دسته‌ها
اخبار

چگونه هانتر در جستجوی محروم کردن دختر از استفاده از نام خود به سطح پایینی جدید رسید – جاناتان تورلی


در اسکار وایلد «اهمیت بودن ارنست»، جستجوی شخصیت اصلی برای نام واقعی‌اش زم، به نتیجه می‌رسد که او در نهایت می‌گوید: «آیا لطف می‌کنی به من اطلاع بدهی که من کی هستم؟» هانتر بایدن در یک پرونده حیرت‌انگیز این هفته به این سوال برای دختر چهار ساله‌اش ناوی جوآن پاسخ داد و عملاً اعلام کرد «تو بایدن نیستی».

رفتار شرم آور هانتر بایدن با دخترش مدت هاست در آرکانزاس به نمایش گذاشته شده است، جایی که او مدت ها پدر بودن او را انکار می کرد، با پدرش مبارزه می کرد و تهدید به تحقیر دادگاه به دلیل عدم ارائه مدارک مورد نیاز. پس از آزمایش DNA توسط دادگاه، معلوم شد که هانتر پدر است اما او به مقاومت در برابر تلاش‌ها برای وادار ، او به پرداخت نفقه و تهیه سوابق مالی ادامه داد.

اخیرا، لوندن رابرتز به دنبال تغییر نام خانوادگی بود برای دخترش به بایدن. حتی پس از برخورد طول، و توهین آمیز او با دخترش در دادگاه، مخالفت هانتر بایدن نفس گیر است. او با استفاده از نام دخترش مخالفت می‌کند و می‌گوید که اگر این کار را انجام دهد، او هرگز «وجود صلح‌آمیز» نخواهد داشت.

البته بایدن با چهار فرزند دیگرش چنین احساسی نداشت. همه آنها بایدن های واقعی هستند و موجوداتی مسالمت آمیز دارند. فقط نیروی دریایی جوآن است که نمی خواهد نام خانوادگی را داشته باشد.

نگر، هانتر در مورد وجود صلح آمیز نیروی دریایی جوآن کمی عجیب است زیرا گزارش شده است حتی دخترش را ندیده است پس از سال ها مبارزه برای انکار موقعیت پدری و نفقه فرزندش.

در حین زندگی در یک عمارت مجلل در مالیبو، هانتر به مبارزه با تعهدات خود تحت حمایت فرزند ادامه داد و درخواست کرد در سپتامبر 2022 پرداخت ها را کاهش داد، با ابراز تاسف که چگونه “شرایط مالی” او برای او دشوار است. عموم برای امنیت او بیشتر می پردازد در عمارتش نسبت به او حمایت ماهانه از دخترش.

هانتر از هالی مایر قاضی دادگاه می‌خواهد که ناوی جوآن را از استفاده از نام خانوادگی پدرش رد کند و ادعا کند که این به نفع اوست. این پرونده آنقدر خودخواهانه و آشکارا ناصادقانه است که کاری را انجام می دهد که زم، غیرممکن تصور می شد: رسیدن به پایین ترین سطح برای هانتر. تمام سلفی های گزارش شده او در حال رابطه ، و مواد مخدر با ،ن تن فروش شوکه کننده بود. خود حمله به خواهر شوهر سابقش هالی بایدن، بیوه برادر متوفی (که هانتر بعداً با او رابطه عاشقانه داشت)، وحشتناک بود. با این حال، تلاش وسوسه انگیز برای انکار نام این کودک به سطحی می رسد که بی رقیب است.

موقعیت هانتر در دادگاه شرم آور بوده است، اما رسانه ها تا حد زیادی این موضوع را نادیده گرفته اند. همچنین عدم حمایت کامل رئیس جمهور جو بایدن و بانوی اول را نادیده گرفته است. یک جوراب ساق بلند برای نیروی دریایی جوآن را حذف کرد به ،وان یکی از نوه هایشان (سگ و گربه جوراب ساق بلند دریافت ،د). هیچ سابقه ای وجود ندارد که جو یا جیل بایدن تا به حال به دنبال ملاقات با نوه خود باشند، چه رسد به در آغوش کشیدن. با این حال، رئیس جمهور تلاش کرده است حمایت از امنیت کودک را انکار کنید (با وجود نگر، پسرش برای “وجود صلح آمیز” او).

