دسته‌ها
اخبار

از تالارهای کنگره تا مجلس قانونگذاری تنسی، حزب جمهوری خواه درگیر میل به انتقام و تلافی است | آستین صراط | حکم


یک صفحه شکاف در سر خود ایجاد کنید. این یک تصویر حزب جمهوری خواه گذشته از یک سو و حزب جمهوری خواه امروز از سوی دیگر. تصویر روشن تری از آینده هنوز روی پرده نیست، تصویری که همه آمریکایی هایی که دموکراسی را دوست دارند می توانند برای ایجاد آن تلاش کنند و رای دهند.

در مورد دونالد ترامپ بسیار ساخته شده است تصاحب GOP و از تمایل جمهوری خواهان بالا و پایین حزب برای تعظیم به خواست و هوس او. اما در میان این همه تفسیر چیزی که از دست رفته این است که حزب تا چه حد انتقام و قصاص را به ،وان مهمترین محصول سیاسی خود پذیرفته است.

همانطور که پیتر ونر از آتلانتیک به ما یادآوری می کند، “انتقام با عدالت متفاوت است… انتقام عمدتاً عاطفی است، در حالی که عدالت اساساً عقل، است. انتقام ذاتاً شخصی است، در حالی که عدالت غیرشخصی و بی طرف است. انتقام یک عمل انتقام جویانه است، عدالت یک عمل انتقام جویانه است. انتقام در مورد چرخه ها است، عدالت در مورد بسته شدن. و انتقام برای انتقام است، در حالی که عدالت برای بازگرداندن تعادل است.»

چنین سیاستی چرخش مخالفان را به دشمن تبدیل می کند و مبارزه سیاسی مشروع را به نبرد تا پایان تبدیل می کند. این دموکراسی را از بین می برد و مانند مورخ برجسته ریچارد هافستادر است یک بار بر،ب زده شد “سبک پارانوئید” سیاست.

رویدادهای این هفته در شهر نیویورک، واشنگتن دی سی، و نشویل، تنسی، نور روشنی را بر عمق پارانویای حزب جمهوری خواه MAGA و ترجیح دادن انتقام بر عدالت برای هر ،ی که جرات دارد از الهیات سیاسی MAGA سرپیچی کند، تابیده است.

اینجا حزب جمهوری خواه دارد از برند اوباش ترامپ سوء استفاده می کند. پس از همه، ماه گذشته رئیس جمهور سابق بی شرمانه برای مخاطبان تحسین کننده در تگزاس اعلام شد“من جنگجوی شما هستم. من عادل تو هستم…. من مجازات شما هستم.»

برای اندازه گیری کامل از نزول فعلی حزب جمهوری خواه به سیاست انتقام و تلافی، اجازه دهید به صفحه ت،یم شده برگردیم، 7 آگوست 1974 است و بری گلدواتر، سناتور جمهوری خواه و جان رودز، رهبر اقلیت جمهوری خواه مجلس نمایندگان. راه رفتن به کاخ سفید.

روز قبل، در آ،ین تلاش ناامیدانه برای کنترل خسارت، کاخ سفید انجام داد منتشر شد نسخه پاک شده نوارهای م،ب کاخ سفید که دادگاه عالی دستور داده بود به دادستان ویژه لئون جاورسکی افشا شود. نوارها توطئه را برای سرپوش گذاشتن بر دخالت کمپین انتخاب مجدد نی،ون در سرقت واترگیت ضبط ،د و انگیزه برای استیضاح و کیفرخواست نی،ون را تحریک ،د.

نی،ون، معروف به خاطر “لیست دشمنانانتظار داشت جمهوری خواهان پشت سر او صف آرایی کنند و اطمینان حاصل کند که شکنجه گران واترگیت او مجبور به پرداخت هستند. اما گلدواتر و رودز پیام متفاوتی را ارائه ،د، حتی اگر تعداد زیادی در پایگاه محافظه کار نی،ون وجود داشته باشد. ،بیده بودند توسط او

آنها به نی،ون گفتند که یا باید استعفا دهد یا با استیضاح و محکومیت مواجه خواهد شد. نی،ون تصمیم گرفت برای اجتناب از آن سرنوشت تحقیرآمیز تاریخی استعفا دهد و با رفتن او، جمهوریخواهان پنجاه سال پیش سیاست انتقام و تلافی را رد ،د.

حال برای طرف دیگر صفحه ت،یم شده.

سال 2023 است و هست جمهوری خواه نیست که علناً بایستد به رئیس جمهور سابقی که برخلاف نی،ون، در واقع متهم شده است.

