دسته‌ها
اخبار

یکشنبه، 30 آوریل 2023 – چقدر جذاب


دانشکده حقوق ییل یک کمک مالی برای پرتره کلارنس توماس پذیرفت. پنج سال بعد، این نقاشی هیچ جا دیده نمی شود.» الیانا جانسون از The Wa،ngton Free Beacon دارد این گزارش.

نوشته شده در 2:22 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«پژواک تاریخ در فشار ملی جدید برای محافظت از کودکان آنلاین. در دهه 1990، ،ت ایالات متحده آنچه را که جوانان می‌توانستند به صورت آنلاین ببینند محدود کرد، اما در مبارزه دادگاهی که آن قو،ن را به چالش می‌کشید، ش،ت خورد. حالا دوباره داره تکرار میشه”: کشمیر هیل و ناتاشا سینگر از نیویورک تایمز دارند این گزارش.

نوشته شده در 1:18 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«اعلامیه قضایی (29.04.23): افشای کامل؛ جنجال‌های SCOTUS همچنان ادامه دارد، دو وکیل بدنام فوت می‌کنند، یک شرکت Biglaw با چالش‌های مالی روبرو می‌شود و دیگر اخبار حقوقی از هفته گذشته. دیوید لات دارد این پست در سایت Substack “Original Jurisdiction” او.

نوشته شده در 1:14 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



6 نکته در مورد پرونده ای که آینده سقط جنین در فلوریدا را تعیین می کند. ممنوعیت شش هفته ای سقط جنین به حکم دادگاه عالی فلوریدا در مورد قانون فعلی 15 هفته بستگی دارد. رومی النبوگن از تامپا بی تایمز این گزارش.

نوشته شده در 1:09 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“چرا دادگاه عالی SC دستور داد یک قاتل محکوم 16 سال زودتر به زندان آزاد شود؟” جان مونک از ایالت کلمبیا، کارولینای ج،ی دارد این گزارش.

می تو،د به ترتیب 3 به 2 چهارشنبه گذشته دسترسی داشته باشید دادگاه عالی کارولینای ج،ی در این لینک.

نوشته شده در 1:05 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«این دیوان عالی در صدور احکام کند است – از نظر یخبندان کند است. دادگاه تنها به 15 پرونده رسیدگی کرده است که 44 پرونده هنوز قبل از پایان دوره معمول در ژوئن تصمیم گیری نشده است. لارنس هرلی از NBC News دارد این گزارش.

نوشته شده در 11:11 توسط هوارد باشمن



«آیا ایستادن به دنبال محاسن است؟ غالبا. نه همیشه.” آدام یونیکوفسکی دارد این پست در سایت Substack خود، “خبرنامه حقوقی آدام”.

نوشته شده در 10:46 توسط هوارد باشمن



«چگونه دانشکده حقوق اسکالیا به دوست کلیدی دادگاه تبدیل شد: این مدرسه با دستمزد سخاوتمندانه و مزایای غیرمعمول، پیوندهایی با قضات ایجاد کرد. به ،ه خود، اعتبار، کمک مالی و نفوذ به دست آورد.» استیو ادر و جو بکر از نیویورک تایمز دارند این گزارش.

نوشته شده در 10:44 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/04/30/#203427