دسته‌ها
اخبار

کانون وکلای دادگستری اصفهان

باید توجه داشته باشید که وکلا یک جلسه مشاوره برای موکلین خود برگزار می کنند. در نتیجه اگر موکل آگاهی باشید میتونید وکیل زبده‌ای رو انتخاب کنید. جهت معرفی وکیل و ۵دقیقه مشاوره تلفنی فرم ذیل را تکمیل سپس اطلاعات وکیل متخصص پرونده شما در اصفهان ظرف کمتر از نیم ساعت برایتان پیامک میگردد . یا با اعطای وکالت به ایشان از صفر تا صد پرونده با ارائه بهترین راهکار برای حصول نتیجه دلخواه و پیگیری و تلاش زیاد و دلسوزانه و اطلاع رسانی مکرر به موکل در کنارتان همیشه خواهند بود و حقوق شما را احیا خواهند کرد. دارای تجربه وکالت در دعاوی خانواده( از جمله طلاق توافقی، و کلیه امور مرتبط با دادگاه خانواده، محجورین و دایره سرپرستی). ایشان،علاوه بروکالت دادگستری،کارشناس رسمی دادگستری،دررشته تعیین نفقه زوجه بوده که تسلط ایشان دردعاوی خانواده(مهریه،نفقه،طلاق،حضانت،جهیزیه) رامحرزمیسازد.

شهر اصفهان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کشور ایران می باشد و یکی از استان های تاریخی و به عبارتی پایتخت تاریخی ایران است. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه وکلای مهر اصفهان می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت. اگر قصد تأسیسیک شرکت را دارید و می‌خواهید در مورد تشکیل شرکت راهنمایی بگیرید، بدون شک بایدیک وکیل تجاری با تجربه پیدا کنید. در حالی که وکلای موفق، صفات مشترک بسیاری دارندولی ممکن است در دفاعیات خود به یک قانون متمایز متکی باشند. با در نظر گرفتن شرایط پرونده تلاش می کند لایحه دفاعیه قوی نگارش نماید. مدارک و مستنداتی که وکیل کاربلد جمع آوری می کند باعث می شود که پرونده به نفع موکل به پایان برسد.

  • کارشناس حقوق قضایی، دارای 13 سال سابقه درخشان وکالت که به مدت 3 سال وکیل و مشاور حقوقی شرکت بیمه رازی استان اصفهان بوده است.
  • مراجعه به یک وکیل خوب به آنها این امکان را می دهد که پرونده خود را از نظر حقوقی بررسی کنند.
  • توجه دقیق در مطالعه پرونده، داشتن رزومه قابل ارائه و نیز حرف زدن با موکل به منظور تسلط کامل بر ابعاد متنوع پرونده.
  • در همه ی شهرهای ایران، وکیل های متخصص و مجرب در حوزه های مختلف وکالتی وجود دارد که هر کدام از آنها در راستای مهارت و دانشی که دارند در حوزه های مختلف وکالتی فعالیت می کنند.

دعاوی ثبتی مشاجراتی است که در روند ثبت املاک و اسناد و اجرای اسناد رسمی لازم الاجرا رخ می دهد. وکیل اصفهان با دقت به اهمیت مباحث دعاوی ثبتی و فراگیر بودن این مسئله برای همه مردم؛ از راه وب سایت وکیل اصفهان و سایر راه های ارتباطی این مجموعه؛ آماده ارائه مشاوره تلفنی و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می‌باشد. این موسسه با مدیریت وکیل دعاوی ثبتی اصفهان با ارائه راه کارهای مناسب از وقوع خطر بر علیه شما پیش گیری می کند.

خدمات مشاوره حقوقی

برای تسریع در انجام کارها به صورت دقیق و حرفه ای حضور یک وکیل الزامی ست . تنظیم تجدید نظرخواهی آنلاین به معنای درخواست رسیدگی دوباره به پرونده توسط دادگاه تجدیدنظر که به ‌منظور بازبینی روند دادرسی در دادگاه است. تنظیم اظهارنامه آنلاین تنظیم اظهارنامه اولین قدم برای دستیابی به حق و حقوق خود از روش های قانونی و حقوقی می باشد. من از آقای محمد امین شاهنگیان برای مشاوره طلاق و مهریه کمک گرفتم و ایشون در اسرع وقت و بسیار با صبر و حوصله جواب بنده رو دادند.

هزینه مشاوره حقوقی چقدر است ؟

در جلسات مشاوره حقوقی که وکیل خبره با موکل خود برگزار می کند اطلاعات دقیق درباره پرونده جمع آوری می شود. در این قسمت از وبسایت وکیل اصفهان دعاوی حقوقی به شرح این دو سبک رسیدگی دعوای حقوقی و شکایت کیفری، پرداخته ایم. ضمن اینکه احتمالا مواردی نیز برای متقاضیان حادث می گردد که نیاز به مشاوره فوری دارند که ساعت و روز آن با زمان بندی حضوری و غیرحضوری منطبق نمی باشد که در این موارد نیز امکان هماهنگی برای انجام مشاوره فوری از طریق تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ مهیا است. بدیهی است در اولین فرصت ممکن هماهنگی لازم برای مشاوره حقوقی شما صورت می پذیرد . از اصلی ترین و مهم‌ترین وظایفی که یک وکیل خوب در اصفهان بر عهده دارد این است که به موکلین خود مشاوره حقوقی دهد و آن ها را در زمینه‌ی مسائل پیش آمده برایشان راهنمایی کند. عقد وکالت یک عقد امانی است به این معنا که ید وکیل امانی بوده و باید امانت دار موکل خود حساب شود.

۶. سهیلا باقر پور

وکلای ما با بررسی دقیق پرونده ها،اظهارات و اسناد و مدارک ،بهترین راه کار را به شما عزیزان ارائه خواهند نمود. دوست عزیز خدمات مشاوره به صورت حضوری و غیرحضوری و مشاوره فوری امکان پذیر هست. وکیل و موکل در مقابل یکدیگر وظایف و تعهداتی بر عهده دارند که باید آن ها را انجام دهند. به عنوان مثال وکیل متعهد در اصفهان تعهد دارد که تمام تلاش خود را بکار بگیرد تا از حقوق موکل خود دفاع کند و سعی کند حقوق ضایع شده وی را پس بگیرد.