایی ها باید دیوان عالی را از دست قضات آن نجات دهند. موجی از افشاگری‌ها راه‌هایی را آشکار کرده است که فعالان سیاسی محافظه‌کار با جیب‌های عمیق با قضات ا،ریت دادگاه دوست می‌شوند، غذا می‌خورند، غذا می‌خورند. با این حال، با افزایش درخواست ها برای اصلاحات اخلاق قضایی، رابرتز همه چیز را خوب می بیند

نوشته شده در ساعت 20:50 توسط هوارد باشمن



«هیئت سنا پیامدهای تصمیم دادگاه عالی درباره سقط جنین را پخش می کند. دموکرات‌ها «آشوب» تصمیم‌های حقوقی و قو،ن ایالتی را پس از حکم سال گذشته که Roe v. Wade را مع، کرد، توصیف می‌کنند. مایکل ماک،ون از رول کال دارد این گزارش.

می تو،د ویدیوی مربوطه را مشاهده کنید جلسه امروز کمیته قضایی سنا از طريق این لینک.

نوشته شده در ساعت 20:45 توسط هوارد باشمن



“چه خبر است با ساموئل آلیتو؟ اعتراض دادگستری به حکم اخیر دیوان عالی کشور در مورد یک پرونده قرص سقط جنین، فهرست دیگری از رنجش های اوست. امی دیویدسون سورکین دارد این کامنت روزانه آنلاین در نیویورکر.

نوشته شده در ساعت 20:37 توسط هوارد باشمن



«آیا باید سگ خوابیده را لگد بزنیم؟ مع، ، پرونده های کشتارگاهی ممکن است منجر به بازسازی مجدد مشکلی شود که امیدواریم حل شود.» آلن مندنهال دارد این پست در وبلاگ “قانون و آزادی”.

نوشته شده در ساعت 20:22 توسط هوارد باشمن



“رابرتز باید با واقعیت روبرو شود: دیوان عالی به یک آیین نامه رفتاری نیاز دارد.” واشنگتن پست منتشر کرده است این سرمقاله.

و به صورت آنلاین در واشنگتن پست، روث مار، ستون نویس مقاله ای با ،وان “سکوتی وحشتناک از سوی دیوان عالی کشور، جایی که اصول اخلاقی از بین رفته است

نوشته شده در ساعت 20:14 توسط هوارد باشمن



“لایحه دموکراتیک با “،ید قاضی” مبارزه می کند و پرونده های ملی را در دی سی نگه می دارد.” ژاکلین تامسن از رویترز دارد این گزارش.

نوشته شده در 5:28 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“شاه رابرتز: آ،ین ترفند قاضی عالی برای جلوگیری از نظارت، ترفند یک سلطنتی است، نه یک قاضی.” داهلیا لیتویک و مارک جوزف استرن دارند این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

نوشته شده در 5:26 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“تیراندازی در کنیسه درخت زندگی می‌توانست خانواده من را نابود کند – اما سنت یهودی مجازات اعدام را رد می‌کند”: بث کیسیلف دارد این انشای مهمان آنلاین در نیویورک تایمز.

نوشته شده در 5:24 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«دادگاه عالی نسبت به توقیف کاندو به دلیل مالیات پرداخت نشده محتاط است. قضات قانون اساسی را در نظر گرفتند که به کشورها اجازه داده شود تمام درآمدهای حاصل از فروش اموال مصادره شده را حفظ کنند، حتی زم، که آنها بسیار بیشتر از بدهی مالیات دهندگان باشند». آدام لیپتاک از نیویورک تایمز این گزارش.

این دیوان عالی آمریکا آنلاین ارسال کرده است رونوشت و صدا بحث شفاهی امروز در تای، v شهرستان هنپین، شماره 22-166.

نوشته شده در 16:20 توسط هوارد باشمن



“دادگاه عالی کنگره و فراخوان های عمومی برای منشور اخلاقی را زیر پا می گذارد”: کیمبرلی استرابریج رابینسون و لیدیا وی، از قانون بلومبرگ دارند این گزارش.