جو بایدن دارد مدت طول، کمپین کرد در برابر «باباهای مرده» اما وقتی یک خبرنگار فا، در مورد امتناع هانتر از پرداخت نفقه فرزند پرسید، پرزیدنت بایدن به او برخورد کرد و از پاسخ دادن به این سؤال در مورد «موضوع شخصی» خودداری کرد. (رسانه ها همچنین رکورد پدر مرده هانتر را نادیده گرفتند مصاحبه های حنایی درباره این «شجاعت» در نوشتن کتابی درباره زندگی او).

تلاش آشکار خانواده بایدن در این پرونده حفظ فاصله از این کودک است. استاندارد قانونی برای تغییر نام در آرکانزاس بر اساس “بهترین منافع کودک” است، نه منافع سیاسی پدر و خانواده اش. در واقع، از نظر تاریخی، دادگاه های آرکانزاس از یک فرضیه پیروی کرد به نفع فرزند نام خانوادگی پدرش را داشته باشد.

اخیراً، دادگاه عالی آرکانزاس در هافمن علیه فیشر عوامل مختلفی برای ایجاد تعادل از جمله (1) ترجیحات کودک را تعیین کرد. (2) تأثیر بر روابط کودک با هر یک از والدین. (3) مدت زم، که کودک نام خانوادگی قبلی را داشته است. (4) احترام جامعه به نام خانوادگی رقیب؛ (5) مشکلات اجتماعی که ممکن است از پذیرش نام خانوادگی جدید ناشی شود. و (6) وجود هرگونه سوء رفتار یا غفلت والدین.

دادخواست بر اساس مصلحت کودک است. وکیل رابرتز ادعا می کند که نام بایدن “اکنون مترادف با تحصیلکرده، موفق، از نظر مالی قوی و از نظر سیاسی قدرتمند است.” بخش «حاد مالی» برای بسیاری از ما که سال‌ها رسوایی‌های هانتر بایدن را دنبال می‌کردیم، از بین رفت. بایدن‌ها مطمئناً در دوران ریاست جمهوری جو بایدن، خود را ثروتمند کرده‌اند. با این حال، آنها مترادف با قدرت مالی نیستند، بلکه بر دستفروشی تأثیر می گذارند. در حالی که دستفروشی نفوذ مدت‌ها صنعت پیشرو در واشنگتن بوده است، بایدن‌ها مدت‌هاست که آن را به سطوحی رسانده‌اند که دیگر خانواده‌های قدرتمند تصور نمی‌کنند با میلیون‌ها پرداخت بادآورده از منابع خارجی، از جمله برخی مرتبط با عملیات اطلاعاتی خارجی.

با این وجود، به وضوح نام خانوادگی بایدن برای کودک بهتر است، به ویژه در برقراری ارتباطی که به نظر می رسد هانتر، جو و جیل بایدن متعهد به پنهان ، یا نادیده گرفتن آن هستند. ناوی جوآن نوه چهل و هفتمین رئیس جمهور ایالات متحده است. این به تنهایی تغییر را مفید می کند. Navy Joan می‌تواند از حافظه پنهان این ارتباط در درخواست برای کالج، جستجوی شغل و سایر مشاغل بهره مند شود. همچنین ثابت می کند (علی رغم تلاش های بایدن ها) که او بخشی از میراث خانواده است.

جو بایدن اغلب در مورد ریشه های ایرلندی خود صحبت می کند و شجره نامه اش میراث خانوادگی شامل نیروی دریایی جوآن نیز می شود. آنها بستگان او هستند حتی اگر از شناختن یا در آغوش کشیدن او امتناع کنند.

هیچ شکی در مورد بهترین منافع فرزندش در پرونده او وجود ندارد. بایدن ها به ،ه خود روشن کرده اند که چه چیزی به نفع آنهاست. این بچه نیست دادگاه باید این دادخواست را سریع انجام دهد و نام خانوادگی نیروی دریایی جوآن را به بایدن تغییر دهد. این باعث نمی‌شود که خانواده محبت‌آمیزتر، حمایت‌کننده‌تر یا پذیرنده‌تر شوند. او در نهایت باید با این آ،ین تلاش برای پنهان ، هویت واقعی خود از نظر احساسی برخورد کند.

با این حال، او بایدن است و به راحتی می تواند بهترین ها را ثابت کند.

این ستون در Fox.com ظاهر شد

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/01/15/the-importance-of-being-biden-،w-،ter-reached-seeking-to-bar-daughter-from-using-his-surname/