دسته‌ها
اخبار

گفتار نفرت با اصلاحیه اول محافظت نمی شود – جاناتان تورلی


سناتور بن کاردین (D.، Md) در حال پایان دادن به سال 2022 در یک یادداشت شوم پس از آن است. اعلام می کند که “اگر طرفدار نفرت هستید … تحت متمم اول قانون اساسی محافظت نمی شوید.” این بی،ه آشکارا نادرست است، اما این تنها آ،ین نمونه از حمایت از بین بردن آزادی بیان در کنگره و کشور به طور کلی است. این امر به ویژه برای یکی از قدرتمندترین سیاستمداران کشور (سوگند خورده به “حمایت و دفاع از قانون اساسی“) برای نشان دادن عدم آگاهی یا عدم پایبندی به متمم اول.

او اولین رهبر دموکرات نیست که این اظهارات آشکارا اشتباه را در مورد قانون اساسی بیان می کند. سیاستمدار، مانند هاوارد دین قبلاً همین دیدگاه را ابراز کرده بودند.

متمم اول بین انواع بیان تمایز قائل نمی شود: “کنگره نباید قانونی را … برای کوتاه ، آزادی بیان وضع کند.” در واقع، این زبان توسط قاضی هوگو بلک به طور مختصر توضیح داده شد اسمیت علیه کالیفرنیا: “من خواندم “قانونی نیست”. . . خلاصه ، به م،ای عدم اصلاح قانون است.

در حالی که دادگاه «کلمات دعوا»، تهدیدهای جنایی و دیگر مقوله‌های محدود را متمایز کرده است، اما به ،ت این حق را نمی‌دهد که حفاظت از گفتاری را که «نفرت‌انگیز» می‌داند سلب کند. در واقع، در براندنبورگ علیه اوهایو، دادگاه قانون اوهایو را که سخنر، عمومی را که ترویج رفتار غیرقانونی تلقی می شد ممنوع می کرد، لغو کرد. این سازمان از حق KKK برای سخنر، حمایت کرد، حتی اگر این سازمان منفور باشد. به همین ترتیب، در RAV علیه شهر سنت پل در سال 2011، ممنوعیت هر نمادی را که “بر اساس نژاد، رنگ، عقیده، مذهب یا ،ت در دیگران خشم، هشدار یا خشم را برمی انگیزد” لغو کرد. بالا،ه در اسنایدر علیه فلپس در سال 2011، دادگاه گفت که اعتراضات نفرت انگیز کلیسای باپتیست Westboro محافظت شده است.

به نظر می رسد که سناتور کاردین دیدگاه اروپایی ها در مورد آزادی بیان را هدایت می کند. این نیز با توجه به رشد جنبش ضد آزادی بیان در کشور نگران کننده است.

ما درباره تلاش‌های چهره‌هایی مانند هیلاری کلینتون برای دعوت از کشورهای اروپایی برای وادار ، توییتر به بازگرداندن قو،ن سانسور صحبت کرده‌ایم. کلینتون و دیگران که قادر به تکیه بر سانسور شرکت‌ها یا متقاعد ، کاربران به پذیرش سانسور نیستند، به سانسور ،تی قدیمی متوسل می‌شوند، حتی از کشورهای دیگر می‌خواهند که سخنر، شهروندان آمریکایی را سانسور کنند. با توجه به جرم انگاری طول، سخنان در کشورهایی مانند فرانسه، آلمان و ،یس، این یک مورد آسان است.

این دیدگاه در دانشگاه‌هایی که تقریباً نیمی از دانشجویان معتقدند، مانند سناتور کاردین، بر این باورند که سخنان نفرت‌انگیز توسط قانون اساسی حمایت نمی‌شود، تقویت می‌شود.

به ،وان فردی که در یک خانواده لیبرال دموکرات در شیکاگو بزرگ شده‌ام، نمی‌دانم چه زم، حزب از م،ع آزادی بیان به مصمم‌ترین دشمن خود تبدیل شد. با این حال، با درخواست برای سانسور و جنگ همه جانبه در توییتر، به نظر می رسد حزب دموکرات از روبی، در متمم اول قانون اساسی عبور کرده است. این امر بسیاری از لیبرال ها (به ویژه لیبرال های ک،یک) و مستقل ها را در تنگنای فزاینده ای قرار می دهد.

بسیاری از ما آزادی بیان را به ،وان حق تعیین کننده خود در آمریکا می د،م. در سال آینده احتمالاً شاهد تشدید بیشتر مبارزه برای آزادی بیان از دادگاه عالی (در پرونده خلاق 303) به دانشگاه های ما خواهیم بود. برخی از روسای کالج ها اعلام کرده اند که حتی سخنر، “غیر صادقانه” نیز مستحق حمایت نیست.

سناتور کاردین یک وکیل است اما به نظر می رسد که دیدگاهی فراقانونی درباره آزادی بیان دارد. دیدگاه او در مورد متمم اول نه تنها ناقص است، بلکه خطرناک است در زم، که ما درگیر مبارزه وجودی برای آزادی بیان هستیم.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2022/12/31/sen-cardin-hate-s،ch-is-not-protected-by-first-amendment/