نوشته شده در 15:18 توسط هوارد باشمن



«دادگاه عالی در تلاش است تا فانتزی را از واقعیت متمایز کند. یک مورد در مورد تعقیب به یک مورد در مورد آزادی بیان تبدیل شده است – با نتایج بالقوه خطرناک “: اساتید حقوق ایولین دوک و Genevieve Lakier دارند این انشا آنلاین در آتلانتیک.

نوشته شده در 2:48 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“رانندگان Uber باید در مورد پرداخت داوری، قو،ن مدار سوم”: خوری اتکینسون از قانون بلومبرگ دارد این گزارش.

و د،ل ویسنر از رویترز گزارش می دهد که “طبق قو،ن دادگاه ایالات متحده، رانندگان اوبر کارگران بین ایالتی نیستند که از داوری معاف باشند

شما می تو،د به حکم امروزی دسترسی داشته باشید دادگاه استیناف ایالات متحده برای بخش سوم در این لینک.

نوشته شده در 1:48 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«حکم قصور پزشکی رکوردی علیه بیمارستان دانشگاه پنسیلو،ا است. حکم 187 میلیون دلاری علیه بیمارستان UPenn رکورد قبلی 100 میلیون دلاری را که در سال 2000 ثبت شده بود، بالاتر برد. هارولد بروبیکر از The Philadelphia Inquirer دارد این گزارش.

و Aleeza Furman از The Legal Intelligence گزارش می دهد که “هیأت منصفه با رأی رکورد 182.7 میلیون دلاری پن مدیسین را ش،ت داد. این جایزه بزرگترین حکم قصور پزشکی پنسیلو،ا است که بر اساس داده‌های VerdictSearch است.

نوشته شده در 1:42 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“به نظر می رسد دادگاه عالی به نفع زنی است که 0 دلار در فروش آپارتمان دریافت کرده است”: مارک شرمن از آسوشیتدپرس این گزارش.

نوشته شده در 1:29 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“سفر یک روز طول، به رئالیسم حقوقی”: اریک سگال دارد این پست در “Dorf on Law”

نوشته شده در ساعت 10:50 توسط هوارد باشمن



«رنج بسیار زیاد و بیهوده»: ممنوعیت سقط جنین در آیداهو باعث ایجاد یک بحران مراقبتی شده است. تهدید به زندان تحت ممنوعیت تقریباً کامل سقط جنین در آیداهو، ارائه دهندگان خدمات را مجبور به ، این ایالت می کند – و افراد باردار بهای آن را می پردازند. آلانا واگیانوس از HuffPost دارد این گزارش.

نوشته شده در 10:48 توسط هوارد باشمن



«دیوان عالی اختلاف «سرقت حقوق صاحبان خانه» را بررسی می کند. دادگاه در نظر می‌گیرد که آیا به ،ت‌های محلی و گاهی شرکت‌های خصوصی اجازه می‌دهد در صورت توقیف اموال به دلیل عدم پرداخت مالیات، سود خود را حفظ کنند یا خیر. لارنس هرلی از NBC News دارد این گزارش.

اندرو چانگ و جان کروزل از رویترز گزارش می دهند که «دادگاه عالی ایالات متحده قانونی بودن مالیات بر دارایی یک ایالت را “سرآمد باد” بررسی می کند.

و در پخش امروز “نسخه صبحگاهی” NPR، نینا توتنبرگ یک بخش صوتی با ،وان “مادربزرگ مالیات نمی داد. اکنون خانه او مورد آزمایش حقوق مالکیت است

نوشته شده در 10:47 توسط هوارد باشمن



«سناتورها لایحه دو حزبی منشور اخلاقی را برای دیوان عالی معرفی می کنند. آنگوس کینگ و لیزا مورکوفسکی به دنبال گزارش‌های رسانه‌ای در مورد امور مالی دو قاضی، از قانون حمایت می‌کنند: لیندسی وایز و جس براوین از وال استریت ژورنال این گزارش.

نوشته شده در ساعت 10:40 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/04/26/#203193