دسته‌ها
اخبار

آیا اگر فرزندم در سفر تعطیلات بهاری دچار مشکل شود، من مسئول هستم؟


تعطیلات بهاری یک مراسم سالانه برای بسیاری از دانش آموزان کالج و دبیرستان است که نیاز به استراحت در طول سال تحصیلی دارند. حدود 1.5 میلیون دانش آموز هفته خود را با سفر به مکان های ساحلی محبوب مانند کان،، پاناما سیتی و جزیره پادر ج،ی می گذرانند، جایی که در زیر نور خورشید غرق می شوند، در آب شادی می کنند و آمار نشان می دهد که مقادیر زیادی الکل مصرف می کنند.

الکل با انتخاب های ضعیف همراه است. بسیاری از والدین با پیمایش در حساب های اینستاگرام فرزندانشان از عواقب این انتخاب ها مطلع می شوند. وقتی فرزندشان اعتراف کند که آنها کار ،انه ای انجام داده اند، دیگران در مورد آنها خواهند شنید. و برخی وقتی از فرزندشان که در ایستگاه پلیس محلی با دستبند نشسته است، به خانه زنگ می زند.

اولین غریزه والدین این خواهد بود که اطمینان حاصل کند که همه خوب هستند. فقط بعداً آنها به این فکر می‌کنند که آیا ممکن است به خاطر کاری که کودک ،دسالشان انجام داده است، فکر کنند.

ممکن است تعجب برانگیز باشد، اما در بسیاری از موارد، آنها هستند.

مسئولیت مدنی

قبلاً قانون این بود که والدین به طور کلی در قبال اعمال فرزندان ،دسال خود (در بیشتر ایالت ها، کودکان زیر 18 سال هستند) فقط به دلیل آن رابطه مسئول نیستند. به عبارت دیگر، والدین به ،ی که توسط فرزندشان آسیب دیده است، وظیفه مراقبت ندارند. والدین تنها در صورتی می توانند مسئول کارهایی باشند که فرزندشان انجام داده است، در صورتی که شخص آسیب دیده بتواند نشان دهد که خود والدین به نحوی مستقیماً مسئول هستند، مثلاً به دلیل نظارت سهل انگارانه.

رفتار عمدی یا بدخواهانه

اما تقریباً هر ایالتی این قانون عرفی را تغییر داده است. در ا،ر ایالت ها، والدین مسئولیت قانونی فرزندشان را بر عهده دارند.با اراده” یا “م،ب” هدایت. این اساساً به این م،ی است که اگر فرزند آنها عمداً کار اشتباهی انجام دهد، والدین می توانند برای هر گونه خسارت مالی بر،ب گذاری شوند. اگرچه این امر هنگام برخورد با افراد مست دشوار می شود، بسیاری از دادگاه ها حکم داده اند که رفتار نادرست در هنگام مستی “عمدی” است. این دادگاه ها استدلال می کنند که بهتر است والدین مسئول باشند تا اینکه یک قرب، بی گناه متحمل خسارت شود.

بیشتر، اما نه همه، این ایالت ها مسئولیت والدین را محدود می کنند. مثلا، تگزاس – یک مقصد محبوب تعطیلات بهاری – مسئولیت والدین را در بسیاری از موارد برای رفتار عمدی یا م،ب تا 25000 دلار محدود می کند. همینطور است کالیفرنیا. به جز تصادفات رانندگی، فلوریدا مسئولیت رفتار عمدی یا بدخواهانه در قبال خسارات واقعی به اضافه هزینه های دادگاه را محدود می کند.

استثناها

چند استثنا وجود دارد.” اولاً، کشورهایی وجود دارند که مسئولیت والدین را در قبال رفتار نادرست فرزندشان به هیچ وجه محدود نمی کنند. هاوایی، یک مقصد محبوب برای تعطیلات (اگر واقعاً تعطیلات بهاری نباشد)، والدین را به طور کامل در دادگاه مدنی برای اقدامات فرزندشان مسئول می داند.

