دسته‌ها
اخبار

استنفورد به دلیل مجموعه ای از نظرات التهابی در مورد استاد حقوق تحقیق نمی کند – جاناتان تورلی


ما قبلاً در مورد حمله به وکیل م،ع یارلین منا توسط دانشگاه خودش به دلیل وکالت دپ با وجود رأی هیئت منصفه که عمدتاً به نفع او بود صحبت کرده بودیم. منا به دلیل ،ت مورد حمله لیبرال ها قرار گرفت. داوبر این حملات ،تی را با هدف قرار دادن واسکز به پایین ترین حد خود رساند. او تماس گرفت واسکوئز در توییتر خود را «دختر انتخاب کن» و او را به «مکیدن قدرت مردانه» متهم کرد. او توییت کرد

«در میان تمام زن، که قدرت مردانه را می‌کشند، ،ن وکیل بدترین آنها هستند. از این که ثابت کنند «وکیل واقعی» هستند و درک می کنند که زن بودن هویت آنها را به ،وان وکیل تضعیف می کند، ناامید شده اند، ،ن را تا جایی که می توانند به شدت و سریع زیر اتوبوس می اندازند.»

این شکایت همچنین به گزارش گمراه‌کننده ادعایی داوبر در مورد مواردی مانند براک ترنر، شناگر استنفورد، که به دلیل تجاوز ، به یک زن بیهوش پشت ،‌دان به شش ماه محکوم شد، اعتراض کرد. او متهم به دامن زدن به لفاظی‌های خشونت‌آمیز با هدف قرار دادن ترنر و سپس ایراد اتهامات بی‌اساس به «سوگیری نژادی و ،» علیه قاضی شد. او به سازماندهی یک کمپین فراخوان موفق علیه قاضی کمک کرد.

او همچنین متهم به «تهدید پنهان» علیه یک دانشجوی پسر در فضای مجازی شد که به طور ضمنی به این موضوع اشاره کرد که داوبر «اتهامات نادرست خشونت ، را علیه او مطرح خواهد کرد». طوماری توسط بیش از 11000 نفر امضا شد که ادعا می‌کرد او «از جایگاه علمی خود برای تهدید دانش‌آموزان به اتهامات تجاوز ، نادرست سوء استفاده کرده است».

داوبر مدتهاست که در زمینه چنین موضوعاتی یک صدای افراطی در دانشگاه بوده است. او با بسیاری از مخالفان ،ت اوباما بسیار بحث برانگیز است.نامه همکار عزیزدر سال 2011، که حقوق دانشجویان و اساتید متهم را در مواجهه با ادعاهای تجاوز ، از دادگاه محروم کرد. من به شدت از آن نامه انتقاد کردم.

اتهامات تهدید یا رفتار توهین آمیز برای دانش آموزان بزرگترین نگر، برای من بود. با این حال، من هیچ مدرک محکمی از چنین سوء استفاده ای ندیده ام. بقیه، به نظر من، باید با آزادی بیان و آزادی آکادمیک محافظت شوند. من دیدگاه های داوبر را ،ت آور و نفرت انگیز می دانم. او در انکار حمایت از دیگران متهم به آزار و اذیت، تجاوز، یا سوء رفتار، صدای پیشرو بوده است. با این حال، راه حل سخنر، بد، گفتار بهتر است، نه تحریم یا فسخ.

البته من قانع نیستم که داوبر از سایر متهمان در طرف دیگر طیف ایدئولوژیک حمایت مشابهی داشته باشد.

حمایت هیئت علمی در سمت چپ افراطی در تضاد با رفتاری است که اساتید با دیدگاه های معتدل، محافظه کارانه یا آزادی خواهانه ارائه می کنند. هر ،ی که چنین نظرات مخالفی را مطرح می کند بلافاصله توسط یک گروه اوباش خواهان تحقیق یا پایان دادن به آنها می شود. این شامل ممانعت از سخنر، دانشگاهیان در دانشگاه مانند یک استاد ک،یک اخیر به دلیل دیدگاه‌های سیاسی او می‌شود. محافظه‌کاران و آزادی‌خواهان می‌دانند که در هیچ مناقشه‌ای، حتی اگر شامل یک توییت منفرد و بعداً حذف شده باشد، هیچ محافظ یا محافظی ندارند. در دانشگاه کارولینای شمالی (ویلمینگتون) یکی از این کمپین ها منجر به یک استاد شد خودکشی چند روز قبل از آ،ین روز او به ،وان استاد.

من از اساتیدی دفاع کرده‌ام که اظهارات نگران‌کننده مشابهی در چپ داشته‌اند، از جمله «منفجر ، سفیدپوستان»، لغو سفیدپوستان، محکوم ، پلیس، دعوت از جمهوری‌خواهان به رنج کشیدن، خفه ، افسران پلیس، جشن گرفتن مرگ محافظه‌کاران، دعوت به قتل ترامپ. حامیان، حمایت از قتل معترضان محافظه کار و دیگر اظهارات ظالمانه. من همچنین از حقوق آزادی بیان استاد دانشگاه رود آیلند دفاع کردم اریک لومیس، او از قتل یک معترض محافظه‌کار دفاع کرد و گفت که در چنین اعمال خشونت‌آمیزی «هیچ اشتباهی» نمی‌بیند. (لومیس بعداً مدیر مطالعات تحصیلات تکمیلی تاریخ در رود آیلند شد).

با این حال، حتی زم، که اعضای هیئت علمی در محوطه دانشگاه درگیر اعمال نفرت انگیز می شوند، تفاوت قابل توجهی در نحوه واکنش دانشگاه ها بسته به دیدگاه وجود دارد. در پردیس دانشگاه کالیفرنیا، استادان در واقع به دور استادی تجمع ،د که به حامیان حامی زندگی حمله فیزیکی کرد و نمایشگر آنها را پاره کرد.

هنگامی که این اختلافات به وجود آمد، اعضای هیئت علمی پشت سر حقوق آزادی بیان استادان گرد آمدند. این حمایت زم، که اعضای هیئت علمی محافظه کار خود را در مرکز مناقشات می دیدند بسیار کمرنگ تر یا غایب بود. تعلیق اخیر ایلیا شاپیرو مثال خوبی است. سایر اساتید برای دفاع از آزادی بیان خود مجبور به مراجعه به دادگاه شدند. یک استاد به دلیل دیده شدن در یک اعتراض جنجالی از کار تعلیق شد.

من شک دارم که استنفورد همان موضع را در مورد استادی اتخاذ کند که علناً م،عان حقوق ،ن را مورد انتقاد قرار داد. آزمون آزادی بیان، حمایت از دیدگاه‌هایی نیست که محبوب هستند، بلکه دیدگاه‌هایی است که مورد پسند ا،ریت نیستند. استنفورد در نظرسنجی اخیر در نیمه پایینی از 203 مدرسه در زمینه آزادی بیان قرار گرفته است.


منبع: https://jonathanturley.org/2023/02/17/stanford-will-not-investigate-law-professor-for-series-of-inflammatory-comments/