حتی به ،وان اعضای حزب خود در مجلس نمایندگان تیتهدید کرد آلوین براگ، دادستان منطقه دموکرات منهتن، کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان توییت کرد حتی مک کارتی که این کیفرخواست «سوء استفاده ظالمانه از قدرت توسط یک DA رادیکال…» بود. تاکتیک ترامپ مبنی بر متهم ، دیگران را تمرین کرد وقتی براگ را به دنبال “انتقام گیری سیاسی از رئیس جمهور ترامپ” متهم کرد، کاری را انجام داد که خودش انجام داد.

جیم جردن و مارجوری تیلور گرین فوران کرد تغییرات در همان موضوع.

شاید بدترین دسته، جیم کامر، رئیس نظارت مجلس بوده است. او با افتخار به دفاع از ترامپ حمله کرد بالا بردن تهدیدهای تلافی جویانه دادستان های محلی در ایالت های MAGA که سینه های خود را با انتقام پف می کنند.

کامر رفت فا، و دوستان به گفتن او تماس‌های تلفنی «از وکلای کانتی در کنتاکی و تنسی گرفته بود که مشتاق بودند «به دنبال بایدن‌ها بروند تا به خاطر کیفرخواست ترامپ انتقام بگیرند».

در حالی که ممکن است به یک تهدید توخالی تبدیل شود، در حزب جمهوری خواه MAGA امروز این تهدید است که اهمیت دارد. وعده انتقام و قصاص، نوع محافظت از رهبر حزب خطاکار را نشان می دهد که رودز و گلدواتر از نشان دادن آن به نی،ون خودداری ،د.

انتقام همانطور که یکی از مفسران به درستی اشاره کرده است“نه آ،ین و آ،ین گزینه فاشیست ها: این گزینه آنهاست اولین

و اگر به یادآوری دیگری نیاز داشتیم، در تنسی، رهبران جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان از سیاست انتقام و تلافی در یک رویه دادگاه کانگورویی بی‌سابقه استفاده ،د. ا،اج ، دو قانونگذار دموکرات که به طور مسالمت آمیز نسبت به امتناع ا،ریت جمهوری خواهان از بررسی قانون کنترل اسلحه اعتراض ،د.

نکته مهمتر این است: ما از زم، که جمهوری خواه، مانند گلدواتر و رودز مایل بودند با واقعیت روبرو شوند، سوء رفتار فاحش یک رهبر حزب را دلیل کناره گیری او و حفظ جمهوری قانون اساسی خود بدانند، راه طول، را پیموده ایم. چیزی به نام جمهوری خواه میانه رو وجود داشت.

ما نیاز یک حزب دوم قابل دوام و دوستدار دموکراسی، متعهد به عدالت و نه انتقام در کشور ما. مسیر برگشت به آنجا پر دست انداز خواهد بود، اما از قبل آسفالت شده است.

رای دهندگان در سه انتخابات سراسری گذشته راه را با نشانگرهای روشن ترسیم کرده اند. رد ترامپ و پیروان MAGA او. این اتفاق به این دلیل رخ داد که شهروندان عادی، خسته از افراط‌گرایی و جریان دائمی تهدیدات، سازماندهی ،د و به ترامپیست‌ها سه انتخابات متوالی دادند، تقریباً در هر مجلس سنا و محله‌های غیرقانونی مجلس نمایندگان، و در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020.

را سیاست انتقام و قصاص در انتخابات رقابتی خوب بازی نمی کند. دفاع از ترامپ، یک قانون شکن سریالی و ناقض هنجارها و قو،ن که ،، را که برای حاکمیت قانون می ایستند، تهدید می کند، برای ا،ریت معقول بازی خوبی ندارد.

تهدیدهای تلافی جویانه مانند کومر در انتخابات آینده بدتر خواهد شد.

جمهوری‌خواهان باید درسی را بیاموزند که نسل‌های دانش‌آموز دبیرست، آمریکایی از خواندن کتاب ک،یک نات،ل هاثورن آموختند. نامه ی اسکارلت: زودتر یا دیرتر انتقام همیشه انتقام گیر را نابود می کند.

تا به امروز، جمهوری‌خواهان MAGA آنقدر از پایگاه ترامپ می‌ترسند که نمی‌توانند این درس را بیاموزند. با این حال، ناگزیر به مرور زمان از باختی که ترامپ به بار آورده خسته خواهند شد.

برای همه جمهوری خواه، که توجه دارند، امپراتور بیماری های انتخاباتی و پادشاه سیاست انتقام جویانه لباس و آینده ای ندارد.




منبع: https://verdict.justia.com/2023/04/10/from-the-halls-of-congress-to-the-tennessee-legislature-the-republican-party-is-consumed-by-the-desire-for-revenge-and-retribution