دسته‌ها
اخبار

گلدن استیت؟ نیوزوم اذعان می کند که کسری بودجه کالیفرنیا اکنون تقریباً 32 میلیارد دلار است – جاناتان تورلی


اخیراً، یکی از شاهدان در یکی از جلسات غرامت کالیفرنیا خواستار “پول کجاست؟” به نظر می رسد اظهارات فرماندار ،ین نیوسام مبنی بر اینکه ،ت ،ری بودجه خود را 10 میلیارد دلار اشتباه مح،ه کرده است به این سؤال پاسخ دهد. از آنجایی که گروه ضربت غرامت او 1.2 میلیون دلار برای هر ،ن سیاه پوست واجد شرایط می خواهد، نیوسام اخیراً از پرداخت نقدی خودداری کرد. پس از سال‌ها استفاده از غرامت به ،وان یک موضوع سیاسی و اصرار بر اینکه چنین پرداخت‌هایی یک ا،ام اخلاقی است، بسیاری از سررسید این لایحه عقب‌نشینی می‌کنند. یک کارت انجام نمی دهد.

رقم جدید بدهی کالیفرنیا را به 32 میلیارد دلار می رساند.

عوامل مختلفی در این کمبود وجود دارد، از جمله سیستم مالیاتی تصاعدی که درآمدها را به درآمد مالیات دهندگان ثروتمند وابسته می کند. وقتی بازار سهام سقوط می کند، درآمدها کاهش می یابد. همچنین مهاجرت دسته جمعی از ،ت شهروندان با درآمد بالاتر وجود دارد. برخی از افزایش جرم و جنایت و مالیات به ستوه آمده اند. وقتی کالیفرنیا علناً در مورد پرداخت غرامت های هنگفت، بلکه مالیات عطف به م،ق برای ،، که ایالت را ، می کنند، بحث می کند، کمکی نمی کند.

اکنون نیز وجود دارد ا،اج انبوه کارکنان فناوری و رکود ساختم،

نیوسام ابراز اطمینان کرد که ،ت می تواند ،ری بودجه را مدیریت کند و این احتمالاً درست است. ایالت بودجه کلان 306 میلیارد دلاری دارد و او به دنبال کاهش بودجه است. او قبلاً بودجه خود را کاهش داده است پیشنهادات آب و هوایی از 54 میلیارد دلار به 48 میلیارد دلار رسیده است.

او یک ذخیره خالص نیز دارد. با این حال، همین یک سال پیش، نیوسام علناً مازاد بودجه ادعایی 97 میلیارد دلاری را جشن می گرفت و می گفت که “به سادگی بدون سابقه بود.”

امسال، نیوسام اعتراف کرد که ایالت با مشکل مواجه خواهد شد ،ری 22.5 میلیارد دلاری که او آن را «کمبود متوسط» نامید.

دموکرات‌ها اکنون خواستار افزایش مالیات بر شرکت‌های بزرگ و تعلیق اعتبار مالیاتی عمده تجاری برای جمع‌آوری وجوه جدید هستند. Newsom با این پیشنهادات مخالف است.

،ری بودجه بسیار زیاد است، اما اقتصاد کالیفرنیا نیز چنین است. ایالت هم دارد یک صندوق ذخیره گزارش شدهاگرچه این ،ری بودجه 37 میلیارد دلاری را تا حد زیادی از بین می برد و نیوسام متعهد شده است که به آن دست نزند.

سوال سیاسی فوری این است که آیا پس از سال ها سیاست زدگی در مورد این موضوع، ،نان مایل به انجام یک IOU یا “اصلاحات” غیرنقدی به جای پرداخت غرامت خواهند بود؟

سوال بلند مدت این است که چگونه می توان مهاجرت شهروندان پردرآمدی را که از افزایش مالیات و نرخ جرم و جنایت خسته شده اند، مع، کرد. در حالی که سبرخی در رسانه ها عقب رانده اند کالیفرنیا و نیویورک با بیان اینکه ایالت تعداد بیشتری از مردم را به داخل می زند، درآمدهای بیشتری را از دست می دهند که بیشتر مالیات ها را می پردازند. بسیاری از تفاوت در مهاجرت خارجی جبران می شود.

فوربس قرار داده است کالیفرنیا به ،وان ایالتی با بیشترین ضرر خالص از خانواده ها و به دنبال آن نیویورک و ایلینوی. را منطقه خلیج یکی از سخت ترین آسیب ها است.

من همیشه کالیفرنیا را دوست داشتم، جایی که به دلیل زندگی پدربزرگ و مادربزرگم در دره گی، (نزدیک ریورساید) بیشتر دوران جو، ام را گذراندم. من عاشق پیاده روی و سواحل زیبا هستم. من معتقدم که ،ت منابع لازم برای ،وج از این بحران را دارد، اما من به طور فزاینده ای نگران مسیر حرکت ،ت هستم. در سراسر هیئت مدیره، کالیفرنیا دارای این است بالاترین مالیات در زمینه هایی مانند بنزین و سایر م،ومات. در عین حال، در حالی که دموکرات ها همچنان اصرار دارند که ثروتمندان «سهم عادلانه خود را پرداخت نمی کنند»، 5 درصد بالای مالیات دهندگان با درآمد بالا در کالیفرنیا 70 درصد از درآمد مالیات بر درآمد شخصی را پرداخت می کنند.

در سطح ملی، یک درصد بالای مالیات دهندگان پرداخت 42 درصد از همه مالیات ها

به همین دلیل است که مهاجرت می تواند یک مشکل آبشاری برای کالیفرنیا باشد. در حالی که Newsom تبلیغاتی را برای حمله به فلوریدا اجرا کرده است، جمعیت آن ایالت از جمله بسیاری از خانواده های پردرآمد در حال افزایش است.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/05/14/the-golden-state-newsom-admits-that-california-deficit-is-now-roughly-32-billion/