دومی شامل رانندگی است. بسیاری از ایالت ها، مانند فلوریدا، مسئولیت نامحدودی را بر والدین تحمیل می کنند اگر کودک ،دسال پشت فرمان باعث تصادف با وسیله نقلیه موتوری شود. برخی از ایالت‌ها، مانند کالیفرنیا، این کار را با م،م ، والدین به امضای گواهینامه رانندگی فرزندشان انجام می‌دهند و اساساً آنها را تضمین می‌کنند. منطق یک بار دیگر این است که یک قرب، بی گناه نباید متحمل از دست دادن صدمات شخصی ناشی از کودک ،ی شود، ،ی که احتمالاً دارایی لازم برای جبران خسارت قرب، را ندارد. بنابراین قانون به پدر و مادر نگاه می کند تا آنها را جبران کند.

برخی از ایالت ها استثناهای اضافی برای “ابزار خطرناکشرایط خطرناک و سایر رفتارهای ذاتا خطرناک. این استثنائات ممکن است به ،وان مثال، فعالیت های مرتبط با باند و حوادث مربوط به سلاح گرم را پوشش دهد.

به شرکت بیمه خود اطلاع دهید

اگر از طرف یک وکیل صدمات شخصی تماس گرفتید که تهدید می‌کند علیه شما شکایتی را مطرح می‌کند، باید به شرکت بیمه خودرو، صاحب خانه یا اجاره‌کننده خود اطلاع دهید. حامل بیمه شما از طرف شما با وکیل آسیب های شخصی مذاکره می کند و در صورت ،وم به شما کمک می کند تا یک رابطه وکیل و موکل با یک وکیل م،ع ایجاد کنید. آنها به شما مشاوره حقوقی می دهند و به شما در درک حقوق و گزینه های قانونی خود کمک می کنند.

مسئولیت کیفری

اگر این برای منصرف ، والدین از تأمین بودجه سفر تعطیلات بهاری فرزندشان کافی نبود، ممکن است این احتمال وجود داشته باشد که برای رفتار آنها با مسئولیت کیفری روبرو شوند.

ا،ر ایالت ها قو،نی را وضع کرده اند که «قو،ن مسئولیت والدین» نامیده می شود. این قو،ن بر این فرض استوار است که اگر کودکی مرتکب جرمی شود، به این دلیل است که والدین او کنترل و نظارت کافی را اعمال نکرده اند. والدین به جرمی که فرزندشان مرتکب شده است متهم نیست. بلکه آنها به عدم اعمال کنترل من، متهم می شوند. این قو،ن بیش از 100 سال است که در حال اجرا هستند و به طور منظم اجرا می شوند.

وقتی والدین بهار شکن خود را آرزوی خداحافظی می کنند، باید به یاد داشته باشند که نوشیدن ، زیر سن قانونی جرم است. همینطور رانندگی تحت تاثیر. هر یک از این جرایم مربوط به الکل از نظر تئوری می تواند منجر به متهم شدن والدین به نقض قانون مسئولیت والدین شود. ممکن است تعجب کنید که در تامپا فرود بیایید و متوجه شوید که حکم دستگیری شما صادر شده است زیرا بهار شکن شما متهم به نوشیدن ،ات الکلی زیر سن قانونی شده بود و تصمیم گرفت در مورد آن به شما چیزی نگوید.

یک مبنای احتمالی جداگانه برای مسئولیت کیفری والدین، کمک به بزهکاری یک ،دسال است. این قو،ن بر این اساس است که والدین در واقع رفتار نادرست فرزندشان را ممکن می‌سازند، مثلاً وقتی والدین به کودک ،دسال خود الکل می‌دهند. ما نتوانستیم هیچ پرونده ای در این مورد پیدا کنیم، اما یک دادستان خلاق ممکن است سعی کند پدر و مادری را که هزینه سفر یک بهار شکن ،دسال به یک شهر مهم، را تأمین می کند، با علم به نوشیدن زیاد نوشیدنی، متهم کند.

سفر خوبی داشته باشید!

ما نمی گوییم والدین باید فرزندان خود را از رفتن به تعطیلات بهاری منع کنند. دور از آن. اما ما می گوییم حواس تان باشد که اگر اتفاق بدی بیفتد، چه از نظر مدنی و چه جنایی ممکن است درگیر باشید. بنابراین، قبل از ،ید بلیط، مطمئن شوید که فرزندتان عواقب احتمالی انتخاب‌های خود را در زمان دوری متوجه شده است. سپس انگشتان خود را روی هم بگذارید و دعا کنید!

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/law-and-life/am-i-liable-if-my-kid-gets-in-trouble-on-a-spring-break-trip/